Ik heb m liggen, en ga hem morgen ochtend doen! Als t goed is moet ik dan een 3+ hebben. Ik heb ook een test gedaan met de actiontest, zal ff foto toevoegen.
Ik zag net ook voorbij komen iemand die geen thee mee drinkt? Sinds wanneer mag je geen thee drinken als je zwanger bent?
Volgens mij bepaalde thee. Met zoethout bijvoorbeeld. En er zit sowieso cafeïne in thee, dus teveel is eigenlijk ook niet goed n
Cafeïne zit in de meeste thee dus daar mag je niet veel van. Net zoals bij koffie minderen. Ook moet je opletten met verschillende kruidenthee. Wat zeker wel mag onbeperkt is kamille thee, gember thee, brandnetelthee.
Hier drink ik ook vooral veel cola, wat mijn grootste probleem gaat zijn om te laten staan. Verder ben ik ook gek op de dingen als carpaccio, biefstuk, rauwe ham en dat soort dingen. Of een broodje haring, die wilde ik wel eens na het boodschappen doen halen, viszaak zit naast de supermarkt. Die moet ik nu dus ook overslaan. Maar dat zal me allemaal wel wat makkelijker afgaan dan de cola.
Die heb ik met precies 5 weken gedaan. Ik had er nog één liggen dus dacht maak m ff op haha! Streepje verscheen vrijwel direct.
Wist wel dat je geen cafeïne enzo mocht drinken. Maar dacht dat thee niet zo kwaad kon, bedoel ik gewoon de bosvruchtenthee, aardbeien thee enzo. Nou drink ik niet heel veel thee maar lust wel graag een kopje als ik savonds op de bank neer plof.
Volgens mij mag je van zwarte thee max 5 bakjes en rooibosthee zit geen theïne dus kun je gewoon drinken. Ook kamille thee en gember thee kan gewoon gedronken worden.
Ik vind wel dat je steeds minder mag, wij zijn natuurlijk al een tijd bezig en soms heb ik het gevoel alsof ik het klooster in moet toen ik zwanger was van mn dochter mocht je nog 3 bakken koffie
Ohhhhh biefstuk! God wat heb ik daar zin in. Laatst gelukkig nog gegeten, onder t mom van je weet niet hoe lang nog. Qua thee let ik er wel op. Maarja wat moet je anders nog drinken..
Getsie.. ik dacht ik doe ook zo'n predictor express test.. omdat die bij jullie allemaal vet donker is.. en mijn actiontesten zijn ook knal maar niet duidelijker dan teststreepje.. Dit is mijn resultaat ik word hier zo onzeker van.. Mn actiontesten knalden meer. Waarom doe ik dit nou he.. pff
OMG IK KIJK VERKEERD OM... hoe dom kan je zijn manmanman.. kan nu wel janken van geluk.. wat een ezel