Om eerlijk te zijn weet ik niet de exacte dingen die ze controleren.. zit indd wel verschil in sommige zullen ze niet zien met 20 weken misschien en met nipt ofzo wel maar heb al eens gehoord dat daarin fouten gemaakt zijn dus ik doe t liever niet er is ook geen aanleiding voor voor mij t wel te doen ik zou t hoe dan ook toch niet beëindigen dus wil t ook niet doen Mocht vandaag nog voor een echo wel ivm cyste maar ze ging ook t kindje even helemaal bekijken echt mooi!!! Navelstrengetje enzo was allemaal mooi te zien beentjes enzo mooi op beeld! Helemaal verkocht!
Snap ik. Wij zouden ‘t ook niet beëindigen maar wel ter voorbereiding willen weten als de kans groot is dat. Zekerheid heb je nooit natuurlijk. Wat fijn even te mogen gluren naar je kleine!
Ahhhh dat Is echt leuk, ga je voor een cyste, kun je direct koekeloeren naar je kleine gup. ❤ Hier ook een flinke buik al, was nou net zo mooi afgevallen, mensen zullen wel denken En het op mijn werk vertellen.. Ja ik wacht daar nog even mee. 30 oktober heb ik weer een echo, Is alles dan nog steeds goed dan schreeuw ik het van de daken .
Hier ook was me vorige zwangerschap 30 kilo aangekomen en weer kwijt geraakt en nu lijk ik weer een veelvraat ag Ik wil maar 2 kindjes dus hierna kan ik gewoon een normaal postuur krijgen
Vandaag de 9 weken aangetikt, ik kan niet geloven dat ik al zo ver ben. Ik hoop dat alles goed gaat daar binnen. Vind het nog steeds dood eng. Hele nare dromen snachts, heeft nog meer iemand daar last van?
Ja, heel erg! Kon gisteren helemaal niet in slaap komen omdat ik mij zo’n zorgen zat te maken.... het lukt me niet goed dat los te laten. Bah. Ook hele enge gekke dromen vannacht!
Ja maar dat heb ik wel vaker, weet ook vaak mijn dromen nog maar nu zijn ‘t wel meer enge dromen dan normaal.
Ik heb ook steeds heftige dromen, niet persee eng gelukkig. Zet nu ook vaak zen muziek via YouTube aan om in slaap te kunnen komen. Droomde vannacht dat ik zwanger was van een tweeling. Zullen vanmiddag gaan zien of dit zo is of niet
Levendige dromen heb ik ook veel. Ik slaap best onrustig. Maar gelukkig niet al te vaak echte horrordromen. Spannend! Ik ben benieuwd of je droom klopt.
Vanmorgen intake gehad bij de verloskundige en meteen echo natuurlijk... Alles is helemaal goed, goed gegroeid, armpjes en beentjes al beetje te zien . Maar ik was nog te vroeg voor een termijn bepaling (mag schijnbaar pas vanaf 10 weken) dus oh wat erg, we krijgen volgende week nog een echo . Binnen een half uur na de afspraak belde het ziekenhuis ook meteen om de 20-weken echo te plannen... Gaat wel snel zo allemaal! En ja... Echt.. Met kerstavond...?!
Uitgerekend: 16 - 31 mei ♡ 14 mei Mamainspe2016 - 25 jaar - 2e kindje onbekend ♡ 16 mei 17 mei Zsa - 34 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ Norki Maki - 32 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ 18 mei Lerana - 28 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ Arwen86 - 31 jaar - 1e kindje -onbekend ♡ 19 mei 20 mei 21 mei Yummum - 31 jaar - 3e kindje - onbekend MaHeRo88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend Loulou12 - 29 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ 22 mei 23 mei 24 mei Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ 25 mei Soturi - 25 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ Miesjella - 28 jaar - 2de kindje - onbekend Hoop28 - 31 jaar - 2e kindje - onbekend ♡ Mom86 - 32 jaar - 4e kindje - onbekend ♡ 26 mei Olivia88 - 30 jaar - 1e kindje - onbekend ♡ 27 mei 28 mei Noxe - 32 jaar - 2de kindje - onbekend Malika1989 - 29 jaar - 3e kindje - onbekend ♡ Suzanneke - 26 jaar - 3e kindje - onbekend debjuh86 - 32 jaar - 4e kindje - onbekend ♡ 29 mei Loontje30 - 36 jaar - 4e kindje - onbekend 30 mei MarloesK85 - 33 jaar - 1e kindje - onbekend 31 mei Seurebeure - 36 jaar - 2e kindje - onbekend ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (22) ----------------------------------------------- Sterretjes: Lelie89, Dana1989, xxmoixx, Zonnebloem92, Vlinder009, Miles Afspraken: Oktober: 16-10 Monique93 intake vk 16-10 seurebeure intake + echo 16-10 MarloesK85 echo 16-10 Zsa echo ivm MMM 17-10 Miesjella intake + echo 18-10 MaHeRo88 termijnecho verloskundige 18-10 Noxe intake en termijnecho 18-10 debjuh86 intake + echo 19-10 Zsa termijnecho 22-10 mamainspe2016 termijnecho 23-10 Lerana termijnecho 23-10 Loulou12 termijnecho 25-10 Mom86, echo 26-10 MarloesK85 echo 27-10 Arwen86 termijnecho 29-10 Norki Maki intake + echo 30-10 hoop28 intake November: 01-11 Soturi termijnecho 07-11 Malika89 intake + termijnecho 08-11 Mom86 termijnecho 12-11 Lerana controle verloskundige December: 24-12 Arwen86 20-weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Alles was goed, mooi kloppend hartje gezien en ben nu 8.2 volgens hun berekening. En het is er maar eentje
Ik was vandaag trouwens onderweg en ‘t was voornamelijk buik inhouden wat eigenlijk echt niet gaat. Had vanavond echt last van m’n buik.. kan niet wachten tot volgende week maandag, dat ‘t wereldkundig mag worden! Herkenbaar? Ben vrijdag gewoon al 10 weken, ongelooflijk!
Ach ja dat is nu echt niet fijn om te moeten doen. Nog even volhouden! Hier weet iedereen het al gelukkig.