@Dana1989 wat fijn zeg!!! Nieuwe meisjes welkom en gefeliciteerd Ik kom net van de huisartstenpost af want ik heb een vervelende blaasontsteking... een kuur gekregen. Hopelijk gaat t snel over, heb er best last van!
Wat vervelend! Ik heb vorige week ook blaasontsteking gehad en een kuur gekregen. Nu je zwanger bent ben je daar ook extra gevoelig voor. Hopelijk slaat de kuur snel aan. Beterschap!
Als deze zwangerschap goed verloopt wordt het voor ons druk in mei. Mijn oma, zusje en moeder zijn allemaal in de laatste week jarig
Dan wordt het inderdaad druk. Ik ben zelf van eind september, en ben daarmee ook de laatste in een opvolgend rijtje van voorheen 4. En los in september zijn er ook nog een paar verjaardagen.
Hoi! Ik kan me hier ook aansluiten als alles goed gaat, ben ik volgens eigen berekening 26 mei uitgerekend. Iedereen, gefeliciteerd ook!
Je zit in dezelfde situatie als ik zie ik. 3e zwangerschap om hopelijk eindelijk eens dat eerste kindje te mogen krijgen.
Uitgerekend: 16 - 31 mei ♡ 16 mei Vlinder009 - 29 jaar - 2e kindje onbekend 17 mei 18 mei Lerana - 28 jaar - 2de kindje - onbekend. Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing 19 mei 20 mei Loulou12 - 29 jaar - 1e kindje - onbekend 21 mei Yummum - 31 jaar - 3e kindje - onbekend MaHeRo88 -30 jaar - 1e kindje - onbekend 22 mei 23 mei 24 mei 25 mei Dana1989 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend Soturi - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 26 mei Olivia88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend 27 mei Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend 28 mei xxmoixx - 26 jaar - 1e kindje - onbekend 29 mei debjuh86 - 32 jaar - 4e kindje - onbekend 30 mei 31 mei ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (11) ----------------------------------------------- Afspraken: September: 20-09 MaHeRo88 1e echo bij de gyn ivm in feb een bbm zwangerschap 24-09 Vlinder009 1e echo & intake 27-09 Lelie89 1e echo 27-09 Monique93, Echo ivm BBZ Oktober: 01-10 Lerana echo + intake verloskundige 02-10 Loulou12 vroege echo 03-10 Lelie89 intake verloskundige 05-10 Soturi echo fertiliteitskliniek 08-10 Dana1989 echo 10-10 Loulou12 intake verloskundige 10-10 Soturi echo + intake verloskundige 15-10 Lerana echo extra gesprek 17-10 Dana1989 intake 18-10 MaHeRo88 termijnecho verloskundige WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Jij ook gefeliciteerd, ik hoop voor je dat alles goed gaat. Ik denk dat het niet helemaal vergelijkbaar is, ik zie dat jullie al een poosje bezig zijn.. Ik duim voor je mee!
Welkom en gefeliciteerd!!! Ook maar voor jou gelijk hahah Er is ook een geheime fb groep! Mocht je het leuk vinden en er bij in willen moet je maar even een berichtje sturen! Geld voor iedereen die er nog niet in zit en wel wilt als je me een berichtje stuurt kan ik je toevoegen
Zie er wel echt een oploop in! Wat fijn voor je! Welkom en gefeliciteerd! Ai, een blaasontsteking is echt rot om te hebben. Beterschap! Hopelijk slaat de kuur snel aan! Welkom en gefeliciteerd!
Pfoe hier vandaag een druk dagje. Vanochtend naar Monkey Town geweest en toen we thuis kwamen stonden mijn ouders voor de deur die pas na het avondeten naar huis gingen. Super gezellig maar wel vermoeiend. Nu even bijkomen na de kleine man op bed te hebben gelegd en straks Dance Dance Dance kijken, mijn guilty pleasure. Mei is bij ons niet zo’n drukke maand, alleen mijn man is rond de uitgerekende datum jarig. Juni, november en december zijn bij ons de drukke maanden.