@S2909 van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Klinkt, ondanks het prikken toch als een voorspoedige bevalling. En wat een prachtige naam. Geniet ervan! Wat vind grote zus ervan? @Sanne2204 dat is schrikken! Heel veel succes, je bent idd over die 37 weken heen dus baby zou er klaar voor moeten zijn!
@S2909 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, mooie naam ook! Het klinkt als verder een fijne bevalling.
Nogmaals gefeliciteerd @Mammavan1 @S2909 dat klinkt als een hele fijne bevalling! Geniet van elkaar en gefeliciteerd.. @Sanne2204 wat spannend meid! Zet hem op al hoop ik eigenlijk dat je al lekker aan het genieten bent van je kleine mannetje. @Kippie13 wat jammer fst de strippoging niks heeft gedaan
@S2909 Gefeliciteerd! Klinkt als een fijne bevalling Heerlijk gaan genieten en knuffelen nu @Wensje92 Veel plezier vandaag en hopelijk blijft de baby nog even zitten tot na maandag
Gefeliciteerd dames die al bevallen zijn. Hier rommeld het ook al 2 weken af en aan. Maar zet niks door. Maar begreep dat bij een 3e of 4e kindje het langer rommeld eer het doorzet.
Nog steeds niks. Vanmorgen 1,5 uur in t zwembad gelegen en daarna een rondje door de stad gelopen. Van t lopen kreeg ik ontzettend buikpijn, maar nu ik op de bank zit, is dat weer over.
Wow das lekker vlot gegaan!! Gefeliciteerd met je knapperd en wat een leuke naam Gaat alles goed met jullie??
Ooo wat een prachtig mannetje, en een mooie naam! ❤ Gefeliciteerd & wat is het nog snel gegaan! Nu lekker genieten.
Hoopte eigenlijk op een nieuwtje van jouw kant Hier alles rustig, dus woensdag inleiding. Wanneer werd jij nou ook alweer ingeleid?
Ik hoopte ook op nieuws van jou! Hier alles nog redelijk rustig, krijg wel wat meer rommelende buiken nu. De afgelopen nachten waren wel drama, hoop dat ik vannacht wat beter slaap
Baby zit nog, dus het feestje is gered… nu nog even afwachten of we ook voorbij maandag kunnen komen. had gisteren wel een paar momentjes dat ik dacht, neee toch? Maar sowieso twijfel ik de laatste tijd bij veel bewegingen die ik voel. Gelukkig viel het dus mee, misschien een lichte daling… maar ik verwacht het niet, denk dat het gewoon even een onrustige baby was
Haha nee helaas nog geen nieuws van mijn kant. Ik hoop dat t inleiden nog ff uitgesteld kan worden. Morgen wel naar t ziekenhuis voor een vervolgplan voor als de baby niet opschiet Dan wordt er ook een groei echo gedaan en inwendig onderzoek. Ik ga dan ook vragen om nog een keer te strippen in de hoop dat inleiden niet nodig is. Maar er wordt morgen dus wel een plan gemaakt mbt tot inleiden (en dus ziekenhuisbevalling ), dus ik gok dat ik morgen wel iets meer zekerheid heb. Ik dacht vannacht even dat er iets begonnen was, want pijnlijke krampen, maar die waren 2 uur later weer weg. Nu maar gewoon naar een verjaardag gegaan, 3 kwartier van huis
Ik had ook gedacht dat je snel zou beginnen! Er rommelt in ieder geval wel wat bij je. Hier is het ontzettend rustig. Stilte voor de storm? Alleen ontzettend moe steeds. Vanmorgen op de koffie bij schoonouders. Hebben ze ons het cadeau al laten zien We krijgen een zwarte stokke tripp trap met alle!!! toebehoren. De newbornset is grijs. Zo ontzettend mooi en lief