Super herkenbaar! Ik kan helaas ook maar 1 x in de 3 dagen naar de wc. En idd, kracht zetten durf ik al helemaal niet. Dus ik moet echt wachten tot de aandrang heel groot is. Op de 3e dag dan ook echt mega last van m'n buik helaas. T is wat het is, denk ik zelf. Hoort erbij? Tot nu toe nog niet bedacht om er actie op te ondernemen in elk geval.
@MoesCH snap het nu trouwen wat je bedoelt lig net in bed en voelt een beetje als een rand ofzo. Nooit eerder gevoeld eigenlijk. Vind het wel beetje gevoelig als ik erop druk kan dat of is dat niet goed. Niet pijnlijk hoor.
Pfoe, ik heb avondschool Frans vanavond (online), normaal lig ik nu al helemaal uitgeteld in de zetel... Dit gaat niet goed komen hoor!
Jah, ik hoop dat ik snel terug wat meer energie heb. Anders weet ik niet hoe lang ik nog volhoud hoor! :-0 gelukkig krijg ik extra verlof van het werk om huiswerk te maken etc. Dan kan ik dat ten minste nog rustig doen steeds...
Dankje!! Toch wel zenuwen... Vandaag opgestaan en niet misselijk... Weet dat het normaal is hoor, maar op echo dag voel ik me liever wat minder goed...
Ja gisteren was onze kleine lekker aan het bewegen en we hebben een heel mooi kloppend hartje gezien! M’n man stond helemaal te glowen en zag z’n big smile door z’n mondkapje heen
Hier vandaag ook prima wakker geworden eigenlijk, na 3 dagen weer flink misselijk te zijn geweest. Hopelijk nu weer een paar goeie dagen in aantocht...
Ooh gelukkig! Ik hoop met je mee! (Ik ben beginnen kokhalzen drie min nadat ik mijn berichtje postte... Na het tanden poetsen alles er uit... Moet leren om eerst mijn tanden te poetsen en dan te eten, want kan ik blijkbaar niet verdragen... )
Hahaha ja maar dat is zo onduidelijk (vind ik zelf) in ons ziekenhuis hebben ze echo apparaten uit het jaar 0 lijkt het De volgende keer zal ik vragen om wat scherpere beelden en ze delen.