Ik ben tijdens de vorige zwangerschap (werd een vmk) al afgekickt van de koffie. Mega hoofdpijn van gehad :'-) Ik dronk ook wel 8-10 koppen per dag. Inmiddels zit ik op 1in de ochtend, die heb ik echt nog wel nodig. De rest vul ik aan met thee. Verder ben ik veganist dus ik hoef nergens mee te minderen. Dat scheelt echt, ook bij uit eten gaan enzo! Ik drink nu wel extra elke dag een kopje soya/amandel/havermelk waaraan calcium is toegevoegd. Normaliter krijg ik dat wel uit mijn voeding, maar je weet maar nooit. WOW!!! Wat een knaller! Gefeliciteerd! Miesjella, ik weet zeker dat je het kan! De eerste dagen zijn het moeilijkst v.w.b. roken. Maar je hebt een goede reden. En wanneer je 8 maanden verder bent, wil je er vast niet meer eens aan denken.
Mijn eerste positieve test was van de action. Vervolgens een uur later een predictor gedaan en die zag je veeeeel duidelijker. Volgens mij is de kwaliteit van de action testen wat achteruit gegaan.
Ik heb wel met de action getest, maar nog niet na NOD. Misschien vind je elders op het forum hier wat over?
Ja he!? Dat idee heb ik ook.. onserstaand ia mijn teat vandaag met en zonder flits. Je ziet dat hij ook niet lekker doorloopt. Nu ik zo kijk lijkt ie m wel licht te verslaan.. maar donkerdee dan dit gaat ie gewoon echt niet worden
Ik vind de action testen echt verschrikkelijk. Meerdere keren vals mee getest. Zelfde met kruidvat 2v5 terwijl die paar jaar geleden heel fijn waren.
Haha als deze vals zijn ga ik ze aanklagen En kv2v5 zijn klote testen.. die lopen helemaal niet goed door tegenwoordig Maar ik ga nog even predictor kopen. Waar koop ik die en hoe heet die verder precies?
Haha ja knallen doen ze zeker.. maar bij predictor zie ik hier testen die bijna 2x zo duidelijk zijn als de controle streep dat wil ik ook!!
Bij de op is op zijn ze 2 voor €5. Verder kosten ze overal zown €10 per stuk. Oranje doosje met predictor express
@MaHeRo88: haha ik snap je, wil ook graag de test verslaan! Volgende week ga ik denk een clear blue digital halen .
nou ik weet het eigenlijk niet. Ik lees net tegenstrijdige berichten, net als bij de bifiworstjes. Nu durf ik dat ook niet meer te eten... pfff irritant
Wat fijn dat je veel steun uit je omgeving krijgt, scheelt volgens mij ook best veel. Ik heb nooit met Action testen getest dus ik kan daar niks over zeggen. Drie jaar geleden toen ik zwanger was van mijn zoontje waren de Kruidvat testen een van de beste maar volgens mij zijn die sterk acheruit gegaan. Ik doe nu dus alleen met Predictor van de op=op testen. Ik zit te twijfelen of ik de Clear Blue moet doen maar ik vind het zo duur.
Voedingscentrum zegt dat je rauwe, gedroogde of gefermenteerde worsten niet kan eten, dus ook bifiworstjes niet denk ik. Ik ga voor de zekerheid alleen salami eten als het verhit is.
Goedemorgen! Ik heb eergisteren de clearblue gedaan; 3+. Misschien gek maar mijn symptomen werden wat minder...uit de test haalde ik weer wat vertrouwen (geen idee of het ècht terecht is, maar voor mij werkt het ).
Jeeejj lekker bezig!! Maar je bent zo te zien ook een stukje verder haha! Fijn dat het je vertrouwen geeft, zou ik ook zeker hebben!
Ik ben trouwens wel in de verkeerde groep aan het reageren , ik zal zo rond 7 mei uitgerekend zijn. Hihi. Maar graag even meegelezen haha. Leuke gesprekjes. Veel succes lieve dames. Spannend allemaal he