Ik ben zelf niet veel misselijk, soms als ik wakker word. Wel heb ik soms steekjes als ik opsta en wat jeuk?
Soort tinteling in mijn buik. Had ik bij mijn twee dochters ook veel. Heel gek gevoel. Kent iemand dat gevoel?
Het schijnt wel een ding te kunnen zijn dat bij een zwangerschap past. Maar hier ook niet herkenbaar. Hier gelukkig ook nog niet veel kwaaltjes. Wel wat keelpijn, maar dat lijkt meer te komen omdat ik verkouden aan het worden ben, ben ook al lichtjes aan het snotteren. En mijn darmen zijn al wat aan het voorbereiden op de grote verhuizing lijkt wel.
Ik ben van dat weeïg gevoel een beetje af. Wel heb ik vandaag een stuk meer drukkend/trekkend gevoel in mijn baarmoeder. Op bepaalde momenten last van steekjes, zowel links als rechts. En ik werd vanmorgen wakker met twee pukkels, terwijl ik daar nooit last van heb..
Die eerste weken zijn zo spannend. Merk dat ik me al zorgen maak als ik even een paar uur niets meer voel kwa kwaaltjes. Hebben jullie dat ook? Ik kan me nog herrineren dat ik dit ook had bij de zwangerschap van mijn zoontje. Waren de kwaaltjes even weg soms wel paar dagen en dan gelijk onzeker.
Ik voel nog niet extreem veel. Enkel wat getrek onderin en ietwat gevoelige borsten. Maar niet zo erg dat het me echt zou opvallen als het er even niet is. Dus nog niks om druk om te maken gelukkig.
Bij mij is nu vooral vermoeidheid en gebrek aan eetlust aanwezig. Dit kan ook komen door de verkoudheid maar ik heb echt nergens trek in en eet alleen omdat het moet, terwijl ik normaal wel van het snaaien ben enzo. De verkoudheid is trouwens wel de perfecte smoes om op het werk aan te geven waarom ik zo moe ben. Steekjes heb ik af en toe ook wel last van, meer aan de rechterkant. Gisteravond had ik last van krampjes en toen was ik echt ff aan het voorbereiden om op de wc bloed te zien en dat het misging. Gelukkig niks maar was wel ff angstig.
Ik begrijp je onzekerheid. Ik was ook echt even onzeker maar probeer er niet constant mee bezig te zijn. En hou in mijn achterhoofd dat het vaker goed afloopt dan slecht. Je hebt er toch geen grip op, dus probeer te genieten van t feit dat je zwanger bent.
Dit had ik ook toen ik net positief had getest haha, maar t heerst ook enorm he! Beterschap! Ahh je banden dus best flink aan t oprekken haha fijn he die hormonen en pukkels Pff zo herkenbaar voel me al de hele dag shit omdat de kwaaltjes minder lijken te worden dat ik denk van ohjee blegh word gek van mezelf en de onzekerheid pff Ik vind dit 10x niks hoor laat mij aub stront misselijk zijn en spugen ipv dit dat voelt toch soort van beter dan vrijwel niets.. Ja heb dan wel de steekjes enzo en trekkend gevoel maar dat vind ik niet geruststellend genoeg ofzo Ahh snap dat je daar bang voor was maar gelukkig is t niks! Jeetje meiden we zijn o zo blij zwanger te mogen zijn en en dan zijn we t en zijn we bang en onzeker pff erg toch haha Vind dit echt een hele goede instelling! Soms heb ik echt die schop onder mn kont nodig van joh kom op t komt vast goed hahah
Hoi meisjes!! Ik heb dinsdag getest op mijn nod en hij was positief Mijn test van vandaag 4+2 Hoe is jullie test!?
Uitgerekend: 16 - 31 mei ♡ 16 mei Vlinder009 - 29 jaar - 2e kindje onbekend 17 mei 18 mei Lerana - 28 jaar - 2de kindje - onbekend. Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing 19 mei 20 mei Loulou12 - 29 jaar - 1e kindje - onbekend 21 mei Yummum - 31 jaar - 3e kindje - onbekend MaHeRo88 -30 jaar - 1e kindje - onbekend 22 mei 23 mei 24 mei 25 mei Dana1989 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend Soturi - 24 jaar - 1e kindje - onbekend 26 mei 27 mei Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - onbekend 28 mei 29 mei 30 mei 31 mei ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (6) ----------------------------------------------- Afspraken: September: 20-09 MaHeRo88 1e echo bij de gyn ivm in feb een bbm zwangerschap 24-09 Vlinder009 1e echo & intake 27-09 Lelie89 1e echo 27-09 Monique93, Echo ivm BBZ Oktober: 01-10 Lerana echo + intake verloskundige 03-10 Lelie89 intake verloskundige 08-10 Dana1989 echo 10-10 Loulou12 intake verloskundige 15-10 Lerana echo extra gesprek 17-10 Dana1989 intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)[/QUOTE]
Gefeliciteerd!! Wou net in t andere topic je naar deze verwijzen haha maar je had m al gevonden Dit is mijn laatste test.. de donkerste lijn is de test streep Dus de controle lijn is nu lichter
Wauw vet cool ! Mooie test zeg!!! Hoe ver ben jij? Ik wil ook zo'n test hihi. Ondanks dat mijne hartstikke mooi is toch zorgen aan het maken
Ah nee niet doen zo'n test ga je vast ook krijgen! Ik ben nu 4+5. Ahh waar maak je je zorgen om? Je test is heel mooi hoor was je al lang bezig? Haha ik zag het net zat me al te bedenken huh hoe dan haha We hebben trouwens een geheime fb groep mocht je daar bij in willen moet je me maar even berichtje doen
@MaHeRo88 Gefeliciteerd en welkom! Binnen een half uur kan je je post nog wijzigen, geloof ik. Dus je kan het nog aanpassen. @lerana Mooie test!
Ik maak me zorgen wellicht omdat ik een buiten baarmoedelijke zwangerschap heb gehad, dat was in feb. Toen moest ik 3 maanden wachten en daarna nog een tijdje gedaan om de Clomid goed in te stellen.. Toen die eenmaal goed ingesteld was, waren we meteen zwanger. Maar spannend blijft het sowieso! Wij mogen volgende week donderdag al voor de 1e echo om alleen te kijken of het op de goede plaats zit. Ik maak mij geen illusie dat ik dan al een hartje kan zien dan ben ik 5+2 haha Ja leuk ik wil wel toegevoegd worden!!