Ohh Jaa dan is het wel fijn dat je die extra controles krijgt heb je dan ook automatisch zwangerschapsdiabetes of dat niet? Haha als ik zou kunnen kiezen zou ik liever elke x echo hebben dan alleen hartje luisteren met echo zie je de kleine ook natuurlijk haha. Al is de reden waarom dan niet fijn..
Pfff net best wel paniek gevoel. Had wat kramp, niets ergs maar ik ga dan meteen van t ergste uit. Nog 8 weken
@mamainspe2016 wat vervelend dat je diabetes hebt. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik zwangerschaps diabetes. Nu wordt ik ook extra in de haten gehouden of ik dit niet weer ga ontwikkelen tijdens deze zwangerschap. Let nu al flink op wat ik eet.
Ja echt.. ik zeg net tegen iemand anders; ik herken mezelf gewoon niet.. bezeten door de hormonen!!! Vreselijk.. hoop dat ik mezelf snel weer terug vind. Morgen naar psychiater voor mn man maar misschien kunnen we beter voor mij gaan
Nou dames, ik hoef niet meer een echo te doen, vanmiddag voor de lunch barstte het in de wc los. Allemaal stolsels kwamen er mee en lijkt net op een menstruatie. Ik kan er dus wel vanuit gaan dat het nu definitief mis is gegaan. De verloskundige kreeg ik net niet te pakken maar die probeer ik straks nog een keer. Ik wil jullie allemaal een heel fijne zwangerschap wensen en hopelijk hebben jullie allemaal over 8 maandjes heerlijke baby's!
Ik had weer even testdrang, blijf me toch met vlagen onzeker voelen! Teststreep is nu zelfs donkerder dan de controle streep.
Ohhh meis wat erg dit! Weet gewoon niet wat ik moet zeggen hoop dat je de verloskundige snel nog te pakken krijgt en er misschien toch nog een wonder blijkt te zijn en er wel nog een kleintje in je buik groeit. Hele dikke knuffel voor jou!!
Ja er staat: als je ooit een bloedtransfusie hebt gehad. Balen! Volgens mij mag ik ook geen stamcellen doneren.
Dankjewel dames! Verloskundigepraktijk heeft avondspreekuur op maandag dus vanaf 19.00 u weer bereikbaar. Het is echt gedane zaak, heb al het vruchtzakje en placenta verloren. Het is ontzettend kut maar ik ben wel blij dat mijn lichaam het dit keer zelf heeft opgelost. Ik zal zo de lijst aanpassen en ik kom af en toe nog wel eens spieken bij jullie. Heel heel veel succes in jullie zwangerschappen!