O, spannend zeg! Fijn dat zo snel kan. Ik heb 28 sept. Ben dan denk 6 weken. Dus hoop dat hartje dan klopt.
Ik kom nog even “zeuren”. Net weer een test gedaan (had super veel gedronken dus was best wel lichte urine). Dit keer was de streep toch wat donkerder, net zo als gister eigenlijk. Maar wel iets lichter dan eergister.. Pff weet niet wat ik hiermee moet. Mijn gevoel zegt dat t niet goed is. Maarja. Edit: gedaan omdat ik elke keer in de middag wat beter lijk te testen. Maar de knaller van maandag was toevallig wel in de ochtend.
Bovenste is van vrijdagmiddag, daarna elke ochtend 1. De onderste is extra van vanmiddag (de 1 na onderste dus van vanochtend. Edit: van links naar rechts.
@xxmoixx pfff wat een spanning zeg . Ik ben ook benieuwd naar je rijtje @Dana1989 hoe gaat het met jou?
Of zou die van maandag zo donker zijn omdat hij wat gelig is? Pfff wat een frustratie. Zit echt te letten op elk krampje en of dat voelt zoals een menstruatie/miskraam krampje.
Hmm het lijkt meer of het wat stil staat, ik zou toch nog even door testen. Daarnaast zou ik heen ochtend met middag testen vergelijken.
Je hoeft niet altijd direct krampen of bloed te hebben bij een miskraam. Had ik de laatste keer ook niet.
Het gaat redelijk. Heb best wel krampen en bloedverlies maar ben blij dat mijn lichaam het zelf doet. Verloskundige bel ik morgen wel even.
Omg, ZP en de falende meldingen. Ik wilde hier eens peilen hoe het met iedereen ging, maar zie dus dat ik berichten heb gemist. @Dana1989 Wat balen zeg dat het toch echt mis blijkt te zijn. Had echt gehoopt op wat anders. @xxmoixx Ook voor jou onzekere tijden zie ik. Ik duim voor je dat het meevalt. De predictors kunnen wel na verloop van tijd wat gelig worden en daardoor alsnog donkerder. Heb er geen foto van, maar zag enkele dagen terug ook dat een van mijn eerste tests echt heel donker was geworden na een paar dagen. Paste totaal niet meer in het rijtje, terwijl hij dat eerst wel deed. Zou ik daar nu een test mee gaan vergelijken, zou ik er ook onzeker van worden. De eerste echo's zijn er ook al bijna zie ik. Erg spannend hoor.
Ik ben echt de enige geloof ik. Die 3 testen heb gedaan 9 sept, 11 sept, 13 sept. En voor de rest afwacht. Had wel hele duidelijke strepen. Ik wordt zo zenuwachtig van mijn testen en de kleuren vergelijken. En stress schijnt niet te goed te zijn. Dus denk zie wel bij de echo. Moet wel zeggen heb tot nu toe ook geen bloed gehad. Want dan zou het bij mij ook anders zijn, en zou ik ook weer testen. Heb ook geen flauw idee hoe lang ik zwanger ben. Het enige waar ik nerveus van wordt is dat ik nog niet overgeef, was bij mijn zoontje zo anders.. Maar vind wel erg leuk om jullie oplopende knaltesten te zien!!!
@Soullady elke zwangerschap is anders heb ik me laten vertellen komt vast goed Ik had mijn knaller vandaag !
@xxmoixx ik zou nog niet meteen zeggen dat het klaar is hoor! Dat zijn best mooie testen zo naast elkaar. Issc ik ook! Maar t is voor mij dan ook de 4e... zal bij 8 weken wel wat uit te leggen hebben denk ik @xxmoixx ik zou nog niet meteen zeggen dat het klaar is hoor! Dat zijn best mooie testen zo naast elkaar. Misschien wat meer gedronken op een bepaald moment? Veel sterkte met afwachten meid! Hier nog een foto van mijn oploopje Waar e. bij staat was n early. De eerste 2 testen zijn 8 dpo. Vlnr. Kruidvat, predictor e., action, Kruidvat en predictor Wel mooi om te zien hoe bij de laatste m’n test streep donkerder is dan de controle streep
Jup... haha! Mijn broek wilde gisteravond niet meer dicht vanmorgen opeens wel, en nu heb ik met de rits weer moeite.
Je kan deze testen niet meer met elkaar vergelijken sommige zijn al helemaal droog en geel en dan word de streep duidelijker.. mijn eerste test was enorm tuur nu droog en geel en een duidelijke streep. Je zou alleen als je foto's van net gemaakte testen hebt ze onder elkaar kunnen zetten om te vergelijken en dan wel middag met middag en niet met ochtend erbij. Vind je testen voor nu niet perse direct heel slecht
Goedemorgen, Ik ben elke keer zo vroeg wakker Hoe voelen jullie je vandaag? @xxmoixx heb je nog getest meid?