uitgerekend: 16 - 31 mei!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Phoebe, 6 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    He bah vervelend. Echt alleen bloed? Schijnt dat alles heel gevoelig en doorbloed is. Er zou een adertje kunnen knappen van een hoestbui.. Ik hoop dat het toch goed is!

Lelie89 vindt dit leuk.
  2. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Hoe zien jouw streepjes er nu uit dan?
    Je staat op dezelfde dag als ik, terwijl sommigen al haast een week voor lopen. Scheelt genoeg in streepjes.
    En daarnaast is oploop belangrijker dan hoe licht/donker jouw streepje is in vergelijking met iemand anders.

Want stel he, wij staan op dezelfde dag uitgerekend. Ik heb een innesteling gehad op, ik noem maar wat, 6 dpo. Dan maak ik vanaf dat moment hcg aan.
    En stel dat jouw innesteling op 10 dpo was bijvoorbeeld, begin je vanaf daar. Maar als we allebei met 5 hcg beginnen, zou ik op 11 dpo al op +- 20 hcg zitten, en jij nog op 5. Omdat er bij jou eerder nog niets te verdubbelen viel. Kan allebei een goede zwangerschap zijn.

De clearblue met indicator zou ik dan even laten liggen nog als je al onzeker bent. Want het is maar een indicatie, die heel onzeker kan maken.
    En om bovenstaand voorbeeld er weer even bij te halen, dan zou ik op 20 dpo al 320 hcg hebben ongeveer. En jij zou dan rond de 80 zitten. Uitgaande van verdubbeling per 2 dagen.
    Dat is al een heel verschil, welke puur is bepaald door het moment van innesteling. En daardoor zou ik misschien al een 2-3 krijgen op de clearblue en jij nog een 1-2. Maar onze zwangerschap/hcg verdubbeling loopt hetzelfde dan.

Loulou12 en MaHeRo88 vinden dit leuk.
  3. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    @Lelie89 Ach jeetje meen je niet meid.. wat ontzettend onzeker Nu. Verder geen bloed meer gezien? Baarmoedermond is veel meer doorbloed bij een zwangerschap, dus wellicht door de druk iets geknapt en kwam dat los?

4. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Oei, bloed is nooit leuk om te zien. Maar hopelijk is het inderdaad wat iemand anders al zegt, dat het gewoon een geknapt vaatje is daarbeneden. Alles is inderdaad beter doorbloed en ook een stuk gevoeliger. En door de hoestbeweging kan er mogelijk net iets teveel druk op hebben gestaan waardoor de boel knapte.

Zolang het nu niet/nauwelijks verder gaat bloeden, hoef je je denk ik nog niet heel druk te maken hoor. :)

Maar ik snap je angst, ik zou in die situatie ook gigantisch in paniek schieten hoor.

5. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    @Soturi wat heb je dat lief en duidelijk uitgelegd voor @Dana1989
    Ben het helemaal eens met je uitleg

Ik snap je onzekerheid hoor dana, ik word ook onzeker als ik zie dat meiden die 3 dagen achter mij lopen een test hebben die duidelijker is dan controlestreep. Hoewel mijne ook super duidelijk is word je toch onzeker

Soturi vindt dit leuk.
  6. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Het is echt het nadeel nu dat er nog niet veel te zeggen valt over hoe de zwangerschap verloopt, want dat zou echt zo prettig zijn.

Wat ik alleen wel eens vaker hier op het forum langs zie komen, is dit:
    Het verloop weten we niet, maar wat we wel weten is dat we nú zwanger zijn. En daar moeten we proberen van te genieten.

Loulou12, Lelie89, xxmoixx en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Oh, en voor de geruststelling, mijn tests zijn ook nog duidelijk lichter dan de controlestreep hoor. Geen tuur meer gelukkig.

8. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Bedankt meiden! Ik wilde typen dat ik mezelf kan troosten met de gedachte dat al die keren dat ik bloedde het helderbloed was zonder stolsels ofiets maar nu net zag ik toch wel een ieniemini stolseltje. Ik ga het gewoon afwachten meer kan ik niet doen op het moment, en in de tussentijd proberen te genieten. Mocht het goed blijven gaan zijn we blij, maar mocht het fout gaan dan gaan we gewoon weer verder.

@Soturi Fijn dat je test niet meer tuur is!

9. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ik duim met je mee. :)

Lelie89 vindt dit leuk.
  10. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ik duim ook absoluut mee!!!

Lelie89 vindt dit leuk.
  11. Vlinder009

29 mei 2018
    74
    40
    18
    Vrouw
    Ik zal voor je duimen!

Lelie89 vindt dit leuk.
  12. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Ik heb helaas weinig tot geen oploop.
    Vanmorgen toch nog een test gedaan en die is ook lichter( heb wel gisteravond veel thee gehad) dus heb net weer eentje gedaan (die staat nog niet op de foto) en die is nog lichter dus voorspeld niet veel goeds denk ik...
    Naja ik bloed nog niet dus het is echt afwachten nu.. opzich nog steeds wel symptomen van een zwangerschap. Mijn borsten doen elke dag steeds pijnlijker. Ben nog misselijk. Zwaar gevoel in onderbuik. Ben echt zo bang dat dit een miskraam wordt :cry:

Bijgevoegde bestanden:

13. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    @Dana1989 ach wat een angst he.. bah. Hoop ook voor jou gewoon een mooie test.. sterkte

Wie heeft er nog meer buikpijnen? Ik kan het niet plaatsten of dit baarmoeder/darmen of weet ik wat is..

14. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Hmm, ik vind jouw tests wel een beetje apart. Want de onderste tests, zo zijn die van mij nu ook ongeveer.
    Alleen die van eerder zijn dus redelijk gelijk, daar waar die van mij nog veel lichter waren.

Hoeveel tests heb je nog? Want er is ook een ding genaamd het hook-effect. Kort samengevat houdt dit in dat testen het niet meer aankunnen vanaf een bepaald hcg-niveau en daardoor weer lichter worden. Maar dan vind ik het weer vreemd dat je nog geen knaller hebt gehad.
    Je zou dit trouwens kunnen uitsluiten door 2 tests te doen, een met normale urine. En dan daarna eentje met 50% urine en 50% water. Door het verdunnen zou de test je hcg-levels weer aan moeten kunnen en dus weer donkerder moeten worden.
    Maar heel eerlijk, ik ben er wel een beetje bang voor of dat het geval is bij jou.

Ik hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen verder.

15. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ja, ik ook. Kunnen darmen zijn. Die moeten nu flink verhuizen natuurlijk. Maar kan ook bandenpijn zijn. Of een combinatie van beide.

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  16. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    @Dana1989
    De tests van de foto, op welk moment van de dag heb je die gedaan dan?
    Want als je die allemaal in de ochtend hebt gedaan, kun je een avondtest daar ook niet echt mee vergelijken natuurlijk.

17. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Ik vind het er ook heel vreemd uitzien. Ik heb nog wel testen in de la liggen maar denk dat ik niet meer ga testen want volgens mij gaat het de verkeerde kant op.

18. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ik vraag me eigenlijk vooral af hoe het kan dat jij rond 9 dpo al zo duidelijk hebt getest.
    Want zoals ik al zei, als je de laatste paar laat zien, zijn die vergelijkbaar met mijn tests.

19. Vlinder009

29 mei 2018
    74
    40
    18
    Vrouw
    Wat je kan doen is de huisarts morgen ochtend bellen en eisen dat je een bloedtest wil laten doen in het ziekenhuis. Heb ik vorige maand ook gedaan. Misschien geef dit jou wat meer duidelijkheid.

20. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Die van 13/14 dpo zijn twee testen. 1 daarvan in de middag gedaan en die eronder in de avond. Die van 14/15 dpo heb ik in de ochtend gedaan vandaag en vanavond eentje. Die van deze avond is nog lichter helaas...

Deel Deze Pagina