Was een beetje terug aan ‘t lezen. Vandaar de laaaate reactie op bovenstaande. Wij zijn verder wel compleet denk ik.. ik zou misschien nog wel open staan voor een 3e kindje, maar mijn man twijfelde al enorm over een tweede... en is een stuk ouder dus ik denk niet dat ik hem nog een keer zo ‘gek’ krijg. Ben overigens nu 25 weken. Dus de magische grens ook voorbij. Verder nog niet echt iets gekocht of met ‘t kamertje bezig. Mijn zoontje moet eerst worden verhuisd. Dus dat duurt allemaal nog even.. ik word er nog niet heeeel zenuwachtig van. Maar zal wel blij zijn als we aan de babykamer kunnen beginnen!
Wow 24 weken alweer, een belangrijke mijlpaal! Haha klinkt een beetje alsof je de voorjaarsschoonmaak alvast aan het doen bent . Maar ik herken het, ik wordt ook erg ongerust van troep op het moment. Ziekenhuis voor controle? Toch niets ergs met jou of de baby toch? En och zelfbediening, ja zo doe ik het eigenlijk altijd . Wij gaan ook altijd gourmetten en dan bestel ik al gesneden groenten bij de picnic. Mijn man bereidt het vlees voor (kip in stukken snijden en balletjes draaien enzo) - vindt hij leuk Wij gaan vanavond eindelijk een datum plannen om de babykamer leeg te ruimen. Kan ik ook eindelijk wat doen aan mijn nesteldrang haha. Hier gaat alles goed, mijn man kan onze kleine nu ook af en toe voelen schoppen. Echt anders dan de vorige, die schopte nooit maar draaide zich alleen nu en dan om
Even kort berichtje! Ik probeer alles wel mee te lezen maar t is even zo druk met t klussen enzo en dochter was jarig dus niet echt kunnen mee schrijven. Hoop eind februari over te gaan naar de woning en dan hopelijk wat meer rust te hebben en lekker langzaamaan baby kamer enzo echt baby klaar maken en kijken wat nog nodig is en wat mist. Dus soms ben ik even wat afwezig hier maar k probeer t beetje bij te houden
Ff een domme gebeurtenis die ik wil delen ,Ik ging net naar de wc en zag bloed in mijn onderbroek dus ik durf niet meer naar de wc ga naar binnen en denk ik moet toch kijken en handelen als ik bloed maar gelukkig was het een bobbeltje uit mijn bikini lijn die ik heb open gechroren maar mijn hart zat even in mijn keel en de tranen in mijn ogen.
Ohhh logisch dat je schrok! Gelukkig was t niks ergs maar begrijpelijk dat je alles behalve okee voelde!
Sorry ik had het ook druk met verjaardag dochtertje. Niet echt de tijd gehad om te reageren. Maar nee hoor, was niet ernstig. Ik moet insuline (novorapid) gaan spuiten voor de nuchtere waardes. Verder bij de internist geweest en de gynaecoloog. En het zag er goed uit allemaal. Ja gek eigenlijk hé. Ik, vanuit mijn familie, ben gewend om mensen gewoon zelf hun eten en drinken te laten pakken. Met mijn man zijn familie is het één en al bediening. Als gastvrouw ren je je rot op je verjaardag. Hier in de buurt gebeurt dat ook. Dan pas je je vanzelf toch een beetje aan. Maar zelfservice it is. Zorgt ook dat mensen van hun plek af komen en er wat meer gekletst wordt en het echt gezellig wordt. Ik heb zo de pest aan zitten in een kring. Leuk! Hup weg met die zware kast. (hoop dat ik het goed herinnerd heb) en op naar een babykamer. Ik ben wel benieuwd hoe je/jullie de kamertjes gaan maken! @lerana hoe was de verjaardag van je dochtertje? Heb je veel mensen over de vloer gehad of een klein feestje gehouden of? Gefeliciteerd nog! Mijn meisje was gisteren jarig, ook 3 jaar geworden. Kind Is goed verwend. Maar deze muts heeft dus wel teveel gedaan en mijn buik voelt nog steeds machtig beurs. Misschien ga ik vandaag maar ongegeneerd languit op de bank liggen. Even niets doen. Veel veel succes in ieder geval met je huis en de drukte. @joepy ik zou me ook rotgeschrokken zijn maar gelukkig was het niets ergs. Alhoewel die opengeschoren plekjes ook zwaar kunnen irriteren. ben je de schrik al een beetje kwijt?
Wauw netjes. Dat maakt wel het verschil hé? Wanneer gaan jullie beginnen met de verhuizing van je zoon? En ja oudere mannen... Je weet het nooit, misschien zegt hij over een jaar of 2 opeens dat hij een derde ook wel erg leuk zou vinden. kan maar zo. Ik weet niet wat een stuk ouder inhoudt. Maar wel dat het beter Is als je er samen aan toe bent. Mijn man was er ook echt niet aan toe tot nouja toen we besloten er weer voor te gaan. En dat maakt de zwangerschap nu ook leuk, hij Is er weer helemaal deel van. Maar wij houden het ook op twee hoor. Drie was ook gezellig geweest maar dan had dit een tweeling moeten zijn. Ik vind het niet handig of verstandig om nog eens zwanger te raken Al wel ideeën over het babykamertje? Of Is het kamertje eigenlijk al goed en kan de kleine er straks zo (met een paar kleine veranderingen) in?
Nee heb t klein gevierd me dochter kan niet zo goed tegen drukte, ook met de aantal mensen die er nu waren had ze er al last van door t prikkel gevoelig zijn. Dankjewel jij ook nog van harte gefeliciteerd met je meisje!! Ahh groot gelijk hoor lekker rustig aan doen! Ik heb elke x een raar en vervelend gevoel in me buik geen idee wat t is.. maar goed morgen weer controle dus dan maar even bespreken. Dankjewel! Babykamer is gister ook geverfd dus de slaapkamers boven zijn iig klaar kwa verf werk enzo
Jaa beetje trekkend strak gevoel.. t is niet constant maar als t is heb ik daarna t gevoel alsof ik niet overgeven. Gebeurt alleen niet heel apart De kleine voel ik indd wel goed bewegen
Ook veel in de weer met je dochter? Misschien een buik die een beetje teveel belast wordt? Hopelijk herkent de vk het en heeft ze wat handige tips @joepy ja dat zat je wel even met beide voeten op de grond inderdaad. Zo'n klein leventje, ook in de buik, is nog zo pril. Maar gelukkig is er niets aan de hand!
Ja ze is niet helemaal fit dus indd ook wel met haar bezig. Ben benieuwd indd straks wat de vk ervan zegt!
Heb controle gehad, alles met de baby verder helemaal goed. Ze denkt dat de pijn en t overgeven komt door de stress.. had daar ook even een instort momentje gehad
Wat fijn dat het met de kleine goed is, maar wel erg vervelend dat je zo ziek wordt van de stress. Is ook altijd zo lastig om dat op te lossen of te verminderem
Ahhhh dat vind ik echt vervelend voor je. Bij zo'n nieuw kleintje erbij komt ook zoveel kijken. Je hebt genoeg aan je hoofd. Wel top dat het goed gaat met je kleintje! Is er een manier voor je om te ontstressen? Misschien een dagje je meid meenemen naar het bos, eindje wandelen, hoofd leegmaken en niet nadenken over wat nog niet gebeuren? Of je meisje bij een opa of oma, en samen met een vriendin iets doen waardoor je even van het leuke van de zwangerschap kunt genieten of iets? Lekkere massage? Er zijn wel wat goede massagemethodes die je kunt toepassen om van de stress af te komen. Op YouTube staan wat goede video's van dr. berg. Stress relief. Misschien een tip
Jaaa indd kon je maar een knopje omzetten ofzo dan! Nja vk heeft me gelukkig heel goed opgevangen ik was nog niet binnen en ze zei meid gaat t wel met je nou toen brak ik even helemaal.. alles vertelt wat er speelt.. Alleen te lang verhaal om hier te delen maar ze zei gelijk dat ze me ging proberen te helpen enzo.. Jaa wil indd van de week even met me meisje dagje gaan zwemmen samen even er uit.. En denk dat ik zelf deze week ga proberen zwangerschapszwemmen te doen.. Ik hou echt van water en zwemmen enzo word daar meestal ook wel rustig van.. heb vanavond ook zeker ruim een halfuur onder een warme douche met stoel gezeten om gewoon even bij te komen enzo.. Oh dankjewel voor de tip er zeker naar kijken! Zijn er trouwens misschien meiden die t leuk vinden een app groepje te hebben samen?