Heyk bekend gezicht van de vorige ronde. Wat leuk dat je alweer 8 weken bent! @Dana1989 sterkte zeg.. pfff hoop dat t snel doorzet
Hoi dames. Ik had er al geen goed gevoel meer bij, mijn testen lijken ook af te lopen nu. Ben bang dat het toch wachten is tot het mis gaat
Voelt beetje dubbel om dit te delen na al die nare berichtjes, ik leef met jullie mee lieve meiden. Dikke knuffel. Dit is de test waar ik de afgelopen jaren op heb gewacht. ❤️
@xxmoixx neeee meen je niet. Niet Nog 1 wat sneu voor je @Monique93 jup dat is DE test die je wil.. héérlijk geniet ervan
Ah nee! Wat vreselijk meid ik weet hoe je nu voelt. Hele dikke knuffel. Hier is het bloeden nu toch wel echt begonnen. Hopelijk de volgende wel een plakbaby.
Fijn dat t zo snel op gang is gekomen. Hier hopelijk dan ook. En dat we samen in t volgende groepje wel kunnen blijven
@xxmoixx nee toch wat een verdrietig nieuws.. ook voor jou; hopelijk mag het heel gauw een plakkertje zijn. Dikke knuffel en sterkte <3
Dankje! Nog geen bloed of kramp hier. Maar afnemende kwaaltjes en de testen lijken me toch wel op iets te wijzen. Hopelijk komt t dan snel op gang
Haha nee absoluut. Ik zie natuurlijk helemaal niks Maar als ze maar kan zien dat t op de goede plek zit. Dan ben ik al een grote stap verder