Nou jeetje Marloes. Wat enorm verdrietig voor jou! Ik wens je ongelooflijk veel sterkte. Want is dit allemaal verdrietig om te horen!
We weten het even niet. We proberen al 5 jaar ouders te worden. Het lijkt ons niet gegund.. op dit moment hoeft het allemaal niet meer zo van mij
Ik heb geen idee. We zullen wel een afspraak maken. Ik kan morgen pas weer het ziekenhuis bellen. We hebben nu wel het idee om naar het buitenland te gaan, misschien kunnen en weten ze daar meer.
Oh jeetje, wat een slecht nieuws allemaal. Ik lees hier op ZP inderdaad veel over Gent. Maar ook over Düsseldorf. Zou dan bij een van die twee proberen als je naar het buitenland gaat.
Hadden vorige week al een echo en was de het nog maar de grote van 5 weken terwijl ik al 6+4 was. Dus gisteren terug gekomen en was nog steeds een zwangerschap van 5 weken. Hield er rekening mee dat het fout kon gaan, maar had ook nog wel hoop....
Ahhhh wat erg voor je! het gaat inderdaad veel teveel fout. Sterkte en ik hoop dat het een beetje vanzelf mag gaan bij je en je snel zwanger mag zijn van een gezond kindje.
Ik vind het zo ontzettend lief en knap dat je in al je verdriet en onmacht nog steeds succes wenst aan de anderen op de lijst. Ik hoop dat het jullie snel gegund is, al snap ik dat het even niet meer hoeft van je, steeds deze hoop hebben is ook killing lijkt me. Heel erg veel sterkte!