@Lelie89: ik ga hard duimen voor je dat het niks is! Hier de 4e nacht op rij dat ik wakker lig vanaf 3 uur.. pfff
@Miesjella en @xxmoixx Wat vervelend dat jullie in de nacht wakker worden of niet kunnen slapen. Kunnen jullie overdag een beetje slaap inhalen? Bedankt voor de steun meiden! Ik heb vanochtend een test gedaan met 50% urine en 50% water en het is nog steeds een dikke knaller.. Edit: (te snel op enter geklikt) Nu maar hopen dat de verloskundige mij vandaag of morgen een echo kan geven.
Super van de knaller! Hopelijk snel op controle en dat t goed mag zijn Ik kan het overdag niet inhalen. Werk 36 uur en begin vandaag aan een nieuwe baan (lekker handig getimed haha). Wel bij t zelfde bedrijf maar ander gebouw/afdeling.
10 t/m 13 dpo. Ze lopen mooi op!! Voelt zo dubbel. Heb 90% van de tijd een goed gevoel. Maar soms ineens: Tsja kans is toch groot dat t weer mis gaat. Pfff gaan 8 lange weken worden!
@Lelie89 balen zeg van dat bloedverlies. Je testen zien er wel echt super uit! Hopelijk doet de verloskundige een echo om even te kijken!
Ah @Lelie89 wat spannend zeg, ga he vandaag bellen? Laat maar even weten wanneer je langs mag komen!! We duimen voor je. Hier eindelijk een x een goede lange nachtrust gehad, wel vanaf 3u even om het uur wakker geweest maar geen krampen oid gehad. Borsten klappen inmiddels wel echt uit elkaar. Nog 3 nachtjes....
Ik duim heel hard dat je snel kunt langskomen!!! Vervelend voor de dames die niet kunnen slapen hopelijk snel weer beetje een normale nacht! Hier worden mn borsten ook steeds gevoeliger eerst eigenlijk niet zo'n last van maar nu als je per ongeluk aanraakt is t wel even oei haha. Spannend zeg nog heel even!!
@lerana haha ja sws al dehele tijd bij aanraking, maar nu ook echt als ik ip mn li zij ga liggen dat mn re borst echt protesteerd. Dan gan ik maar weer op mn rug liggen. Denk dat ik daarom ook zo kut slaap..
Poeh gelijk vanmorgen kijken of je een test geplaatst had. En gelukkig super mooie test! Hoop dat je snel terecht kan en een echo krijgt. Bij mijn zoontje verloor ik tijdens de zwangerschap veel bloed. Zo onzeker werd ik ervan. (En toch nu gezonde peuter, dus hoef niet altijd foute boel te zijn).
@xxmoixx Mooie oploop van je testen! Succes met je eerste werkdag! @lerana en @MaHeRo88 Wat lastig als je zulke gevoelige borsten hebt. Kan mij dan wel voorstellen dat je niet goed slaapt dan! Hopelijk wen je er snel aan en krijg je weer goede nachtrust. @Soullady Ja, die onzekerheid is echt niet leuk. Gelukkig was het bij jou gewoon goed gegaan en heb je een peuter rondlopen. Volgens mij zijn onze zoontjes bijna even oud.
Ja, denk ook dat ze even oud zijn leuke fase! Het was bij mij toen ook helderrood bloed. En meer echo's gekregen. Maar nooit geweten hoe het kwam (wel op laatst bij niezen en hoesten). En placenta die vooraan lag en snel uit was. Dus ik hoop zo dat bij jou ook niets ernstigs is!!! En je snel een echo krijgt.
Uitgerekend: 16 - 31 mei ♡ 16 mei Vlinder009 - 29 jaar - 2e kindje onbekend 17 mei 18 mei Lerana - 28 jaar - 2de kindje - onbekend. Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing 19 mei 20 mei Loulou12 - 29 jaar - 1e kindje - onbekend 21 mei Yummum - 31 jaar - 3e kindje - onbekend MaHeRo88 -30 jaar - 1e kindje - onbekend 22 mei 23 mei Mamainspe2016 - 25 jaar - 2e kindje 24 mei 25 mei Dana1989 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend Soturi - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 26 mei Olivia88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend 27 mei Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend 28 mei xxmoixx - 26 jaar - 1e kindje - onbekend 29 mei debjuh86 - 32 jaar - 4e kindje - onbekend 30 mei 31 mei ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (11) ----------------------------------------------- Afspraken: September: 20-09 MaHeRo88 1e echo bij de gyn ivm in feb een bbm zwangerschap 24-09 Vlinder009 1e echo & intake 27-09 Lelie89 1e echo 27-09 Monique93, Echo ivm BBZ Oktober: 01-10 Lerana echo + intake verloskundige 02-10 Loulou12 vroege echo 02-10 Mamainspe2016 gynaecoloog 2e echo 03-10 Lelie89 intake verloskundige 05-10 Soturi echo fertiliteitskliniek 08-10 Dana1989 echo 10-10 Loulou12 intake verloskundige 10-10 Soturi echo + intake verloskundige 15-10 Lerana echo extra gesprek 17-10 Dana1989 intake 18-10 MaHeRo88 termijnecho verloskundige WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@Lelie89 gelukkig nog een hele mooie test! Ben heel benieuwd wat de verloskundige hier op te zeggen heeft! Voor de meiden die snachts wakker liggen, ik heb dit voor het slapen. Ik kom gewoon niet in slaap. Vannacht ook 4x er uit gemoeten om te plassen... dat begint nu al echt op te komen. Vanmorgen heb ik de clearblue gedaan en had ik de 3+ op het schermpje!! Ik ben onwijs blij, omdat vorige maand mijn testen niet opliepen en dit eindigde in een mk.
Hoi allemaal, Ik heb mezelf op de lijst gezet en kom graag meekletsen! Eerder kletste ik mee in het groepje 1 - 15 mei maar ben toch later uitgerekend. Op 1 aug heb ik mn spiraal eruit laten halen, gelijk menstruatie maar wist mn cyclus helemaal niet. Dit wilde ik Eigenlijk even afwachten maar toen hadden we al eeb positieve test in handen! Dat hadden we niet aan zien komen. Van mn dochter (juni 2016) was ik bij ronde 1 zwanger dus een 2e keer verwacht je dat niet nog een keer! 12 sept bij de gynaecoloog geweest, bij het maken van fr afspraak keken ze naar de eerste dag van je menstruatie dus als je een standaard cyclus hebt had ik toen 6 weken geweest. Bij de echo bleek het nog maar 4 weken. Toch heb ik met 3 weken al een hele duidelijke test gehad, later zag ik ook dat het zo een test was die 5 dagen eerder kan.. Het moet nog steeds wel een klein beetje landen. Misschienis dit bij een 2e ook wel lastiger? Wel begin ik het nu aan mn lichaam te merken. Ik las ergens wat over een Facebookgroep. Is dit al een actief groepje??