Hi dames, Moest vanmiddag de spoedlijn bellen van de vk ... Ik verloor een dikke prop bruine slijm en ben nog steeds bruin bloed aan het verliezen wat gepaard gaat met onderbuik krampen en harde buiken. Volgens de vk kan het geen kwaad en zou het ook een gesprongen vaatje kunnen zijn. Ik ben vandaag wel érg moe ... weet niet zo goed wat ik er van moet vinden/denken, dus ben op de bank geploft en kom er niet meer vanaf.
@Sanne2204 oh jee, dat is spannend zeg! Idd lekker op de bank, evt met een warme kruik. Zodra je twijfelt, wel weer bellen he?
Ik heb momenteel een trekkend/zeurend gevoel in mijn onderbuik, vooral aan de linkerkant. Voel de kleine wel veel bewegen, stelt me op de een of andere manier gerust ... Ben even op bed gaan liggen... verlies nog steeds dik slijm (sorry voor de details) heb het gevoel dat het de slijmprop is die er stukje bij beetje uitkomt... Weet zo niet wat me te wachten staat... Lastig wel... Probeer jullie op de hoogte te houden! Xxx
Is wel schrikken. Normaal gezien kan het verlies van de slijmprop niet zo een kwaad, maar zou zelf ook heel ongerust zijn.
@Sanne2204 wat vervelend! Wat al is gezegd, bij twijfel gewoon weer bellen! Lekker rustig aan doen, op de bank of bed in met een kruik.
♡♡ Uitgerekend 12 - 31 oktober 2021 ♡♡ ----------------------------------------- 12 oktober ♡ MoesCH - 36 jaar - 4e kindje - jongen ♡ mammavan1 - 33 jaar - 2de kindje - jongen ♡ Kitty89 - 31 jaar - 1e kindje - jongen ♡ Fringe - 32 jaar - 2e kindje 13 oktober ♡ Inez95 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Kippie13 - 36 jaar - 1e kindje 14 oktober ♡ Elianora - 33 jaar - 2e kindje 15/16 oktober ♡ Wensje92 - 28 jaar - 2de kindje - voorgevoel; jongen (Nub/skull theorie meisje) 17 oktober ♡ Johanna01 - 26 jaar - 4e kindje ♡ Ano - 36 jaar - 4e kindje 18 oktober 19 oktober ♡ Miss M - 38 jaar - 6e kindje - voorgevoel jongen ♡ Aapie88 - 33 jaar - 2e kindje - voorgevoel meisje 20 oktober 21 oktober ♡ PixieDust - 27 jaar - 2e kindje ♡ Wensvooreen3e - 35 jaar - 3e kindje - voorgevoel meisje 22 oktober 23 oktober 24 oktober ♡ Rb19 - 25 jaar - 1e kindje 25 oktober ♡ Daantjeee - 30 jaar - 1e kindje - voorgevoel; jongen ♡ Lientje91 - 30 jaar - 1e kindje - voorgevoel; jongen 26 oktober ♡ S2909 - 32 jaar - 2de kindje ♡ Selien - 34 jaar - 2e kindje 27 oktober 28 oktober ♡ Sanne2204 - 26 jaar - 1e kindje - voorgevoel; jongen ♡ Wien046 - 32 jaar - 3e kindje ♡ wjvm - 36 jaar - 1e kindje 29 oktober 30 oktober ♡ Esalki87 - 33 jaar- 1e kindje - voorgevoel; jongen 31 oktober Afspraken: Augustus: 31-08: wensv3e - groeiecho 9:20u September: 01-09: Johanna01: groeiecho + vk 10:20 02-09: Lientje91 - Intake kraamhulp 02-09: MoesCH - groeiecho + controle gyn 02-09: Esalki87 - controle VK 19:00 06-09: Lientje91 - Controle VK + infosessie borstvoeding 9u 06-09: Sanne2204 - (diabetes) Controle zkh + extra groeiecho. 07-09: Inez95 - controle vk 10-09: Fringe - controle vk 14-09: Selien controle vk + echo 9:45 14-09: Daantjeee - controle + echo 16:00 14-09: Kippie13 - controle VK 19:20 15-09: Johanna01- 09:00 liggingsecho + controle 21-09: Lientje91 - controle gyn 20:30 27-09: Selien - controle echo 08:00 28-09: Daantjeee - controle + echo 15:45 30-09: Johanna01 - 11:00 controle vk Oktober: 07-10: Johanna01 - 10:40 controle vk 12-10: Daantjeee - controle + echo 16:00 14-10: Johanna01 - 09:40 controle vk 19-10: Daantjeee - controle + echo 16:00 26-10: Daantjeee - controle + echo 16:00 ------------------------------------------ jongen (12) | meisje (7) | verrassing (4) ----‐------------------------------------- Sterretjes: ☆ Zuri (9.4w) ☆ Fennec
Hier was de echo goed, hij groeit goed op z'n eigen lijn! Toch ook weer leuk om even te spieken. Met 38 weken nog een laatste groeiecho, afspraak hiervoor moet nog gemaakt worden
Ooh bah!! Spannend zeg!!! Zou ook héél ongerust worden zo. Hebben ze niet een controle echo gedaan? Of even aan de monitor? Idd gewoon opnieuw bellen of naar het ziekenhuis als je twijfelt hoor!! Xxx
Ooh @Sanne2204 dat is echt schrikken! Hoop dat het bloeden gestopt is? Bij onzekerheid zeker even bellen! Ik dacht trouwens dat de slijmprop weer terug groeit als je die te vroeg verliest, dus hopelijk s het idd gewoon de slijmprop.
Ik heb nu ook al 2x bloedverlies gehad en bij de 2e keer werd ik toch even naar de gynaecoloog gestuurd voor een echo en een uitstrijkje. Die veroorzaakte vervolgens weer een hoop bloedverlies, maar ik denk dat dat vooral komt doordat m'n baarmoedermond gewoon heel goed doorbloed is. Ik voelde het bloed er in een stroompje uit lopen toen ze de kweek nam Nu nog ruim een week wachten op de uitslag. Hopelijk valt jouw ervaring uiteindelijk ook mee @Sanne2204 Gelukkig voel ik de baby nog goed bewegen. (Hij heeft op dit moment de hik) dus dat stelt wel gerust hier. Vandaag 34 weken dansje!
Hier 32 weken! Wat schiet het op nu. Ook een officiële datum geprikt dat ik stop met werken en in verlof ga. 1 oktober de laatste. En nu in het ziekenhuis voor de uitgebreide suikertest. Drankje zit er in. Verstand op 0 en drinken. Nu nog 2 keer prikken en dan kan ik eindelijk eten. Toen ik vannacht om 2u naar toilet moest had ik al een hongertje, dus het was deze ochtend heel lastig om nuchter te blijven. Ik hoop dat het er lang genoeg in blijft om te testen want toch wat oprispingen nu.
Succes @S2909 Hier een hele slechte dag en nacht achter de rug. Ben bekaf. De tijd kan mij niet snel genoeg gaan nu. Als jullie nog iets van tips hebben tegen extreme vermoeidheid, dan graag! Ijzer en bloeddruk zijn goed, dus dat is het niet
Geen tips. Hier wel vermoeidheid door ijzer dus daar maandag met pilletjes voor gestart. Veel rusten? Maar dat is vanzelfsprekend.
Ja, heel veel rusten, alleen een ontbijt maken is me op dit moment al teveel. Dan begin ik helemaal te trillen op m'n benen, zweten en moet ik dus echt weer liggen. Nu lig ik op de bank met hartkloppingen
En is alles gecheckt qua ijzer? Ik heb namelijk hetzelfde. Ik sta op, gewoon ontbijt maken en 5 min nadien kan ik me alweer neerleggen omdat mijn hartslag plots 130+ is (Fitbit aan). Mijn ijzer staat wel goed maar mijn transferrine enz staat wel verstoord. Alsook een aantal leverwaarden. Op basis daarvan toch ijzerkuur voorgeschreven geweest.
Geen idee hoe die waarden bepaald worden in Nederland. Dit is bij mij op basis van bloedonderzoek vorige week.