Ah dan zal je denk ik al wel rond of over je nod zitten Haha lastig inhouden dan he! Dankjewel geeft indd een je fijn gevoel hopelijk jij ook zo'n mooi resultaat als je m doet maar dat komt vast goed!
Ik weet het echt niet laatste keer ongesteld was begindag 4 aug of 9 aug. En 28 augustus redelijk goede ovulatietest. Bij mijn zoontje testte ik bijna een week na NOD pas positief. Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn omdat zo pril is. Maar we hebben gisteren wel klein taartje gegeten. Want we waren vrijdag bij dokter voor mijn zoontje. Gaf aan dat mijn cyclussen zo lang zijn na 40 dagen en heel wisselend. Toen zei ze o dan maak je wel minder kans. Ach, het is gewoon super spannend deze periode. En straks eindeloos wachten op 1e echo.[/QUOTE]
[/QUOTE] Dan ben je denk ik paar dagen korter als mij.. mijn eerste dag laatste menstustie was 5 augustus en had 23e positieve ovulatietest en 25e eisprong. Ah ja snap je opzich wel zelf ben ik ook wel bang bij de echo weer slecht nieuws te krijgen maar voor nu ben ik gewoon zwanger en daar probeer ik van te genieten wat de uiteindelijke uitkomst ook mag zijn het mag nu gelukkig raak zijn! En hopelijk gaat jou test ook mooi oplopen!
Ah ja snap je opzich wel zelf ben ik ook wel bang bij de echo weer slecht nieuws te krijgen maar voor nu ben ik gewoon zwanger en daar probeer ik van te genieten wat de uiteindelijke uitkomst ook mag zijn het mag nu gelukkig raak zijn! En hopelijk gaat jou test ook mooi oplopen![/QUOTE] Dit is ook absoluut de goede instelling!!
Ik heb zojuist een eerste afspraak gemaakt bij de gynaecoloog. Ik mag maandag 24 september voor een intake en echo! Super spannend!
Ik kon het toch ook niet laten, en vanmiddag toch nog de clearblue gehaald. Gelukkig ook een mooie 2-3 weken indicatie op het schermpje!!
Hoi dames! Allereerst gefeliciteerd aan iedereen! Ik heb getwijfeld of ik wel al wil meeschrijven of dat ik de eerste echo afwacht maar ik schrijf gewoon mee. Ik wil ook van deze zwangerschap genieten ook al mocht het fout gaan. Ik heb in juli een missed abortion gehad wat niet vanzelf op gang kwam en dus cytotec pillen ingenomen. Uiteindelijk twee weken gebloed waarna ik na twee weken (10 aug) mijn menstruatie kreeg. Eindelijk konden we er weer voor gaan maar kreeg ik op 31 aug ineens weer (wat ik dacht) mijn menstruatie. Na 6 dagen was het gestopt en twee dagen later weer begonnen. Om een zwangerschap uit te sluiten deed ik voor de zekerheid een test en het was gewoon een knaller. Nu zijn we blij natuurlijk maar het zit mij toch niet helemaal lekker dat ik blijf bloeden. Dit heb ik mijn vorige twee zwangerschappen nooit gehad namelijk. Ik heb al een echo gepland staan op 27 september om te kijken of er wat zit en mijn intake op 3 oktober (als het goed zit). Heb vanavond nog een keer een test gedaan met de predictor express en de test streep kwam nog voordat het doorliep.
Uitgerekend: 16 - 31 mei ♡ 16 mei Vlinder009 - 29 jaar - 2e kindje onbekend 17 mei 18 mei Lerana - 28 jaar - 2de kindje - onbekend. Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing 19 mei 20 mei Loulou12 - 29 jaar - 1e kindje - onbekend 21 mei 22 mei 23 mei 24 mei 25 mei Dana1989 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend 26 mei 27 mei 28 mei 29 mei 30 mei 31 mei ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (4) ----------------------------------------------- Afspraken: September: 27-09 Lelie89 1e echo Oktober: 01-10 Lerana echo + intake verloskundige 03-10 Lelie89 intake verloskundige 10-10 Loulou12 intake verloskundige 15-10 Lerana echo extra gesprek WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Welkom! En gefeliciteerd wat een mooie test zeg!! Snap je twijfel heel goed over wel of niet mee schrijven maar toch leuk dat je besloten hebt wel te doen! Zelf heb ik ook een MA gehad en daardoor twijfels om dit topic wel te starten en een Facebook groep te openen maar toch gedaan.. het kan fout gaan maar het kan ook net zo goed goed gaan en daar gaan we gewoon vanuit en dan wil ik niet achteraf terug kijken en denken had ik toch maar..... Jeetje je zult wel een enorme onzekerheid hebben door de bloedingen maar gelukkig hoeft dat niet altijd iets slechts te betekenen en je test is zo mega knal dat moet vast goed komen! Ik hoop dat we met zn alle over 8 maanden hoog zwanger aan het wachten zijn tot we ons kleintje mogen ontmoeten! Leuk we staan voor nu op de zelfde dag!
Welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan me heel goed voorstellen waarom je twijfeld om mee te schijven. Ik had ook me twijfels, maar vind het ook fijn om dingen te delen met lotgenoten. We zitten tenslotte allemaal in het zelfde schuitje. Wat zegt de gynaecoloog op het blijven bloeden? Je hoort het tegenwoordig ook wel vaker dat dit gebeurt. Bij mijn eerste zoontje had ik bloedingen met 11 weken, zeker een week lang. En kijk nog eens, een vrolijke peuter van bijna 3. Ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid krijgt waar die bloedingen vandaan komen, of dat het stopt.
Uitgerekend: 16 - 31 mei ♡ 16 mei Vlinder009 - 29 jaar - 2e kindje onbekend 17 mei 18 mei Lerana - 28 jaar - 2de kindje - onbekend. Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing 19 mei 20 mei Loulou12 - 29 jaar - 1e kindje - onbekend 21 mei 22 mei 23 mei 24 mei 25 mei Dana1989 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend 26 mei 27 mei 28 mei 29 mei 30 mei 31 mei ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (4) ----------------------------------------------- Afspraken: September: 24-09 Vlinder009 1e echo & intake 27-09 Lelie89 1e echo Oktober: 01-10 Lerana echo + intake verloskundige 03-10 Lelie89 intake verloskundige 10-10 Loulou12 intake verloskundige 15-10 Lerana echo extra gesprek WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.).
Dankjewel dames, het voelt inderdaad wel fijn om het hier allemaal neer te zetten. @lerana Precies, ik wil ook niet achteraf spijt hebben dat ik niet ‘actiever’ met deze zwangerschap bezig was. Ook omdat we geen derde kindje willen dus als dit allemaal goed mag gaan wordt het ook mijn laatste zwangerschap. @Vlinder009 De verloskundige zei er niet echt iets over alleen dat als ik nu echt pas rond 4 weken ben dat er nog niet veel te zien is op een echo en dat het sowieso afwachten is. Ik had eerst de echo & intake op 3 okt maar ze zei dat ze 27 sept om half acht snel kon kijken met alleen een echo, voordat de rest van de afspraken begonnen. Ik vond het al een fijne praktijk maar nu helemaal. Super lief hoe ze mee denken.
Ik had bij mijn zoontje tijdens de zwangerschap iedere keer opnieuw bloedingen. Eerst aan begin en halverwege. En er loopt hier absoluut een peuter rond. Al is het absoluut dan extra spannend! Fijn dat ze eerder en meteen echo doen. Fijne praktijk. Vanmorgen mijn 2e test gedaan van test point. En weer positief! Super blij!
Ah ja juist als het de laatste keer is wil je volop toch er van genieten. Ahh fijn dat ze zo mee denken en je even snel mag voor een echo. T is ook zo als je te vroeg gaat is er weer een kans dat je niets kan zien nog en dan heb je daar weer onzekerheid van
Uitgerekend: 16 - 31 mei ♡ 16 mei Vlinder009 - 29 jaar - 2e kindje onbekend 17 mei 18 mei Lerana - 28 jaar - 2de kindje - onbekend. Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing 19 mei 20 mei Loulou12 - 29 jaar - 1e kindje - onbekend 21 mei 22 mei 23 mei 24 mei 25 mei Dana1989 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend 26 mei 27 mei Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend 28 mei 29 mei 30 mei 31 mei ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (5) ----------------------------------------------- Afspraken: September: 24-09 Vlinder009 1e echo & intake 27-09 Lelie89 1e echo 27-09 Monique93, Echo ivm BBZ Oktober: 01-10 Lerana echo + intake verloskundige 03-10 Lelie89 intake verloskundige 10-10 Loulou12 intake verloskundige 15-10 Lerana echo extra gesprek WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.).