uitgerekend: 16 - 31 mei!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Phoebe, 6 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teen

teen Nieuw lid

28 okt 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hallo iedereen!
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen en niet commentaar gaat hebben omwille mijn leeftijd! Ik en mijn vriend weten heel goed dat we dit willen en wil er voor de volle 100 procent voor gaan,
    Maar hier komt dus nu mijn uitleg,
    Dit is nu de 5 de maand dat ik gestopt ben met de pil en ook dus de 5 de maand dat we aan het proberen zijn,
    Vorige maand waren mijn regels een beetje raar het zag er niet uit als normaal menstruatie bloed het was minder rood en er zaten geen stolsels in. Wel duurde het 5 dagen voor het gedaan was, ik zit nu ongeveer 10 dagen voor mijn nod maar laatste tijd (week-2 weken) ben ik zo moe, energie loos, ben ook een keer flauw gevallen, moet vaker naar de wc. Wanneer ik mij neer leg in mijn bed val ik ook gewoon weg in slaap... laatste dagen nu heb ik soms lichte kraampjes en soms heel hevige stekjes maar word erna een irritante druk op mijn buik ook is men buik een beetje opgezwollen en mijn darmen doen Af en toe lastig..
    is er iemand die mij kan helpen?

2. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ik zie nergens een leeftijd staan hoor nu.
    Daarnaast interesseert leeftijd me geen hol. Als je een kind kunt bieden wat het nodig heeft, waarom dan wachten?
    Ik ken mensen die ik (nog) niet geschikt vind voor een kind. Maar de leeftijd is over het algemeen geen reden daarvoor.

In jouw situatie zou ik even een zwangerschapstestje doen om te kijken of het daaraan ligt. Mochten je symptomen van een zwangerschap komen, dan moet je test nu positief zijn. :)

Ontpillen kan overigens ook je lichaam flink van slag brengen. In sommige gevallen tot zelfs wel een jaar na stoppen met de pil.

Overigens denk ik wel dat je hier in het verkeerde topic zit. Niet dat ik je niet wil helpen. Maar wij zijn een groepje die allemaal al zwanger zijn en die eind mei uitgerekend zijn. Als ik jouw post goed opvat, weet je nog niet zeker of je ook zwanger bent.

3. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    @teen

http://www.zwangerschapspagina.nl/forums/zwanger-worden/

Ik denk dat je beter even bij bovenstaande link een topic kan openen.
    Denk dat je daar nog veel meer reacties krijgt van mensen die nog beter weten waar ze het over hebben dan ik.

Overigens, als ik ernaast zit en het blijkt dat je ook eind mei uitgerekend bent, dan ben je hier gewoon welkom hoor. :D

Je mag me ook een persoonlijk bericht (via conversatie) sturen als je dat prettig vindt.
    En hopelijk heb je snel een positieve test in je handen. :)

4. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Bij mijn vorige zwangerschap was er elke maand een echo en 1 keer 2 keer omdat die wat klein leek maar dat viel gelukkig wel mee hij heeft alleen een kleiner hoofd dan gemiddeld maar dat hebben papa en mama ook ,Aan het eind wat vaker op controle geloof wat raar dat ik dat allemaal een beetje kwijt ben haha weet alleen mijn bevalling van het begin tot het eind , Ik zeg altijd het was heel pijnlijk maar dat zijn andere dingen soms ook maar dit is de enige keer dat ik beloont werd voor de pijn :thumup:En ik had erg geluk 2 uur daarna kon ik me eigen hond al uitlaten :)

5. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Iemand tips tegen keelpijn? Zuig al snoepjes, eet waterijsjes en drink thee met honing. Niks helpt :(

6. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Wauw ! 2 uur na de bevalling gewoon naar buiten kunnen, serieus?! Ik had een pittige maar niet zo lange bevalling, ik was alleen iets te enthousiast met persen toen de verloskundige in wilde knippen. Dat wilde ik echt niet, ze besloot gewoon dat te doen zonder mijn toestemming. Daardoor teveel druk erop gezet en van binnen compleet uitgescheurd. Ik liep de eerste dagen niet verder dan het toilet. Haha. De hond na 2 uur kunnen uitlaten .. Daar gaan we voor!

7. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Ja ik heb een tip. Wat plakjes verse gember en een halve citroen uitpersen in een liter water, beetje honing er nog in en dat over de hele dag opdrinken. Binnen No time is de keelpijn weg.

Monique93 vindt dit leuk.
  8. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ja maar het duurde bij mij wel heel lang de echte pijnlijke weeën begonnen in de ochtend om 2 uur in de nacht daarvoor waren mijn vliezen gebroken en mijn zoon werd de nacht erop rond 3 uur geloof geboren ik zelf had nergens last van van onder alleen een schaaf wondje ofzo zij de verloskundigen , Ik had egt een groot deel van de dag geen flauw benul wat ik moest doen van de pijn met de bijbehorende dingen te zeggen zoals ik kan het niet waarop de vader van me zoon zij dan gaan we naar het ziekenhuis maar dat wou ik ook niet.
    Ik wou niet puffen maar aan het eind merkte ik toch dat dat wel fijn was , En ik had het een partij warm het was een warme zomer maar omdat ik geen broek aan had had ik maar een dik vest aangedaan omdat ik mezelf bloot voelde o_O Dit keer neem ik gewoon een leuk nacht hemd en als ik me bloot voel een dun vest :D

O dat inknippen of inscheuren lijkt me echt een hell , Ik heb mezelf vertelt dat het zolang heeft geduurd en daarom ik van beneden gespaard ben gebleven als ik in het ziekenhuis was dan hadden ze allang ingegrepen en me open geknipt denk ik, Dadelijk durft niemand meer na onze verhalen haha .

9. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Haha, oh van dat inscheuren voel je niet zoveel hoor. Dus jij bent van de eerste thuis bevallen? Ik ga nu van tevoren toch echt duidelijk aangeven dat ze niet hoeven te beginnen over inknippen. Uitwendig was ik niet uitgescheurd en daarvoor wilde ze knippen. Het hoofdje heeft bij mij niet gestaan, ik ben gewoon als een gek gaan doorpersen omdat ik haar de kans niet wilde geven om die schaar te gebruiken. Maar voor de dames waarbij dit de eerste keer is, neem gewoon de tijd voor het persen dan komt het helemaal goed.

Wat leuke lange hemden/japons voor het bevallen Is wel een goede aanrader. En direct in een kleur die fotogeniek Is. Ik sta zelf niet te trappelen om foto's tijdens de bevalling, maar op de foto's die gemaakt worden wil je er toch wel een beetje ok uitzien. Zeker de foto's na de bevalling van jou en je kindje.

10. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Mijn moeder had foto,s gemaakt leuk voor later maar ik sla ze liever over inderdaad :|

Ja ik was thuisbevallen heb wel bij de verloskundigen gezegd ik wil gewoon bevallen waarbij ik me goed voel stel ik zou die nacht een enge droom hebben gehad dat mijn kindje bijvoorbeeld gelijk onder behandeling moest of ikzelf dan had ik dat gezien als een soort voorgevoel niet enkel een enge droom en dan zou ik wel in het ziekenhuis willen bevallen ,
    En ik dacht ik weet niet hoe het voelt en wat ik wil doen om die weeën weg te krijgen dus thuis bevallen leek me super maar stond niet vast , Uiteindelijk heb ik heel de dag muziek geluisterd en douche in en uit en in de douche een opblaasdier opgeblazen dat hielp in het begin nog :o:

hoop28 vindt dit leuk.
  11. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Meen je dit serieus? :eek:

12. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Sorry ik had er niet over moeten beginnen. Maar ik meen het, ik voelde er niets van. Hoe was het bij jou dan?

13. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Haha geen sorry hoor, verbazing van mijn kant. :eek: Bij mij deed het wel echt pijn, ook het hechten (waar ze een uur mee bezig waren) en daarna kon (en mocht) ik een week niks, alleen maar op bed liggen en af en toe gaan zitten. Knuffelen kon wel met mn meisje, maar in bad doen etc niet.
    (Snap je nu mijn verbazing :D)

14. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw

Haha ja ik snap het. Bij mij gingen er ook aardig wat hechtingen in en die heb ik wel gevoeld hoor :confused: de eerste week heb ik ook niets kunnen doen, ik lag in het ziekenhuis, naar het toilet gaan was een regelrechte ramp. Op dag 5 heb ik erbij gezeten dat ze mijn dochtertje in bad deden, ik kon dat zelf niet. Veel te zwak en duizelig. Maar het uitscheuren heb ik niet door gehad :roflmao:

15. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Plassen en spoelen was zoiezo rot ik heb gewoon een week onder de douche geplast met de douche kop anders doet urine zo zeer en dan had ik nog wel bijna niks .

16. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.714
    1.761
    113
    Vrouw
    ... oh ja dat was ik allemaal weer vergeten, maar nu weet het weer. En toch zijn we allemaal weer vol goede moed aan een nieuw kindje begonnen ;)

17. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Brr verschrikkelijk he

18. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Haha Noxe inderdaad :roflmao: ach voor zo'n klein beebje doen we het graag.

19. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Pff haha wat een verhalen joh! Vervelen jullie je!? :roflmao::p:o::D

20. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ik weet dat toen ik zwanger was van de eerste ook zelfs vreemde vrouwen de behoefte hadden om te zeggen hoe verschrikkelijk bevallen wel niet was en sommige hadden 3 kinderen dus zo erg was het niet het is het allemaal waard :p

hoop28 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina