Oh wat heftig zeg! Wel fijn dat je volgende week al mag langskomen stiekem jaloers op je hoor hahah nee grapje hopelijk gewoon een goeie echo! Ik stuur je even een pb
@Vlinder009 dank je! Jij ook natuurlijk! En alle andere meiden hier ook gefeliciteerd! Heerlijk he!! Hebben jullie al last van kwaaltjes en zo ja, wat? Hier doen mn darmen overuren draaien. Slaap heel onrustig en heb constant btje brak gevoel in mn maag. Werd vannacht trouwens wakker van de pijn in mn blaas omdat die te vol zat? Jullie ook last van volle blazen door de hormonen?
Volle blaas gevoel herken ik wel. Gelukkig nog niet in de nacht wakker geworden ervan! Wat heftig van je bbz! Super fijn voor je dat je al snel een echo krijgt om te zien of het op de juiste plek zit. Hopelijk wordt het een mooie echo.
Mijn buik voelt 's avonds al echt alsof er een steen in zit ofzo. Waarschijnlijk mijn darmen, maar toch.
Ik ben een echte nachtbraker. Elke dag (sinds de positieve test) tussen 3/5 wakker. Ik word gek van mezelf (en mn man ook) Ookal ga ik 2 uur later naar bed zoals gister... vandaag klokslag 5 uur. Whyyyyy Oja en ik ben verkouden aan t worden met keelpijn. Doen jullie borsten ook met de dag meer pijn? bij mij jeuken ze ook haha!
Goedemorgen allemaal, Welkom nieuwe meiden. Al heel wat kwaaltjes voorbij gekomen hier, aan de ene kant zijn ze niet leuk aan de andere kant ben ik blij dat ik ze heb, ik voel me wel echt zwanger. Ben echt moe, smorgens een leeg gevoel in mn maag en steekjes als ik beweeg en rugpijn onderin. Zoals ik al zei ik kan niet altijd snel reageren, ik heb wel even snel alles doorgelezen. ik las hier iemand die een bbz heeft gehad en daar voor eerder een echo hebben, hier hetzelfde over twee weken. Spannend! Hebben jullie het al aan iemand verteld? Bij ons weet onze hele omgeving dat we bezig zijn dus we hebben het al aan onze familie’s verteld. Fijne dag vandaag meiden!
@Monique93 mijn beste vriendin weet het al en zijn 2 beste vrienden. We gaan het a.s zondag aan de opa en oma’s vertellen! Hoe reageerde jouw familie?
Heel erg blij, maar nog gereserveerd (net als ik zelf) we hebben het natuurlijk al vaker verteld en steeds ging het mis. Spannend! Altijd leuk om te vertellen! Ga je nog wat speciaals doen?
Ooh ja, dat snap ik! Het vertrouwen moet nog even komen. Ga je met clearblue doortesten (wekenindicator) of geeft dat je meer stress? Wij hebben voor onze ouders een knuffel ingepakt met een tag om zn nek met de tekst: hoi oma, wil je op mij passen totdat mijn speelkameraadje geboren is?
Ik test nog met de predictor, heb al een donkerdere test dan bij de andere zwangerschappen maar wil graag een boem knaller haha heb een foto van mijn test van vanmorgen bijgevoegd. Oh wat leuk zeg! Geniet er van!
@Monique93 ik heb echt alles precies zoals bij jou Bbz gehad Vrienden familie op de hoogte, hoe gaan we dit in vredesnaam geheim.houden haha!? Onze ouders hebben we gelijk ingelicht! En nog 2 heeel dichtbij staande vrienden, de rest gaan we wel een smoes verzinnen Ook ik ben super onzeker denk dat de bbz daar een rol in speelt. Ben beetje veel aan het testen en wacht ook op knal knal test.. dit was mijne vanochtend (4+3)
Ja moeilijk he! Wij vertellen het gewoon langzamerhand iedereen, aangezien iedereen nu al vraagt wanneer we de volgende IUI hebben haha. Mooie test hoor!!
Uitgerekend: 16 - 31 mei ♡ 16 mei Vlinder009 - 29 jaar - 2e kindje onbekend 17 mei 18 mei Lerana - 28 jaar - 2de kindje - onbekend. Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing 19 mei 20 mei Loulou12 - 29 jaar - 1e kindje - onbekend 21 mei Yummum - 31 jaar - 3e kindje - onbekend MaHeRo88 -30 jaar - 1e kindje - onbekend 22 mei 23 mei 24 mei 25 mei Dana1989 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend Soturi - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 26 mei 27 mei Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend 28 mei 29 mei 30 mei 31 mei ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (6) ----------------------------------------------- Afspraken: September: 20-09 MaHeRo88 1e echo bij de gyn ivm in feb een bbm zwangerschap 24-09 Vlinder009 1e echo & intake 27-09 Lelie89 1e echo 27-09 Monique93, Echo ivm BBZ Oktober: 01-10 Lerana echo + intake verloskundige 02-10 Loulou12 vroege echo 03-10 Lelie89 intake verloskundige 08-10 Dana1989 echo 10-10 Loulou12 intake verloskundige 15-10 Lerana echo extra gesprek 17-10 Dana1989 intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
O ja dat vertellen. Probeer pas bij 12 weken maar dat is zo lang wachten. Ik heb eigenlijk 3 testen gedaan. Die van test point van etos (2 voor 5 euro ofzo). Allemaal positief. Dus ben nu gestopt. Zo moe vandaag! Vreselijk. En peuter werkt ook niet mee. O de eerste echo's komen eraan. Hoop op zulke mooie echo's! Ik moet nog wachten tot 28ste.
@Soturi Ik merk ook dat ik vooral in de avond last heb van een oprekkende baarmoeder. @Loulou12 Wat vervelend dat je nu standaard zo vroeg wakker wordt. Heel leuk idee om het zo aan jullie ouders te vertellen! Verkoudheid zit nu volgens mij echt in de lucht. En als je zwanger bent is je weerstand natuurlijk ook wat lager. @Monique93 Vind het al een hele mooie test! Maar ik snap je onzekerheid vooral na een bbz. @MaHeRo88 Ik vind dit al een behoorlijke knaltest hoor. We gaan sowieso wachten met vertellen totdat we een goede echo hebben gehad en misschien dat ik dan alsnog wil wachten tot na de termijnecho. Ik heb echt geluk gehad dat ik mijn eerste zwangerschap onbevangen heb mee mogen maken want na de missed abortion denk ik dat ik na een eerste goede echo alsnog een beetje huiverig ben dat het hartje zal stoppen.
Hier heb ik de peuter een ochtenddutje laten doen in plaats van een middagdutje. Hij was zo moe en onhandelbaar. Meestal komt bij mij de vermoeidheid tegen de middag dus ik hou mijn hart vast hahaha Jaa, nog maar een klein weekje en dan komen de eerste echo’s al!
Haha lief mensen! Fijn dat jullie mij zo gerust stellen. Stom dat ik mij zo'n zorgen maak indd.. Jaja.. ik ben de gelukkige eerste zie ik wat echo betreft. Ik kan echt NIET wachten Wel grappig al die kwaaltjes.. herken het zo goed. Maar mijn grootste kwaal is de onzekerheid en zeker als ik geen andere kwaaltjes voel
O dat is ook een goed idee. Ik heb hem nu als een slechte moeder achter Netflix gezet. Want we hebben al 3 fantastische peuterbuitjes gehad. Voor de rest is liefste en mooiste kind van wereld hoor! Normaal trek ik het wel. Maar drukke week gehad. En energie is absoluut op.
Ik heb constant zo'n leeg gevoel in mn maag.. herkennen jullie dit? Misschien maar even zorgen voor kleine tussendoortjes en fruit om dat op te vullen.