Uitgerekend: 16 - 31 mei ♡ 14 mei Mamainspe2016 - 25 jaar - 2e kindje onbekend ♡ 16 mei 17 mei Zsa - 34 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ Norki Maki - 32 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ 18 mei Lerana - 28 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ Arwen86 - 31 jaar - 1e kindje -onbekend ♡ 19 mei 20 mei 21 mei Yummum - 31 jaar - 3e kindje - onbekend MaHeRo88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend Loulou12 - 29 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ 22 mei 23 mei 24 mei Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ 25 mei Soturi - 25 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Miles - 28 jaar - 2de kindje - onbekend Miesjella - 28 jaar - 2de kindje - onbekend Hoop28 - 31 jaar - 2e kindje - onbekend Mom86 - 32 jaar - 4e kindje - onbekend ♡ 26 mei Olivia88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend 27 mei 28 mei Noxe - 32 jaar - 2de kindje - onbekend Malika1989 - 29 jaar - 3e kindje - onbekend ♡ Suzanneke - 26 jaar - 3e kindje - onbekend debjuh86 - 32 jaar - 4e kindje - onbekend ♡ 29 mei Loontje30 - 36 jaar - 4e kindje - onbekend 30 mei MarloesK85 - 33 jaar - 1e kindje - onbekend 31 mei Seurebeure - 36 jaar - 2e kindje - onbekend ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (22) ----------------------------------------------- Sterretjes: Lelie89, Dana1989, xxmoixx, Zonnebloem92, Vlinder009 Afspraken: Oktober: 08-10 Norki Maki echo (en verjaardag ) 10-10 Loulou12 intake verloskundige 10-10 Soturi echo + intake verloskundige 10-10 hoop28 echo + intake 11-10 Olivia88 echo + intake verloskundige 11-10 Mom86 echo+intake 12-10 MaHeRo88 echo gynaecoloog 12-10 Zsa intake VK 15-10 Lerana echo extra gesprek 15-10 Suzanneke intake + echo 16-10 Monique93 intake vk 16-10 seurebeure intake + echo 16-10 MarloesK85 echo 16-10 Zsa echo ivm MMM 17-10 Miesjella intake + echo 17-10 Arwen86 intake vk 18-10 MaHeRo88 termijnecho verloskundige 18-10 Noxe intake en termijnecho 18-10 debjuh86 intake + echo 19-10 Zsa termijnecho 22-10 mamainspe2016 termijnecho 23-10 Lerana termijnecho 23-10 Loulou12 termijnecho 26-10 MarloesK85 echo 29-10 Norki Maki intake + echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Nouja, zo wordt het in ieder geval netjes aangegeven. Denk dat het hier ook een beetje door mijn post komt. Toen op dat moment was mijn lijst de laatste. Als iemand die dan gepakt heeft, ga je weer vanaf die lijst verder. Gewoon vanaf het eind van het topic steeds een pagina terug gaan. En dan van onder naar boven scrollen. De eerste lijst die je dan tegen komt, kan dan haast niet anders dan de goede zijn. Maar ik zag al dat je het al had aangepast. Of de andere lijst gevonden, of de huidige aangevuld. Prima in beide gevallen natuurlijk.
sorry meiden, ik had net weer de verkeerde lijst te pakken, en ik kan m helaas niet verwijderen of bewerken. post #1009 moeten jullie dus niet kopiëren @Arwen86 is post #1021 wel de goeie nu? check check dubbel check
Even een kleine update vanuit hier. Ik ben zondag een nachtje ter observatie opgenomen in het ziekenhuis omdat het niet meer ging. Het overgeven werd steeds erger en ik kon ook niets meer binnenhouden, van alleen al het idee van eten en drinken ging ik spugen. Zondag ben ik een aantal keer flauwgevallen en heb toen mjn huisarts gebeld die mij direct doorverwees naar gynaecologie. Daar nachtje gebleven en infuus met vocht gekregen en wat sterkere medicijnen. Deze hielpen!!! Wow ik voelde me al heel snel veel beter en heb maandag zelfs ontbeten En in de middag voelde ik me zo goed dat ik het liefste naar huis wilde, dit mocht maar als ik ook maar nog 1x zou spugen dan moest ik terugkomen. Maar alles is binnengebleven, heb gisteren ook een heuse avondmaaltijd op! Niet veel, want dat vind mijn maag nog wat spannend maar wel genoeg. Oh wat houd ik van deze pillen! Nu hopen dat de misselijkheid niet terugkomt als de kuur van deze medicijnen is afgelopen. Maar zo wel, dan weet ik welke ik wil Nu nog een beetje wankel op mn benen, maar ik heb het gevoel dat ik weer leef
Ahhhh Noxe wat een verhaal zeg! Dat het zo snel al zo mis kan gaan met die misselijkheid. Ik ben echt heel blij voor je dat je nu goede medicatie hebt gekregen en dat je hebt kunnen eten en drinken! Hoe lang duurt die kuur? Kun je direct contact opnemen met gynaecologie wanneer het weer mis gaat? En hoe is het verder?
Kuur duurt 5 dagen, en de hoop is dat ik in die 5 dagen mijn maaltijden en het drinken weer voldoende kan opbouwen zodat ik straks niet weer misselijk wordt als gevolg van het te weinig eten (ze verwachten dat gebrek aan voedsel de misselijkheid extra voedt om het zo maar te zeggen). Zodra de kuur is afgelopen en ik wordt weer misselijk dan kan ik met een nieuwe kuur van 5 dagen beginnen. Deze medicatie mag je niet te lang slikken vanwege gevaar op het ontstaan van bewegingsstoornissen (mag nu ook niet deelnemen aan het verkeer). Het gaat nu eigenlijk wel goed, beetje duizelig en nog af en toe wat misselijk, maar ik houd alles binnen en ik heb ook weer een hongergevoel. Dat is ook wel fijn want dan weet ik wanneer ik echt iets moet eten.
Jeetje @Noxe wat een pech zo! Gelukkig gaat het nu de goede kant op. @kloppende hartjes: gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen wéér een extra echo gehad vanwege helder bloedverlies zondag op maandag nacht. Dat was een erg kort nachtje! Stress! Vrijdag natuurlijk ook al een echo gehad wegens bruinverlies die ochtend. Gelukkig is het met mini allemaal goed. Groeit mooi op termijn en hartje klopt en gehoord vanmorgen. Wel een kleine bloeding te zien in de baarmoeder naast het vruchtje, dus ik kan nog bloed verwachten, waarschijnlijk bruin. Blij dat het goed was, maar wat een stress geeft bloed zeg!
Ook al zo'n enge situatie, fijn dat je weer een echo kreeg en dat met het kleine wondertje in ieder geval alles goed gaat. Hebben ze een verklaring voor de bloeding naast het vruchtje? Bloedvat gesprongen of iets?
Wow dat moet schrikken geweest zijn! Gelukkig dat het goed is en wat fijn dat je zo snel al weer een echo kon krijgen!
vandaag te horen gekregen dat ook ik een miskraam heb gehad. alle dames met wie het wel goed gaat. Heel veel geluk. ik ga uit deze groep(op facebook blijf ik tot ik de 19e de uiterlijke echo heb gehad)
Wat verdrietig. Hoe ver was je en had je al een voorgevoel of kwam ‘t plots tijdens de echo naar voren? Wat verdrietig voor je. Hoe gaat ‘t nu met je? Niet goed natuurlijk, maar je begrijpt hopelijk wel hoe ik het bedoel. Wens je heel veel sterkte!
@hoop28 @Noxe: Er zijn er twee terug geplaatst en zwanger van 1. Het zou kunnen dat de bloeding van de tweede komt maar dat dacht de gym niet. Mogelijk gesprongen bloedvaatje idd. Snelle echo is dan weer 'voordeel' van in medische molen zitten. Wat verdrietig @Mijn kindje . Er klopte geen hartje begrijp ik? Of is er nog een kleine kans dat dat de 19e wel is?
Wat verdrietig @Mijn kindje . Er klopte geen hartje begrijp ik? Of is er nog een kleine kans dat dat de 19e wel is?[/QUOTE] Ze zeiden dat ze helemaal niks zagen. Alsof ik niet zwanger geweest ben. Ik heb in topic 'miskraam' er stukje geschreven met de titel 'miskraam gehad?' Als jullie dat zouden willen lezen dan zou ik dat heel prettig vinden.
@Mijn kindje Wat erg, veel sterkte! @Zsa Oei, dat zal wel schrikken zijn geweest zeg. Fijn dat alles goed uit zag. @Noxe Ik hoop dat het nu beter gaat. Gelukkig heb je op tijd aan de bel getrokken. Ik ben gelukkig niet zo heel misselijk. Ik ben alleen heel erg moe. De werkdagen volhouden tot 17.00 uur is echt een verschrikking. Vanaf 14/15 uur zit ik met barstende hoofdpijn in slaap te vallen, wachten tot ik EINDELIJK naar huis kan. En als ik zo moe ben dan wordt ik wel heel misselijk. Hoe doen jullie dat met werk?
Uitgerekend: 16 - 31 mei ♡ 14 mei Mamainspe2016 - 25 jaar - 2e kindje onbekend ♡ 16 mei 17 mei Zsa - 34 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ Norki Maki - 32 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ 18 mei Lerana - 28 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ Arwen86 - 31 jaar - 1e kindje -onbekend ♡ 19 mei 20 mei 21 mei Yummum - 31 jaar - 3e kindje - onbekend MaHeRo88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend Loulou12 - 29 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ 22 mei 23 mei 24 mei Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ 25 mei Soturi - 25 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Miles - 28 jaar - 2de kindje - onbekend Miesjella - 28 jaar - 2de kindje - onbekend Hoop28 - 31 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ Mom86 - 32 jaar - 4e kindje - onbekend ♡ 26 mei Olivia88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend 27 mei 28 mei Noxe - 32 jaar - 2de kindje - onbekend Malika1989 - 29 jaar - 3e kindje - onbekend ♡ Suzanneke - 26 jaar - 3e kindje - onbekend debjuh86 - 32 jaar - 4e kindje - onbekend ♡ 29 mei Loontje30 - 36 jaar - 4e kindje - onbekend 30 mei MarloesK85 - 33 jaar - 1e kindje - onbekend 31 mei Seurebeure - 36 jaar - 2e kindje - onbekend ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (22) ----------------------------------------------- Sterretjes: Lelie89, Dana1989, xxmoixx, Zonnebloem92, Vlinder009 Afspraken: Oktober: 08-10 Norki Maki echo (en verjaardag ) 10-10 Loulou12 intake verloskundige 10-10 Soturi echo + intake verloskundige 10-10 hoop28 echo 11-10 Olivia88 echo + intake verloskundige 11-10 Mom86 echo+intake 12-10 MaHeRo88 echo gynaecoloog 12-10 Zsa intake VK 15-10 Lerana echo extra gesprek 15-10 Suzanneke intake + echo 16-10 Monique93 intake vk 16-10 seurebeure intake + echo 16-10 MarloesK85 echo 16-10 Zsa echo ivm MMM 17-10 Miesjella intake + echo 17-10 Arwen86 intake vk 18-10 MaHeRo88 termijnecho verloskundige 18-10 Noxe intake en termijnecho 18-10 debjuh86 intake + echo 19-10 Zsa termijnecho 22-10 mamainspe2016 termijnecho 23-10 Lerana termijnecho 23-10 Loulou12 termijnecho 26-10 MarloesK85 echo 29-10 Norki Maki intake + echo 30-10 hoop28 intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.