Ik mijn afspraken op de lijst gezet en mezelf een groen kleurtje gegeven. Ik heb namelijk besloten dat we het geslacht niet willen weten Wie wil het nog meer niet weten?
Aan de ene kant lijkt mij het heel mooi om het niet te weten.... mijn man kan dit niet aan haha dan had ik het bij mijn eerste zo willen doen nu ben ik te nieuwsgierig ik hoop op een meisje dat is wel een beetje mijn droom een jongen en een meisje als het weer ene jongentje is ben ik daar natuurlijk ook hartstikke blij mee dromen mag toch
Goedemorgen dames, Wij gaan uitzoeken wat er aan de hand was... Ik verlies al roze/rood dus zal vandaag wel doorbreken. Mijn man zal ook maar even een test moeten doen.... Ergens heel jammer dit... Zo'n test nooit meer verwacht.
Ik vind het heel erg voor je, juist omdat je het nooit meer had verwacht en dit dan gebeurd.. een hele dikke knuffel en veel sterkte
Uitgerekend 16 - 31 oktober 2021. ♡ ------------------------------------------ 15/16 oktober MoesCH - 36 jaar - 4e kindje Inez95 - 25 jaar - 1e kindje mammavan1 - 33 jaar - 2de kindje 17 oktober Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje Lizzy93 - 27 jaar - 2e Kindje Ano - 36 jaar - 4e kindje 18 oktober Fennec - 34 jaar - 2e kindje 19 oktober Aapie88 - 32 jaar - 2e kindje Fringe - 32 jaar - 2e kindje 20 oktober Zuri - 32 jaar - 3e kindje 21 oktober Miracles - 35 jaar - 4e kindje1 22 oktober Wensvooreen3e - 35 jaar - 3e kindje Gi2506 - 27 jaar - 4e kindje 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober Afspraken: Februari: 15-02: MoesCH intake VK 24-02: mammavan1 - eerste echo en afspraak VK Maart: 01-01: Inez95 - eerste echo 03-03: Johanna01 - eerste echo om 18:45 09-03: Ano - eerste echo VK 09-03: Inez95 - intake VK 09-03: Fringe - telefonische intake VK 20:45 uur 10-03: Fringe - vroege echo 9.00 uur 23-03: Inez95 - termijn echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) ------------------------------------------
Hoi allemaal, Ik ben via ICSI nu zwanger van ons tweede kindje na 1,5 jaar! Overmorgen mag ik het ziekenhuis bellen voor een echo afspraak! Ben zo gelukkig!!
Ik weet ook niet of ik het wil weten, heb het 2x geweten dus op zich wel leuk keer verrast te worden. En in principe hebben we toch alles al, dus voor ons maakt het weinig uit. Maar heb wel heel sterk gevoel dat het een jongetje is. Dus misschien wil ik het toch wel weten zodat ik niet helemaal instel op een jongen en het dan een meisje blijkt.
Hier vanmorgen weer getest, mooie oploop weer! Denk overmorgen nog 1x en dan ben ik er wel klaar mee. Begint nu ook beetje in te dalen allemaal.
Oh echt?! Ja ik wilde dat heel graag. Maar zag vorige week ook dat ze vol zaten. Weet jij wanneer je alles in huis krijgt? Ik moet natuurlijk niet al iets binnen krijgen (al zijn het maar folders, als ik m’n vriend nog moet verrassen)