uitgerekend: 16 - 31 mei!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Phoebe, 6 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Met sommige dingen heb ik wel moeite maar probeerde ik al minder te doen. Koffie drink ik weinig, cola ben ik wel gek op maar probeerde ik al af te bouwen. Sommige thee soorten wordt wel lastig. Verder nam ik graag file, gerookte zalm en een wijntje bij t eten. Maar ik weet waar het voor is, heb er dan ook 0,0 moeite mee om het te laten staan.

De mensen om ons heen weten ook dat we bezig zijn omdat de vorige zwangerschap mis ging en we daarna weer bezig zijn. Dus ze zijn gewend dat ik weinig/niets drink ivm eventuele zwangerschap enz.

Miesjella en Phoebe vinden dit leuk.
  2. Miesjella

Miesjella Bekend lid

18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    @lerana: knap hoor! Ik ga dit keer ook zeker Mn best doen. Als het me vriend nu ook lukt te stoppen wordt al makkelijker voor me.

We gaan het vanmiddag tegen Mn schoonouders vertellen. Hebben een verjaardag en als ik geen wijntje drink en opeens gestopt ben met roken valt het erg op.

Daarnaast weet Mn beste vriendin het ook al. Ik kan ook gewoon niet wachten tot 12 weken. En mocht het misgaan dan wil ik dat ook graag vertellen.
    Wanneer gaan jullie het vertellen?

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  3. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Hier scheelt het dat iedereen al weet dat wij bezig zijn en ik al bijna nooit meer dronk.

Wij hebben het al aan onze familie’s verteld en de rest zal er gauw achteraan komen aangezien ze altijd veel interesse tonen.

Miesjella vindt dit leuk.
  4. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    We willen wel even wachten om het te vertellen. Denk tot na de vroege echo (rond de 8 weken). Maar ik praat vast eerder mijn mond voorbij. Het is ook fijn dat mensen t weten als t mis gaat. En iedereen weet toch al dat we proberen.

Olivia88, Miesjella en Lelie89 vinden dit leuk.
  5. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Eten en drinken nergens moeite mee.. at blijkbaar al aardig goed voor een zwangere ;) alleen deed ik met verjaardagen nog wel eens een wijntje en siagaretje. Gisteren hadden we natuurlijk gelijk een verjaardag haha.. Maar had mooi geregeld dat ik de bob was dus volgens mij viel t allemaal niet zo op zo.

Ander vraagje; ik werd vannacht wakker van ontzettende buikkrampen, ben maar op de wc gaan zitten.. erg veel last van teveel lucht in darmen en vervolgens ook diarree.. daarna werd de buikkramp gelukkig wel minder. Wie herkent dit? Zo eng als je buikkrampen krijgt nu bahh..

Lelie89 en xxmoixx vinden dit leuk.
  6. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ahh ja dan kan je het beter gewoon zeggen, hier weet mn moeder en mn zus en dr man en een vriendin het.. verder niemand.. meeste zullen t ook niet verwachten omdat k alleenstaand ben haha

7. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Volgens mij is dat wel een veel voorkomend symptoom :)

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  8. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Je darmen gaan vast plaatsmaken voor de baarmoeder die gaat groeien. Het is normaal dat ze een beetje overstuur zijn ;)

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  9. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Dank jullie.. word er zo bang van.. vorige keer begon mn bbz ook met enorme krampen. Dit kwam achteraf gezien duidelijk van mn darmen maar pfft ..

10. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Heb ik ook al gehad, alles is een beetje van de regel. Volgensmij is dat normaal.

11. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @ dingen niet mogen eten: de meeste dingen at ik al niet dus dat is heel makkelijk voor mij om te laten liggen. Salami vind ik op zn tijd wel lekker maar als het verhit is mag het volgens mij wel dus dat wordt dan eens in de zoveel tijd salami pizza eten.:D Alcohol en koffie drink ik niet, maar thee wordt dan weer wel lastig. Ik drink dat vooral op mijn werk dus dan moet ik iets anders gaan verzinnen.

@ vertellen: we hebben het er nog niet over gehad. Ik denk dat we eerst de echo afwachten of het goed zit en dat we daarna gaan kijken wanneer we het gaan vertellen.

Miesjella en Olivia88 vinden dit leuk.
  12. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw

Oke bedankt voor de geruststelling.. ik ben zo blij als de echo donderdag geweest is en ik weet dat t op de goede plek zit. Dan vind ik alle buikpijn helemaal prima.. nu ben ik gewoon zo bang dat t niet goed zit weer als ik zo ontzettend buikpijn krijg

13. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @MaHeRo88 Ik heb er vrijdag ofzo ook last van gehad na de lunch. Volgens mij is het inderdaad gewoon omdat je darmen plaats moeten maken. We duimen dat je donderdag goed nieuws krijgt bij de echo!

@lerana Misschien heb ik het gemist maar je bent alleenstaand? Heb je je dochter ook alleen moeten opvoeden? Knap hoor!

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  14. Miesjella

Miesjella Bekend lid

18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Gaan het allemaal redelijk vroeg vertellen dus :).. zoiets is ook niet voor je te houden toch hahah..

@lerana: oh dan zullen mensen het zeker niet verwachten bij jou. Wel heftig dat je dit alleen moet doen.

15. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Klopt inderdaad! Nee mn dochter is wel vanuit een relatie ( door de pil heen ) door hoe de situatie destijds was wel alles grotendeels alleen moeten doen, wel met hulp vanuit mn omgeving.. de 2e bewust voor gekozen alleen dus via donor nu zwanger geworden :)

Lelie89 en Miesjella vinden dit leuk.
  16. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Oh ik zie het niet als heftig :p het is een bewuste keuze geweest haha vind t ergens juist wel fijn om het allemaal alleen te doen, al heb ik natuurlijk wel veel steun en hulp uit mn omgeving

17. Miesjella

Miesjella Bekend lid

18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Oh op die manier, wat stoer van je! :)

Phoebe vindt dit leuk.
  18. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw

En van het forum ;) fijn dat je zoveel steun krijgt! Ik zou het niet kunnen, dus erg veel respect voor jou!!

Phoebe vindt dit leuk.
  19. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Haha I feel you!
    Koffiedrinker in hart en nieren. Ik doe het nu op 1 echt bakkie als ik wakker word en 1 decaf. Ik hou het hierbij en ga het nog met de verloskundige bespreken. I love my coffee!
    Oja en volgens mij mag je gewoon bifiworstjes, dat had ik ergens gelezen en eet ik wel. Het mag alleen niet rauw zijn.

20. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ik moet ook een predictortest gaan doen. Ik zie jullie allemaal de test verslaan en bij mn action testen gebeurt dit niet haha.. wil ook een test verslaan en volgens mij ligt het niet aan mij maar aan de test..

Heeft niemand verder met action gestest.

Deel Deze Pagina