@Norki Maki : 22mm geloof ik uit mijn hoofd. Echo's staan op een stick, dus nog niet opnieuw bekeken. @Miles: sterkte!
Eens, het Is best confronterend om te zien dat in een aantal gevallen een positief streepje niet een mooie zwangerschap betekent. Ik vind het nogal lastig om dan over andere dingen te beginnen. Hoe gaat het met jou? Hier is het een afwisseling van hoe ik me voel. Het ene moment flink misselijk en beroerd, het andere moment eigenlijk best wel prima. En mijn buik met 8 weken is al echt een buik. Ik merk ook dat de tweede zwangerschap gewoon echt anders is. Ik kan een soort van nog niet echt bevatten dat er een kleintje in mijn buik groeit en dat we straks met zijn viertjes zijn. Misschien ook wel door het besef dat er van alles mis kan gaan. Ik had dat bij mijn dochtertje heel anders. Hebben meer meiden dat gevoel?
Bij mijn zoontje had ik veel minder zorgen en waar ik toen blij was met een groeiende buik mag die nu nog wel even onzichtbaar zijn haha, Maar nu op het forum lees ik vaak verschrikkelijke dingen en toen ik zwanger was van mn zoontje was de enige website die ik keek de gene die vertelde per week op welk stuk fruit of groente je baby leek Ik krijg straks mijn eerste echo hopelijk een mooi hartje
Heel herkenbaar, alles wat je schrijft. Ik vind het ook lastig ‘vrolijk’ door te kletsen, maar ben oprecht ook benieuwd naar hoe het de rest vergaat. En dat bestaat naast elkaar en betekent voor mij niet dat ik voorbij ga aan het verdriet van de anderen, want dat houdt mij erg bezig. En wat betreft de 2e zwangerschap, zo voel ik ‘t ook. Ik vraag me ook steeds af of ik de vorige keer ook zo onzeker was. Ik weet gewoon nog goed dat ik de vorige keer eigenlijk tot het eind bijna niet kon geloven dat er een klein mensje in me groeide en nu is dát juist hetgene wat ik zo geloof en spannend vind en wat me onzeker maakt. Daarnaast erg onwerkelijk om zometeen inderdaad met z’n vieren te zijn.. Ook herkenbaar! Ik probeer me toch vast te houden aan het positieve maar vind dat wel lastig! Durf ook nog niet echt blij te zijn en het te vertellen, want stel dat... dat gevoel. Terwijl de echo met 8+3 zo goed en mooi was. Jij succes en hopelijk plezier met een prachtig knipperend hartje!
Gefeliciteerd!!! Super fijn! Ik ben even afwezig geweest hier maar spring weet even opnieuw in haha Hier vandaag ook weer een echo gehad nog steeds kloppend hartje en t kindje was al aan t bewegen! Zo verliefd!! Hoe is t met iedereen hier?
Uitgerekend: 16 - 31 mei ♡ 14 mei Mamainspe2016 - 25 jaar - 2e kindje onbekend ♡ 16 mei 17 mei Zsa - 34 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ Norki Maki - 32 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ 18 mei Lerana - 28 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ Arwen86 - 31 jaar - 1e kindje -onbekend ♡ 19 mei 20 mei 21 mei Yummum - 31 jaar - 3e kindje - onbekend MaHeRo88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend Loulou12 - 29 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ 22 mei 23 mei 24 mei Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ 25 mei Soturi - 25 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Miesjella - 28 jaar - 2de kindje - onbekend Hoop28 - 31 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ Mom86 - 32 jaar - 4e kindje - onbekend ♡ 26 mei Olivia88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ 27 mei 28 mei Noxe - 32 jaar - 2de kindje - onbekend Malika1989 - 29 jaar - 3e kindje - onbekend ♡ Suzanneke - 26 jaar - 3e kindje - onbekend debjuh86 - 32 jaar - 4e kindje - onbekend ♡ 29 mei Loontje30 - 36 jaar - 4e kindje - onbekend 30 mei MarloesK85 - 33 jaar - 1e kindje - onbekend 31 mei Seurebeure - 36 jaar - 2e kindje - onbekend ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (22) ----------------------------------------------- Sterretjes: Lelie89, Dana1989, xxmoixx, Zonnebloem92, Vlinder009, Miles Afspraken: Oktober: 16-10 Monique93 intake vk 16-10 seurebeure intake + echo 16-10 MarloesK85 echo 16-10 Zsa echo ivm MMM 17-10 Miesjella intake + echo 17-10 Arwen86 intake vk 18-10 MaHeRo88 termijnecho verloskundige 18-10 Noxe intake en termijnecho 18-10 debjuh86 intake + echo 19-10 Zsa termijnecho 22-10 mamainspe2016 termijnecho 23-10 Lerana termijnecho 23-10 Loulou12 termijnecho 25-10 Mom86, echo 26-10 MarloesK85 echo 29-10 Norki Maki intake + echo 30-10 hoop28 intake November: 01-11 Soturi termijnecho 08-11 Mom86 termijnecho 12-11 Lerana controle verloskundige WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik kan het ook nog steeds moeilijk geloven hoor, ik denk pas na de bevalling Waar ik wel benieuwd naar ben gaan jullie ook de NIPT of combinatietest doen?
Gefeliciteerd @lerana! @Monique93 ik ben niet heel wakker, maar uhm de 12 weken test noem ik het maar even voor het gemak, ga ik niet doen. En jij /jullie?
Je kunt kiezen tussen de nipt test of combinatietest. Ja wij willen wel 1 van deze doen, ik neig naar de nipt.