Had je berichtje gemist Wij vieren geen pasen. Maar we gaan dit weekend wel lkkr naar mijn ouders in limburg
Ik had je berichtje wel gelezen, ging ervanuit dat iemand de lijst al bijgewerkt had, zag daarna een lijst voorbij komen namelijk. Op dat moment liep ik alleen al wat berichten achter, dus besloot ik verder maar niet te reageren. Meestal reageer ik namelijk op oude dingen was je bij de vorige zwangerschappen al snel aangekomen? Of ging het op het laatst heel snel? Ik was bij m’n vorige zwangerschap ongeveer 5-8 kilo aangekomen, weet m’n begingewicht niet zeker. Toen ben ik ook wel de eerste weken de - in gegaan, maar volgens mij wel minder dan nu. Sta nu op -6 ongeveer, dus ben benieuwd waar ik eindig. Overigens viel ik na de bevalling niet snel af, terwijl iedereen zei, dat het met borstvoeding wel snel zou gaan. Na de borstvoeding ging het er overigens wel snel bij toen was ik +10-12. bij 11+5 kan een nub nog van meisje naar jongen veranderen. Maar als die al in jongen staat, zal de kans groot zijn dat het een jongetje wordt. En misschien wordt je wel ook vooruit gezet, en ben je ineens precies 12 weken ofzo. wij hebben wat met familie afgesproken van het weekend. Dus kunnen we de nieuwe plaatjes laten zien Ow, ps als niemand reageert... gewoon je vraag nog een keer stellen op een later moment. inderdaad gaat het soms zo snel, dan weet je niet waar je op moet reageren. Maar de bedoeling is dat iedereen hier zich welkom en gehoord voelt
@Wensvooreenderde ik sluit me aan bij de andere meiden! Gaat soms gewoon te snel hier . Fijne Pasen, wij gaan niets speciaals doen. Stomme Corona. Denk wel saampjes een lekker paasontbijt maken en oppeuzelen
Duidelijke uitleg.. uit bloedonderzoek gebleken dat ik negatief ben maar werd niet echt gezegd wat dit precies inhoudt. Verduidelijkt een hoop zo . Ik moet inderdaad later in zwangerschap nog eens bloed testen om te kijken of de baby negatief of positief is.
♡♡ Uitgerekend 12 - 31 oktober 2021 ♡♡ ------------------------------------------ 12 oktober ♡ MoesCH - 36 jaar - 4e kindje ♡ mammavan1 - 33 jaar - 2de kindje ♡ Kitty89 - 31 jaar - 1e kindje 13 oktober ♡ Inez95 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Kippie13 - 36 jaar - 1e kindje 14 oktober ♡ Elianora - 33 jaar - 2e kindje 15/16 oktober ♡ Wensje92 - 28 jaar - 2de kindje 17 oktober ♡ Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje ♡ Lizzy93 - 27 jaar - 2e Kindje ♡ Ano - 36 jaar - 4e kindje 18 oktober 19 oktober ♡ Fringe - 32 jaar - 2e kindje ♡ Miss M - 38 jaar - 6e kindje ♡ Aapie88 - 33 jaar - 2e kindje 20 oktober 21 oktober 22 oktober ♡ Wensvooreen3e - 35 jaar - 3e kindje ?? Gi2506 - 27 jaar - 4e kindje 23 oktober 24 oktober ♡ PixieDust - 27 jaar - 2e kindje 25 oktober ♡ Daantjeee - 30 jaar - 1e kindje ♡ Lientje91 - 29 jaar - 1e kindje 26 oktober ♡ S2909 - 32 jaar - 2de kindje ♡ Rb19 - 25 jaar - 1e kindje 27 oktober 28 oktober ♡ Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje Wien046 - 32 jaar - 3e kindje 29 oktober 30 oktober ♡ Esalki87 - 33 jaar- 1e kindje 31 oktober Afspraken: April: 06-04: Ano - echo 06-04: Esalki87 - 2e echo (10 weken) fertiliteitsarts 14:10 06-04: wensvooreenderde: termijnecho 19:50 07-04: Wien046 - termijnecho 8:30 08-04: Daantjeee - 3D echo (3) predict studie 16:15 08-04: Fringe - termijnecho 19.00 uur 08-04: intake erasmus mc 09-04: Daantjeee - NIPT 09-04: Sanne2204 - Termijnecho 15:45 uur 12-04: Lientje91 - NIPT 13-04: Daantjeee - uitgebreide intake verloskunde 13-04: rb19 - termijnecho 13-04: Kippie13 - hartje luisteren (13 wk) 14-04: Mammavan1 - geslachtsbepaling 20-04: Lientje91 - termijnecho 12u 20-04: Inez95 - geslachtsbepaling 18:45u 21-04: Mammavan1 - controle vk 14:45 23-04: S2909 - controle + NIPT 26-04: Elianora - 16-wekenecho 20u 26-04: MoesCH - controle Gyn + echo 27-04: Johanna01 - controle vk 09:40 29-04: Aapie88 - controle vk 15:40 29-04: wensje92 - controle vk 30-04: PixieDust - geslachtsbepaling 10:00 Mei: 03-05: Johanna01 - geslachtsbepaling 09:15 04-05: Kippie13 - 16 wk echo 04-05: Inez95 - 16wk controle 13:30u 05-05: PixieDust - contole echo 25-05: Johanna01 - 20 wekenecho 10:45 26-05: Elianora - 20-wekenecho 15u 26-05: Inez95 - 20 weken echo 19:00u Later: 09-07: Daantjeee - 3D echo (4) predict studie 10:00 27-08: Daantjeee - 3D echo (5) predict studie 10:00 ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) ----‐------------------------------------- Sterretjes: ☆ Zuri (9.4w) ☆ Fennec[/QUOTE]
Ja ik twijfel idd. Bij mijn vorige zwangerschappen was dat vaccin er nog niet. Althans niet in het vaccinatieprogramma. Dus ik twijfel heel erg..
@Wensvooreenderde ; inderdaad, soms in al die duizenden berichten!! Hier ook niet echt paasplannen. Waarschijnlijk met twee gezellig ontbijten, maar meer kan met Corona helaas niet! ;( Volgend jaar kunnen we dan hopelijk de baby zijn eerste paaseitjes gaan rapen bij de grootouders!! @Kippie13 idd al iets duidelijker! Bij ons ligt het alleen niet aan mij, maar aan de combinatie van mijn bloedgroep met m'n vriend zijn bloedgroep. Waardoor de baby een andere bloedgroep kan hebben als ik. Zoiets zou het zijn? Maar das miss hetzelfde als wat jij al zei min of meer... @MoesCH vaccinaties ga ik wel gewoon allemaal doen. Bedoel je dan kinkhoest? Ik ga er wel van uit dat dat allemaal gewoon veilig is, en als ze het aanraden tijdens de zwangerschap zal het ook wel degelijk onderzocht zijn, dus ben ik er wel gerust in. Enkel het Corona vaccin twijfel ik nog wat, omdat je toch verschillende verhalen hoort en dat is nog niet zo hard getest natuurlijk... Maar allicht is het toch niet eens aan mij om te vaccineren voor ik moet bevallen, dus moet er miss niet te hard over nadenken ook niet...
Nee, dat zei ze ook. Had er een filmpje van gemaakt. Ze zei "dit is de nub, nou vertel jij het maar.. want ik zie het niet" over 4 weken geslachtsbepaling
Weet iemand of je nog een keer kinkhoest vaccinatie moet halen als het je het 2 jaar geleden ook al gehaald heb bij een vorige zwangerschap? Ik zal de vraag ook even aan mijn verloskundige stellen uiteraard maar misschien weten jullie het ook wel?
@MoesCH Ja ik heb de vaccinatie gehaald, omdat het voor baby’s gewoon heel gevaarlijk kan zijn. Ik heb zelf toen ik 6 was kinkhoest gehad. Dat was verschrikkelijk bijna stikken overgeven van het hoesten en dat een jaar lang! het komt bijna niet voor maar ik heb ook op mijn 29 ste opnieuw kinkhoest gehad. Ook weer heel erg maar minder erg dan toen ik klein was. Ook bijna een jaar geduurd denk 9 maanden. daarom wil ik de vaccinatie echt hebben omdat ik absoluut wil voorkomen dat mijn kind het krijgt baby dus want die kunnen dat dus allemaal niet ophoesten en is het echt heel gevaarlijk ik zou het mezelf dan niet vergeven als het mis gaat. het nadeel is dat kinkhoest best snel muteert eens in de zoveel jaar. Vandaar dat ik het als kind wel gehad heb. Daarna nooit meer een vaccinatie gehad en was ik dus niet meer beschermt en dus op mijn 30ste weer gehad. @PixieDust Ja voor de antistoffen moet je opnieuw een herhaalde prik nemen. Ik heb dat de vorige keer gevraagd. Omdat ik eerst had gevraagd aangezien ik vlak voordat ik zwanger was het zelf had gehad of ik dan de prik moest. Dat moest dan wel omdat je lichaam dan niet genoeg antistoffen aangemaakt heeft op dat moment voor de Baby. Ik weet niet of ik het goed uitleg ze zei daarna na dat ik die prik had gehad dat bij een volgende zwangerschap opnieuw de prik moet halen. Hoe dat dan precies zit weet ik niet alleen dat het opnieuw moet.
Mijn zoontje heeft donderdag voor het eerst bij opa en oma geslapen. Ging wel goed wel lastig met inslapen. Alleen was hij vannacht bij ons 6 keer wakker vannacht straks maar weer lekker slapen pfffff
Je bent niet de enige. Ik heb zoiets je kunt ook over vaccineren. En nu met al die Corona maatregelen krijg je volgens mij eerder Corona dan kinkhoest gezien hoesten betekent dat je nergens gezien wil worden. Ik ben sinds dat gedoe met die Corona vaccins heel skeptisch over nieuwe vaccinaties (de kleine krijgt overigens als het geboren is wel de benodigde vaccinaties, niet dat ik een anti-vacer ben ofzo)
Het vaccin van kinkhoest is niet nieuw hoor. Dat is gewoon de dkt prik die je als kleine baby ook krijgt. over het Corona vaccin, die wil ik nog niet nemen zeker niet nu ik zwanger ben omdat daar nog te weinig over bekend is met bijwerkingen. Je ziet het nu al met die Astra zeneca mijn zus heeft die gehad en daar heel veel last van gehad. ik wil me ooit wel laten vaccineren voor Corona maar nu nog niet en zolang ik zwanger ben en bv geef zeker niet. het vaccin voor kinkhoest bestaat al zo lang en zit al zo lang in het vaccineerprogramma die vertrouw ik wel.