Ja ik heb in juli een miskraam gehad en wij hadden onze echo 1 dag voor onze bruiloft!! Het was afschuwelijk! We wilden het juist als verrassing met onze gasten delen, en voor de zekerheid nog één echo gepland.. Heel t jaar naar de bruiloften uitgekeken en op een baby’tje gehoopt, toen alles in één klap kapot. T was een hel, je wilt steeds naar de wc om te kijken of je bloedingen al zijn begonnen, bang voor je witte jurk, en dan die verschrikkelijk intieme momenten op de wc moeten delen met 3 personen die je jurk omhoog houden.. uiteindelijk liet t kindje los op onze huwelijksreis in Disney . Nu ben ik wel weer in verwachting, maar heb ik 3 weken geleden (jep, vlak na die bruiloft from hell..) te horen gekregen dat m’n lieve lieve vader de kerst waarschijnlijk niet meer haalt... ik heb al 10 dagen voor nod moeten testen omdat ik alle bestralingen en ziekenhuisafsprake met hem mee ga, en ik het eventuele kindje niet in gevaar wilde brengen. Nu weet ik t inmiddels al ruim een week, maar is de spanning tot nod haast niet te doen en ondertussen zie ik m’n vader meer een meer achteruit gaan.. We zouden onze huwelijksreis overdoen in de herfst/kerst vakantie, maar dat gaat nu dus natuurlijk ook niet door.. en als alll deze ellende achter de rug is, en de zwangerschap verloopt goed, ben ik ook nog eens uitgerekend op m’n vaders verjaardag.. aan de ene kant mooi, aan de andere kant intens verdrietig.
Hè bah wat erg zeg. Zo’n mooie dag kapot. Ik hoop zo dat deze zwangerschap goed gaat! Die echo’s waarop niets meer leeft zijn zo erg, onwerkelijk gewoon. En wat erg van je vader. Pff. Heb er geen woorden voor.
@debjuh86 , wat heftig zeg!! Hopelijk mag het nu wel goed gaan... sterkte meid. Hier sinds vanochtend last van roze slijmverlies bij et afvegen.. natuurlijk ook bang dat et mis kan gaan. Maar ik weet ook dat het niets hoeft te betekenen. Vorige zwangerschap ook gehad in de eerste week na de positieve test. Vanmiddag via de site van de verloskundige mezelf ingeschreven. Ze bellen dan binnen 1 werkdag terug. En jawel hoor nog geen 15 min later had ik er 1 aan de telefoon. Uitgerekend de vrouw die er ook was bij de laatste 2 bevallingen. Erg fijn haar gesproken te hebben. Gezien het bloedverlies e.d. Mag ik volgende week woensdag al komen voor een vroege echo. Ze zegt aan mijn berekening te zien dat we waarschijnlijk niet veel zullen zien, maar aan de hand van mijn laatste menstruatie zou het zo maar eens kunnen zijn dat ik verder ben en er dan al wel hartactie te zien is. Vond het erg raar dat ze dat zei aangezien ik vorige week pas positief getest heb. Maar ze zei ook dat de datum waarop je pas positief test ook niet alles zegt. Hoe dan ook we gaan et zien. Spannend!
Hahaha dat ben ik! Zag idd dat we een aantal gemeenschappelijke vrienden hebben op Facebook! Geef niet hoor dat je me naam hebt benoemt, zijn meerdere hondjes die Fikkie heten. Wat een heftig verhaal heb je meegemaakt met je vorige zwangerschaps ik hoop dat het nu allemaal goed mag verlopen. Loop je nu ook via een gyn of via de verloskundige ?
Ik kom voorzichtig buurten. Ben 31 mei of 1 juni uitgerekend. Verwacht dat het wel een mei baby omdat mijn 2 guppies allebei bij 38 weken kwamen.
Jeeeeetje @debjuh86 wat een heftig verhaal. Ik ben er sprakeloos van. Heel veel sterkte, ik hoop dat alles dit keer goed mag gaan. Dikke knuffel. @Monique93 nee hoor, lekker naar het plafond staren elke dag vanaf 06:00 Fijn je test!!! Ik kan die maandag doen als het goed is! Maar ik weet nog niet of ik dat doe.
Jeetje ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen wat heb jij moeten doormaken zeg pff dikke knuffel voor jou! ♡ Oh spannend zeg! Wel fijn dat je volgende week al langs mag komen hopelijk krijg je een mooie echo! Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen! Mocht je t leuk vinden we hebben ook een fb groepje als je t leuk vind om je aan te sluiten moet je me maar even een pb doen Super fijn zeg gefeliciteerd!
Hallo dames, stiekem kom ik ook even mee gluren! Ik ben volgens mijn berekeningen ( dat zegt dus echt niets ) 31 mei uitgerekend! Ik ben mama van sun die is 3 en nu zwanger van en 2 e en ik ga het alleen doen! De papa van sun en ik zijn niet meer samen maar hij heeft me wel een handje geholpen! Sun heb ik ook helemaal alleen gedaan! Het is dus wel heeeeel pril moet zelfs dokter nog bellen etc maar heb al wel flinke kwalen Hoe snel gaat het hier? Ik zat op het nod forum en daar kon ik het amper bijhouden zoveel werd er geklets Bij deze mijn laatste test vandaag Hij was zo mooi opgelopen dat ik m wel wil delen
Gefeliciteerd en welkom! Mooie test hoor. Ik snap je verhaal niet helemaal goed, de vader is meer een donor? Of begrijp ik het dan verkeerd? (Als je niet wilt antwoorden, hoeft niet hoor!)