Uitgerekend 16 - 31 oktober 2021.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavanvier95, 5 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Ik denk zelf ook meisje en man denkt jongen:rolleyes:

2. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Haha denk dat dat misschien ook wel onze lichte voorkeur is :roflmao:

Wel jammer dat je tussen de 11-12 weken en 18-20 weken bij ons moet wachten tot een echo nu duurt voor mij straks super lang tot de volgende 8 weken :(

3. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Hier had dochter een hartslag onder de 150 en zoon hartslag boven de 150. Dus ik geloof niet zo in die hartslag-theorie :p

Die chineze geslachtskalender klopt hier dan weer wel. Ik dacht al die tijd van niet, totdat ik begreep dat je leeftijd in China anders is omdat ze er anders tellen. Als ik dan bij mijn Chineze leeftijd kijk, wordt dit een jongen. Dus dat zal dan vast zo zijn. :p

S2909 en Mammavan1 vinden dit leuk.
  4. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Succes vandaag met de echo @Inez95!

Oh ja de Chinese kalender! Volgens die is het een jongen bij ons nu. Manlief is overtuigd dat het een meisje is, we gaan het zien.

5. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Haha Chinezen geslachrskalender idd dan ben ik al 35 :roflmao:

maar dan word het een jongen. Bij ons is beide echt heel welkom hebben denk ik nog niet mega voorkeur voor een geslacht.

6. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Bij mij klopt de theorie met de Chinese leeftijd dus niet (eerst dacht ik van wel maar dat was mijn eigen leeftijd toen met de zwangerschap van mijn zoontje) die gaf toen dus aan een jongen. Als ik het nu bereken met zo’n tool dan had hij dus een meisje moeten zijn :roflmao: nu geeft die aan een jongen met Chinese leeftijd en meisje met mijn knappe ogen leeftijd.
    Bij mij klopte het dus niet helaas haha.

de vorige keer zei ik tegen iedereen dat ik geen voorgevoel had wat het zou worden, maar ergens in mijn onderbuik gevoel kwam ik toch op een jongentje uit. Daar droomde ik ook over. Uiteindelijk heb ik dromen gehad over 2 oudere jongens en een baby meisje. Dus misschien de zwangerschap die mis is gegaan was dan wel een jongen en dan deze nu een meisje? (Kan ook andersom natuurlijk ;) )

Mijn gevoel zegt dit keer in ieder geval wel een meisje ook een sterk voorgevoel. Ik durf alleen dat gevoel niet te hebben, omdat het stiekem ook mijn wens is.... dus denk ik ook maar dat het een jongentje kan zijn :roflmao::roflmao::roflmao: als het wel een jongen is ben ik daar natuurlijk ook hartstikke gelukkig mee ;)

nog 10 weken te gaan en dan weten we het ;)

Zuri en Mammavan1 vinden dit leuk.
  7. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Word dan toch nog spannend voor ons allemaal :D

8. Daantjeee

Daantjeee Fanatiek lid

28 jan 2021
    1.617
    1.617
    113
    Vrouw
    Ik kan ook echt niet wachten! Voor nu wijzen alle bakerspraatjes op een meisje, maar ik heb ook het gevoel dat het een meisje is, dus kan ook prima zijn dat ik alles als bevestiging zie. Ik kom ook uit een familie met alleen maar meisjes (zusjes en nichtjes) dus het beeld wat ik van baby's heb, is ook enkel meisjes...
    Iedereen in mijn omgeving is er van overtuigd dat het een jongetje is. Mijn zus zei zelfs: 98% kans op een jongen, 2% op een transgender :roflmao:. Ik ben benieuwd of je eigenlijk met een 3d echo al eerder iets kan zien. Ik heb er eentje bij 11+4 maar zal nog wel te vroeg zijn helaas:|. Verder niet ongeduldig hoor :p

Lientje91 vindt dit leuk.
  9. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ik heb enorme gravings naar appelflappen. Wat zegt dat dan over het geslacht?

Lientje91 vindt dit leuk.
  10. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ben ook wel heel benieuwd, er zijn dagen dat ik denk: fuck it ik wil het gewoon weten. Maar dat gevoel zakt dan wel weer en dan denk ik nee... we laten ons verrassen.

Voorkeur wisselt bij mij heel erg op welke dag je het vraagt. Ik heb al een dochter en zoon en beide zijn fantastisch om te hebben, er is er niet 1 leuker dan de ander. Op het ene moment zie ik mij nog zo'n geweldige zoon voor me, op het andere moment nog zo'n geweldige dochter.

Mijn gevoel zei ook eerst een jongen en nu een meisje. Dus van m'n gevoel kan ik nog niet echt op aan. :rolleyes:

Mammavan1 vindt dit leuk.
  11. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Hahah @Zuri ik ook en appels terwijl ik het eerst niet kuste. Dronk ook nooit sinas en nu wil ik dat alleen maar zelfs bij tankstation gisteren voor gestopt. En wine gums omdat ik zo een vieze smaak heb.

Zuri vindt dit leuk.
  12. Daantjeee

Daantjeee Fanatiek lid

28 jan 2021
    1.617
    1.617
    113
    Vrouw
    Zoet = meisje
    En mijn cravings zitten ook in de appelfamilie, maar dan gewoon losse appels uit het vuistje. Mag er van mezelf max 4 per dag. De rest vul ik aan met druiven. Gek genoeg heb ik alleen maar cravings naar hele gezonden dingen, vooral fruit, rauwkost (wel met een dipje dan) en water.
    Ik was echt de grootste frisdrank-drinker ooit, maar 'lust' nu opeens geen cola of ander fris meer:confused:. En had mezelf zo voorgenomen lekker toe te geven aan alle 'foute' cravings als ik eenmaal zwanger was:roflmao:

Lientje91 en Zuri vinden dit leuk.
  13. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Haha eerst was ik extreem misselijk at ik niks en nu eet ik weer teveel eet alleen nog geen avondeten vlees of groenten :confused::confused::confused::confused:

maar bij dochter had ik alleen zin in hartig.

14. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Wat grappig die cravings.
    Ik heb enorme cravings voor jus d'orange maar dan kan ik nu dus helaas niet hebben.

15. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Schijnt dat een nu in de jongensstand bij eventueel 11 weken en een paar dagen dan meestal ook een jongen is.. een meisjesnub niet want die kan in die paar dagen nog veranderen..

16. PixieDust

PixieDust Bekend lid

12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    Volgens die kalender krijgen wij een meisje. Ik hoop het heel erg. Spring een gat in de lucht als dat zo is. Stiekem een voorkeur haha. Maar met 2 jongens ben ik net zo gelukkig. Moet alleen dan wel even schakelen wanneer ik het weet. 1 voordeel, 2e zoon zou dan ook in de herft geboren worden en alle kleding van N al bewaard. Ik hoef geen kleding meer te kopen. Maaaaar... mijn eierstokken klapperen als ik jurkjes zie hangen oh oh oh....:oops:

Zuri vindt dit leuk.
  17. PixieDust

PixieDust Bekend lid

12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    Bij mijn zoontje had ik alleen maar zin in chocolade. Nu zin in kaas en chips. Totaal anders dus. Chocolade ook niet vies, maar het is niet iets waar ik enorme trek in heb. Ohja, boterhammen wilde ik toen ook niet. Nu lekker een boterham met kaas en sambal, heeeerlijk!

Zuri vindt dit leuk.
  18. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Grappig dat was ook mij craving chocolade :roflmao: nu gelukkig niet haha.

nu wil ik ineens veel Hero fruitontbijt ook nie theel gezond ofzo.... normaal drink ik alleen koffie/thee en water.
    Eieren vind ik ook geweldig al weken lang en snoeptomaatjes :D

PixieDust vindt dit leuk.
  19. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

29 jan 2021
    1.387
    1.716
    113
    Vrouw
    Ik heb ook voornamelijk zoete cravings, maar ik ben altijd al een zoetekauw geweest.

Hartig eten trekt me nu wel echt opvallend minder. Champignons en courgette vind ik nu echt niet te eeeeten, terwijl we die juist vaak aten. De textuur na t koken, bleghhhh.

Ik heb stiekem wel de hoop op een meisje. T is ons eerste kindje, maar ik heb altijd al de hoop op een meisje gehad.

20. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Allemaal team pink yeaah :roflmao: ach ja volgens mij is dat een hele gezonde wens als vrouw en mannen wensen weer een jongetje. Hoe dan ook door 1 van de ouders keihard gewenst :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Ik had aan het begin helemaal enorm zij in chocola totdat ik misselijk werd toen bleek dat ik er echt van moest spugen. Druiven heb ik ook een tijdlang gewild.

Bij m'n zoon was ik gek op vlees en kwark en bij m'n dochter op chocola en appelsap. Dus op zich klopt die veronderstelling dan wel van zoet= meisje :roflmao:

PixieDust vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina