Ach Fennec wat een verdrietig bericht. Hopelijk kan je het een plekje geven, heel veel sterkte de komende tijd en lekker veel knuffelen met je kleine meisje.
Wat verdrietig Fennec Heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel weer mee kan schrijven met een groepje. Voor nu maar even heel hard knuffelen!
En dan wanneer je eventjes wel eet omdat je honger hebt: Niet teveel hoor, het moet er ook allemaal weer van af. Ja duh... maar ik moet toch ook wel eens eten?
Heel veel sterkte meis, ik vind het vreselijk voor je. Knuffel haar maar heel goed inderdaad, en ik wens je heel veel geluk voor de toekomst
De VK in België doen meestal geen echo. Ik ben vorige keer ook bij de vroedvrouw geweest en zij gebruikte enkel een doppler voor de hartslag en een meetlint om mijn buik te meten, ah en ook de bloeddruk te meten en een urine test. Dat was het. Voor rest vroeg ze vooral aan ons wat we nog nodig hadden van info. Wij zijn voor de bevalling maar 4 keer geweest omdat we eigenlijk elke maand bij de gyn een afspraak hadden en dus leek het overbodig om dan ook nog zo vaak bij haar de gaan. Vooral na de bevalling hebben we er veel aan gehad.
Ja ik heb het ook na het eten vooral. Ongeveer 10 a 15 min komt het weer opzetten. Tijdens het eten geen last van.
Ja dat heb ik helaas ook. Maar nu dus hier oppassen met wat ik eet ivm de suikers.. wel fijn voor de kilo's denk ik dan maar...
Nou ik kan helemaal niet eten alleen hele koude dingen soms ben weer zo extreem misselijk vandaag kan daar soms echt om janken. Ik werk halve dagen maar zelfs dat houd ik niet vol en vorige week een week ziek thuie geweest. wil alleen maar plat liggen en eten kan ik nog niet zien bah heb al 1,5 week geen avondeten meer op.
7 weken dansje! Wat gaat het snel hè... Hier is de misselijkheid ook zo erg; wel honger, maar als ik eet (al is het iets luchtigs) word ik weer kotsmisselijk. Niet overgeven ofzo *ff afkloppen*, en vooral s'nachts brandend maagzuur. Ben ook continu moe moe moe moe moe moe en die stemmingswisselingen zijn niet om aan te slepen. Maaaaaarr, alsnog neem ik alles maar voor lief. Vanaf volgende week weer halve dagen werken, het gaat steeds beter met mijn (gebroken) teen.