Net terug van controle, alles gaat goed Nu rustig afwachten tot de baby zin heeft om de buitenwereld te ontdekken
Ja, ik had het gehoopt. Vandaag ook weer rustig. Af en toe een harde buik, wel vaak makkelijke ontlasting. Kids gaan straks logeren, dus wie weet.
Korte update van mijn kant, bevallingsverhaal volgt! Wij zijn uiteindelijk via een keizersnede vannacht om 00.47 trotse ouders geworden van onze dochter S.enna F.éline. We zijn zielsgelukkig met elkaar en ondanks dat de weg er naar toe vreselijk was, genieten we volop!
Dat heeft nog aardig lang geduurd dan! Jeetje! Maar wat ontzettend fijn dat ze er dan eindelijk is. Superleuke naam! En wat een mooi meisje. Gefeliciteerd!!! Geniet ervan
Mijn kleine kanjer heeft vandaag zijn eerste kunstwerk gemaakt met zijn hielprik, en geen kik gegeven! Ook zijn beide oortjes getest en kregen ze allebei een mooie 'PASS'. Dit is zo'n extreme opluchting!!! Ik ben zelf namelijk slechthorend en ik hoopte zo op een goede uitslag. Het was dan ook een heel spannend en emotioneel moment. Wat een opluchting.
@Daantjeee dat is een lange weg geweest zeg! Gefeliciteerd♡ nu lekker rusten en genieten van jullie mooie meisje @Kippie13 ahhhh zo te zien zit jij heerlijk in de babybubbel. Wat fijn dat de oortjes goed zijn. Is idd altijd spannend
♡♡ Uitgerekend 12 - 31 oktober 2021 ♡♡ ----------------------------------------- 12 oktober ♡ mammavan1 - 33 jaar - 2de kindje - jongen ♡ Fringe - 32 jaar - 2e kindje 13 oktober ♡ Inez95 - 25 jaar - 1e kindje 14 oktober ♡ Elianora - 33 jaar - 2e kindje 15/16 oktober ♡ Wensje92 - 28 jaar - 2de kindje - voorgevoel; jongen (Nub/skull theorie meisje) 17 oktober ♡ Ano - 36 jaar - 4e kindje 18 oktober 19 oktober ♡ Miss M - 38 jaar - 6e kindje - voorgevoel jongen ♡ Aapie88 - 33 jaar - 2e kindje - voorgevoel meisje 20 oktober 21 oktober ♡ PixieDust - 27 jaar - 2e kindje ♡ Wensvooreen3e - 35 jaar - 3e kindje - voorgevoel meisje 22 oktober 23 oktober 24 oktober ♡ Rb19 - 25 jaar - 1e kindje 25 oktober ♡ Daantjeee - 30 jaar - 1e kindje - voorgevoel; jongen ♡ Lientje91 - 30 jaar - 1e kindje - voorgevoel; jongen 26 oktober ♡ Selien - 34 jaar - 2e kindje 27 oktober 28 oktober ♡ Wien046 - 32 jaar - 3e kindje ♡ wjvm - 36 jaar - 1e kindje 29 oktober 30 oktober ♡ Esalki87 - 33 jaar- 1e kindje - voorgevoel; jongen 31 oktober Afspraken: Oktober: 15-10: Lientje91 - echo 21-10: Esalki87 - keizersnede 21-10 - Selien - Controle + echo 12:00 21-10: Fringe - strippen (41 + 2) 26-10: Lientje91 - echo ------------------------------------------ jongen (12) | meisje (7) | verrassing (4) ----‐------------------------------------- Bevallen: 24-09 - kitty89 - 37+3 - jongen 28-09 - MoesCH - 38wkn - jongen 30-09 - Johanna01 - 37+4 - jongen 08-10 - S2909 - 37+3 - meisje 09-10 - Sanne2204 - 37+2 - jongen 11-10 - Kippie13 - 39+5 - jongen ------------------------------------------ Sterretjes: ☆ Zuri (9.4w) ☆ Fennec
Oké, mijn bevallingsverhaal: Woensdagochtend mochten wij ons om 10u melden voor de inleiding. Eerst controles en om 12u zat de ballon er goed en wel in. Die dag een beetje gelopen door het ZH, spelletjes gedaan en afgewacht. Rond de avond begonnen de rugweeen en ik ging slapen met 1 cm ontsluiting. Vond ik teleurstellend. ‘s Nachts om 05.15u viel mijn ballon eruit en om 05.30u had ik al vijf cm ontsluiting en mochten we naar de verloskamer om de vliezen te prikken. Die zijn om 06.30 geprikt en daarna zat ik direct op 5 cm. Omdat dit allemaal zo vlot ging, besloten zonder pijnstilling verder te gaan. Helaas vorderde de ontsluiting niets. Ook niet na de hoogste dosis weeenopwekkers. Omdat het echt niet ging met die opwekkers heb ik een ruggenprik gevraagd en gekregen. Ik had niet het idee dat die ruggenprik goed zat, maar volgens de anaesthesioloog wel. Pijn moest minder zijn maar zou aanwezig blijven. Prima, hij zal het het wel weten dacht ik. Helaas om 7u ‘s avonds nog steeds geen vooruitgang dus werd besloten dat ik een keizersnede moest krijgen. Omdat ik al een ruggenprik had, zou ik wel ‘wakker’ zijn tijdens de ingreep en mijn dochter geboren zien worden. De waren aan het afronden in de OK dus zou rond 8u aan de beurt zijn. Na een flinke huilbui; kon ik me hierbij neerleggen. Het ging gewoon echt niet lukken. Toen kwam er toch nog een spoedje tussendoor en was er een storing op de OK waardoor het allemaal veel langer duurde. In de wachttijd ontwikkelde in koorts van de ruggenprik dus lag klappertandend te wachten op mijn beurt. Om 12u ‘s avonds was het dan eindelijk zover, we mochten naar beneden. In de OK aanbeland natuurlijk veel tranen van spanning; bleek inderdaad dat de ruggenprik niet goed zat. Omdat ze me al een flinke dosis erbij hadden gegeven via de ruggenprik; en een flinke dosis lachgas, moest Senna heel snel komen want ze had het zwaar. Dus er werd besloten tot algehele narcose en binnen 1 minuut heb ik afscheid moeten nemen van Stef en werd in onder narcose gebracht. Senna is vrijdag om 0.47u geboren en direct naar Stef gebracht. Ze zijn met mij verder gegaan en rond half drie heb ik eindelijk mijn dochter ontmoet. Het laatste stuk was echt wel traumatisch, zo snel afscheid nemen en niets meemaken van de geboorte van je kind, maar het eindresultaat heeft alles goed gemaakt. Ik ben aan alle kanten beurs en ben het bed nog niet uitgewerkt, maar geniet volop van mijn dochter! Niets is gegaan zoals gehoopt en voor mij was een keizersnede onder algehele narcose the worst-case-scenario. Maar toch is het waar wat ze zeggen. Dat maakt helemaal niets meer uit als je die kleine in je armen sluit!
Wow jeetje @Daantjeee wat een intens verhaal zeg. Oh, ik kan me de emoties en huilbuien zo goed voorstellen. Wat een tegenvaller dat het zelfs de worst-case-scenario is geworden. En natuurlijk ben je het "allemaal vergeten" zodra je je moppie vast houdt, maar stiekem is dat helemaal niet waar. Dit is echt een heftige ervaring en ik hoop dat je het een goed plekje kan geven. Veel praten! En nu lekker je coconnetje in en genieten van zelfs de kleinste dingetjes: trekjes, mini geluidjes, warmte, friemelende vingertjes, alles! Lang gewacht, eindelijk gekregen! ♡
Wow @Daantjeee, dat is echt een heftige bevalling! Hoe gaat het nu met je? En met je man en de kleine? Laat je maar goed verwennen en geniet van jullie kindje. ♡
Denk dat de emotionele klap nog wel zal volgen. Voor nu is de roze wolk te groot. Hoewel ik het gevoel heb ‘beroofd’ te zijn van mijn bevalling, maakt haar aanwezigheid voor nu alles goed ❤️. Man staat er hetzelfde in en dochter doet precies wat ze moet doen. Dus een trots mama hier !
vooral dat rustig ook @Daantjeee, snap je gevoel van ‘beroofd’ te zijn van je bevalling. Gelukkig is je dochter voorbeeldig zoals je zelf schrijft. Dat maakt het voor nu toch makkelijker om het een beetje los te laten en vooral te genieten van jullie gezinnetje.
@Daantjeee van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter. Wat naar dat de bevalling zo heftig is geweest, blijf erover praten zou ik zeggen. Ik ben pas gaan praten toen ik zwanger werd van ons kindje dat nu op komst is en dan merk je vijf jaar later dat er nog onverwerkt trauma zit. Ga ook vooral genieten van jullie wonder en houd ook in je achterhoofd dat het soms best zwaar is en dat je dat ook mag zeggen.
@Daantjeee Ik ben er even helemaal stil van... Wat een verhaal meis Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen dit te typen Zoals de rest ook al aangeeft hier en in de andere groepen, probeer het niet binnen te houden. Ik heb hetzelfde als Fringe gehad, en ben pas gaan dealen met de vorige bevalling toen ik al zwanger was van deze. Ik merk dat, dat niet de beste manier geweest is.... Is ook niet voor niks bij ons beide 5 jaar tussen de 2 bevallingen denk ik dan maar. Dat punt dat die kleine weg gehaald word bij je, dat blijft je bij. Ik heb haar ook de 1e 3 uur van haar leven toen niet gezien. Onthou: Jij bent nu al een goede moeder omdat je haar op nr 1 zet! ❤️ Vergeet alleen nu jezelf niet! Praat erover, met zoveel mogelijk mensen, en als nodig vergeet niet dat wij hier er ook zijn om te luisteren en helpen. Hele dikke knuffel voor jullie ❤️
Jullie lieve woorden doen me echt goed. Laten me beseffen dat ik me niet aanstel en dat dit gevoel er mag zijn. Dankjewel lieve meiden ❤️
♡♡ Uitgerekend 12 - 31 oktober 2021 ♡♡ ----------------------------------------- 12 oktober ♡ mammavan1 - 33 jaar - 2de kindje - jongen ♡ Fringe - 32 jaar - 2e kindje 13 oktober ♡ Inez95 - 25 jaar - 1e kindje 14 oktober ♡ Elianora - 33 jaar - 2e kindje 15/16 oktober ♡ Wensje92 - 28 jaar - 2de kindje - voorgevoel; jongen (Nub/skull theorie meisje) 17 oktober ♡ Ano - 36 jaar - 4e kindje 18 oktober 19 oktober ♡ Miss M - 38 jaar - 6e kindje - voorgevoel jongen ♡ Aapie88 - 33 jaar - 2e kindje - voorgevoel meisje 20 oktober 21 oktober ♡ PixieDust - 27 jaar - 2e kindje ♡ Wensvooreen3e - 35 jaar - 3e kindje - voorgevoel meisje 22 oktober 23 oktober 24 oktober ♡ Rb19 - 25 jaar - 1e kindje 25 oktober ♡ Daantjeee - 30 jaar - 1e kindje - voorgevoel; jongen ♡ Lientje91 - 30 jaar - 1e kindje - voorgevoel; jongen 26 oktober ♡ Selien - 34 jaar - 2e kindje 27 oktober 28 oktober ♡ Wien046 - 32 jaar - 3e kindje ♡ wjvm - 36 jaar - 1e kindje 29 oktober 30 oktober ♡ Esalki87 - 33 jaar- 1e kindje - voorgevoel; jongen 31 oktober Afspraken: Oktober: 15-10: Lientje91 - echo 21-10: Esalki87 - keizersnede 21-10 - Selien - Controle + echo 12:00 21-10: Fringe - strippen (41 + 2) 26-10: Lientje91 - echo ------------------------------------------ jongen (12) | meisje (7) | verrassing (4) ----‐------------------------------------- Bevallen: 24-09 - kitty89 - 37+3 - jongen 28-09 - MoesCH - 38wkn - jongen 30-09 - Johanna01 - 37+4 - jongen 08-10 - S2909 - 37+3 - meisje 09-10 - Sanne2204 - 37+2 - jongen 11-10 - Kippie13 - 39+5 - jongen 15-10 - Daantjeee - 38+4 - meisje ------------------------------------------ Sterretjes: ☆ Zuri (9.4w) ☆ Fennec
Ik heb vanmiddag even geknutseld voor de bso traktatie vanwege corona willen ze geen zelfgemaakte Traktaties, dus nu mogen ze gezellig zelf aan de slag als de baby is geboren. https://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/img-20211016-wa0005-jpeg.703605/?temp_hash=299d21351ecdf1805f2f939cc9a869c8
Hier nog steeds erg rustig... Vanmorgen wel wakker geworden met soort van voorweeën, maar ebde na een uurtje weg... Dinsdag word ik ingeleid.
Hier ook (terug) rustig... Gisteren heel veel harde buiken, waren ook echt pijnlijk. Maar helaas weer weg gezakt... :'-( Nog max 2 weken wachten...