Uitgerekend 16 - 31 oktober 2021. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Selien, 12 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wien046

    Wien046 Bekend lid

    1 jul 2013
    894
    404
    63
    Jeetje wat heftig is! Ik hoop dat het jullie binnenkort ook gegund is.
     
    Zuri vindt dit leuk.
  2. Wensvooreenderde

    Wensvooreenderde Bekend lid

    1 mei 2020
    812
    1.008
    93
    @Annelies03 dat is een lange rit zo zeg. Morgen gebeurd er vast iets, zou toch moeten?
     
  3. Wensvooreenderde

    Wensvooreenderde Bekend lid

    1 mei 2020
    812
    1.008
    93
    Ik keek net op mijn inlogpagina van het ziekenhuis. Heb 2 brieven gekregen met afspraak, maar online staan er 3.

    De brieven zijn om half 3 voor ctg en half 4 bij de afdeling gynaecologie.

    Nu zie ik online half 3 idd ctg, half 4 bij de verloskundige, soort afspraak is serotine patient (is dit de echo?)
    Én om 4 uur bij de gynaecoloog, soort afspraak is serotine nieuwe patiënt (is dit bespreking over eventuele inleiding? Miss datum plannen?)

    Heeft iemand een idee of ik goed zit qua wat er gaat gebeuren? Heb heel erg het idee dat ik dat wel ga halen namelijk :oops:
     
  4. Fringe

    Fringe Bekend lid

    5 okt 2014
    655
    631
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
     
    Lientje91 vindt dit leuk.
  5. Sanne2204

    Sanne2204 Bekend lid

    2 okt 2020
    992
    1.249
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met S.am! ❤
     
    Lientje91 vindt dit leuk.
  6. Selien

    Selien Bekend lid

    12 apr 2016
    899
    698
    93
    Vrouw
    Hier ondertussen de 40-weken strompel-waggel. :p
     
    ano vindt dit leuk.
  7. S2909

    S2909 Fanatiek lid

    14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    :p ik kan me al niet meer inbeelden dat ik nu nog met een zwangere ton aan het rondwandelen ben. Ok ik wandel nu rond met een baby maar gewoon ik kan ademen, en mij draaien in bed, en eten zonder maagzuur te krijgen, enz enz :p
    Ik vind zwanger zijn niet erg, maar zo die laatste loodjes zijn echt wel zwaar.
     
    Sanne2204 en Lientje91 vinden dit leuk.
  8. Selien

    Selien Bekend lid

    12 apr 2016
    899
    698
    93
    Vrouw
    Haha ja echt hè, van mij mag ze ook echt wel nu komen.... Ik heb haar een uitzettingsbevel gestuurd maar ze kan helaas nog niet lezen.... :rolleyes:
     
    Lientje91 en S2909 vinden dit leuk.
  9. Wien046

    Wien046 Bekend lid

    1 jul 2013
    894
    404
    63
    Kan ik ook nog wel proberen! :roflmao:
     
    Selien vindt dit leuk.
  10. Kippie13

    Kippie13 Fanatiek lid

    29 jan 2021
    1.253
    1.621
    113
    Vrouw
    Hier inderdaad ook alweer 2 weken aan t genieten van de kleine. En nu de kraamzorg weg is, kunnen we lekker doen wat we zelf willen... Lang uitslapen in mama's bed bijvoorbeeld :D

    IMG_20211026_095811__01.jpg
     
    Zuri, Lientje91, Wien046 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. S2909

    S2909 Fanatiek lid

    14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Wat een mooie jongen. Helemaal zen naast mama.
     
    Kippie13 vindt dit leuk.
  12. Wensvooreenderde

    Wensvooreenderde Bekend lid

    1 mei 2020
    812
    1.008
    93
    Hoi allemaal! Na een turbo bevalling ben ik vanmorgen om kwart over 10 mama geworden van E.smee ♡ verhaal volgt nog wel, we moeten even bijkomen
     
    Fringe, S2909, Mamavanvier95 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Oooh! Gefeliciteerd!! Wat een mooie naam ook!! Geniet maar lekker!! Xx
     
  14. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Heerlijk!!!!

    Hahahaha! Verdorie toch!! Miss een videoboodschap? :p
     
  15. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Eindelijk mijn bevallingsverhaal kunnen uitschrijven... :p

    Ik ben de nacht van donderdag op vrijdag wakker geworden om 4u van wat krampen. Dacht toen dat het mijn darmen waren, want kom, t was al zo vaak vals alarm geweest, en k moest elke keer dat ik een kramp had ook naar t wc, dus 's morgens om half acht opgestaan met de wekker, t was kine om half negen.
    Rustig ontbeten, gedacht 'hmmm, die krampen.. auw, zouden Da weeën zijn? Zou k de kiné afbellen?' kine uiteindelijk niet afgebeld, want ik had echt wel last van mijn bekken ook, en als t vals alarm was ging ik ni een heel weekend door zonder kine
    Op Da half uur kine toch 4x zo'n kramp moeten wegblazen, dus kinesist zei al van 'goe, gij gaat naar huis, zet u in de zetel en ge krijgt geen nieuwe afspraak, want ik denk dat t begonnen is. T zal sebiet wel op gang komen.'
    Ik heb dan vanuit de auto nog met m'n vriend gebeld, gezegd dat die maar gewoon moest gaan werken, want t zou wel of vals alarm zijn, of nog kei lang duren voor der iets ging gebeuren. En dan kon hij op t werk alles afronden en na een paar uur terug komen. GELUKKIG is dat echt nen treuzelaar, en was die nog thuis toen ik aankwam. Want had op die 10min autorijden nog 2x een wee gehad en eens thuis begonnen die zo veel zeer te doen dat hij ni meer wou gaan werken. Weeën getimed en was echt al wee van ne minuut om de 5min. Na een uur ziekenhuis gebeld, die vonden Da k dan al moest komen, want was al meer dan een uur zo kort op mekaar
    En dan van 10 tot half vijf in t ziekenhuis weeën gehad zonder epidurale, Wat op zich eerst nog goed mee viel. Ons ziekenhuis heeft een soort van studio om in te bevallen, met tweepersoonsbed, bad, douche... We konden echt rustig ons ding doen. Tijd in bad gezeten, tijd onder de douche gestaan, tijd samen in bed gelegen... tegen vier uur is het wel wat omgeslagen. toen werd het veel te zwaar. Ik had om de 3min ong een wee van 1min en ze deden héél veel pijn. Heb dan een onderzoek gevraagd, om te kijken of het op zijn minst vooruit ging. Toen bleek dat ik nog steeds maar op 3cm zat heb ik epidurale gevraagd. Da had ik no way volgehouden zo. Dus epidurale gekregen om half vijf ongeveer, na 12u weeën. Daarna heb ik eigenlijk gewoon geslapen en tv gekeken tot 22u of zo. Dan moest ik op mijn zij gaan liggen zodat de baby in een ideale positie kon draaien nog, waardoor de weeën langst rechts door de epidurale heen kwamen. Terug kei zwaar afzien een half uur, wenen van de pijn. Toch zo lang mogelijk blijven liggen en opvangen, want was beter voor de baby. Na een half uur heb ik opgegeven en ben ik toch terug op mijn andere zij gaan liggen, ik voelde meteen de epidurale terug overnemen, heb toen ook wat bij gekregen. Toen was de pijn weer volledig weg. Had dan ook Eindelijk volledige ontsluiting, maar omdat ik toch niks voelde hebben ze mij nog wat langer laten liggen zodat hij écht helemaal gedaald was en goed lag. Daardoor was t eigenlijk eens k mocht persen met een wee of tien opgelost denk ik? De gynaecoloog was onder de indruk van hoe goed ik dat persen blijkbaar deed. Ik voelde zelf de wee opkomen, maar deed geen pijn, dus ik voelde zelf wanneer ik mocht persen. Dat hielp wel enorm denk ik! Vond dat persen (wegens echt nul pijn) héél goed mee vallen eigenlijk! Had ik niet verwacht... :p
    Nu doen we het beide super!
    Zaterdagavond na een dag met héél veel pijn bij alles wat ik deed hebben ze nog ontdekt dat ik mijn blaas niet leeg kreeg. Zat 1,5l plas in, had al 3x in mijn broek geplast bij het recht staan (als in echt een grote plas op de grond)... Toen een katheder gekregen en als vanzelf verdween de pijn. Ongelofelijk!
    Die hebben ze er dan maandagochtend weer uit gehaald, wéér niet kunnen plassen, katheder er terug in. Vandaag gaan we nog eens testen of het al beter is. Vandaag gaan we naar huis, hopelijk zonder katheder!
     
    S2909 vindt dit leuk.
  16. Wien046

    Wien046 Bekend lid

    1 jul 2013
    894
    404
    63
    Gefeliciteerd!! Lekker bijkomen en genieten met elkaar!
     
  17. Wensvooreenderde

    Wensvooreenderde Bekend lid

    1 mei 2020
    812
    1.008
    93
    Dank jullie wel allemaal!!

    Mijn bevallingsverhaal:

    Maandagmiddag heeft de vk mij gestript. Ik had toen 1cm ontsluiting en de bmm nog niet helemaal verstreken, zelf dacht ik dat dit niet zou gaan werken.

    Maandag op dinsdag nacht 3u moest ik plassen en had ik wat menstruatiepijn, nog wel weer in slaap gevallen tot ik om 5 uur wakker werd van een lichte wee. Deze duurde een minuut en snel volgden er meer.
    Om kwart over 6 kids klaar gemaakt voor bso en school en tussendoor moest ik de weeën wel al opvangen.
    Rond 7 zei ik tegen m'n vriend dat het echt was begonnen.
    Half 9 is de vk geweest en had ik 2cm ontsluiting en bmm nog niet helemaal verstreken. Dit zou een lange dag worden. Ik ben in bad gegaan om te kijken of ik de weeën op kon vangen. Dit lukte niet, ik zat in een weeenstorm en ze waren te heftig om endorfine aan te maken.
    Om 10 uur was de vk er weer. Ik had 6cm ontsluiting, tijd om naar het ziekenhuis te gaan ivm medisch.

    Terwijl ik me aantrek en naar de auto ga voel ik een perswee. Ik probeer in de auto te stappen maar weer een perswee dus wilde weer naar binnen. Toen werd het hectisch, ik voelde op de trap naar boven dat ze eraan kwam. Om kwart over 10 is ze geboren op het bed van onze oudste♡

    Helaas liet de placenta niet los en moest ik met de ambulance naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis kwam de placenta alsnog redelijk makkelijk.

    Aangezien ik toch in het ziekenhuis was kreeg ik nog 4 uur lang een infuus voor hevige bloedingen. Na die 4 uur mochten we weer lekker naar huis. Nu ben ik heel erg moe, heb het nog niet helemaal verwerkt maar dat komt wel.

    E.smee doet het fantastisch. We moeten haar snachts wakker maken voor een voeding en huilen doet ze amper. Volop genieten
     
  18. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.361
    2.544
    113
    Vrouw
    Friesland
  19. Wien046

    Wien046 Bekend lid

    1 jul 2013
    894
    404
    63
    Zo dat ging ineens razendsnel zeg! Gelukkig dat alles goed met jullie kleine dame. Het verwerken gaat wel komen, probeer ook lekker te genieten! Wat vinden de twee oudsten ervan?
     
  20. Wien046

    Wien046 Bekend lid

    1 jul 2013
    894
    404
    63
    Uitgerekend 12 - 31 oktober 2021
    -----------------------------------------

    12 oktober

    ♡ mammavan1 - 33 jaar - 2de kindje - jongen

    14 oktober

    ♡ Elianora - 33 jaar - 2e kindje

    17 oktober

    Ano - 36 jaar - 4e kindje

    18 oktober

    19 oktober
    Miss M - 38 jaar - 6e kindje - voorgevoel jongen
    ♡ Aapie88 - 33 jaar - 2e kindje - voorgevoel meisje :oops:

    20 oktober

    21 oktober
    PixieDust - 27 jaar - 2e kindje
    ♡ Wensvooreen3e - 35 jaar - 3e kindje - voorgevoel meisje

    22 oktober

    23 oktober

    24 oktober
    ♡ Rb19 - 25 jaar - 1e kindje

    25 oktober
    ♡ Daantjeee - 30 jaar - 1e kindje - voorgevoel; jongen
    Lientje91 - 30 jaar - 1e kindje - voorgevoel; jongen

    26 oktober
    ♡ Selien - 34 jaar - 2e kindje

    27 oktober

    28 oktober
    Wien046 - 32 jaar - 3e kindje
    wjvm - 36 jaar - 1e kindje

    29 oktober

    30 oktober

    ♡ Esalki87 - 33 jaar- 1e kindje - voorgevoel; jongen

    31 oktober

    Afspraken:

    Oktober:
    29-10: Selien - echo en strippen

    November:
    5-11: Wien046 - controle vk en strippen




    ------------------------------------------
    jongen (12) | meisje (7) | verrassing (4)


    ----‐-------------------------------------

    Bevallen:

    24-09 - kitty89 - 37+3 - jongen
    28-09 - MoesCH - 38wkn - jongen
    30-09 - Johanna01 - 37+4 - jongen

    08-10 - S2909 - 37+3 - meisje
    09-10 - Sanne2204 - 37+2 - jongen (Lio)
    11-10 - Kippie13 - 39+5 - jongen
    14-10 - Inez95 - 40+1 - jongen
    14-10 - aapie88 - 39.2 - jongen

    15-10 - Daantjeee - 38+4 - meisje
    16-10 - wensje92 - 40+1 - meisje

    17-10 - Fringe - 40 + 5 - jongen (Fela)

    ------------------------------------------

    Sterretjes:
    ☆ Zuri (9.4w)
    ☆ Fennec
     

Deel Deze Pagina