Mijn suikerwaardes zijn nu mooi stabiel met het dieet. Soms vind ik het wel moeilijk maar kan het goed volhouden.
gelukkig is het goed vol te houden en stabiel. voor de 20/24 weken is het geen zwangerschapsdiabetes toch? Kan je dat er vanaf die termijn dan nog bovenop krijgen of werkt het niet zo?
Ze zeggen vanaf de 16e week kan zwangerschapsdiabetes ontstaan. Soms ook eerder maar vaak word er vanuit gegaan dat het dan niet zwangerschaps gerelateerd is. Ik zit ook op een forum voor zwangerschapsdiabetes en lees wel vaker dat er dames tussen zitten die het erg vroeg in de zwangerschap kregen maar na de bevalling weer er vanaf waren. Het is wel zo dat naarmate je zwangerschap vordert je suikerspiegels kunnen gaan rommelen en je alsnog aan de insuline moet.
bedankt voor je uitleg. Ik had mezelf zo gezegd me er niet druk om te maken... maar wil wel graag alles weten hahaha
Bij mij was alles ook goed vandaag. Baby lag andersom, maar alles zag er goed uit en hartje klopte ook mooi Leuk dat je nu echt al armpjes, beentjes etc. ziet, het wordt steeds "echter". Volgende week telefonische voorafspraak voor de NIPT nog in het ziekenhuis, maar ook al de intake bij de verloskundige. Na de NIPT ben ik als het goed is alleen nog maar bij de verloskundige, daar kijk ik wel naar uit. @ano Fijn ook een mooie echo!
Aaaaah leuk jij had ook een eigenwijsje allebei mijn baby’s zijn zo eigenwijs haha een mooi beertje fijn dat het goed was ook voor jou @ano fijn dat her goed was
Mooie echo! Ben absoluut geen expert in de nub, maar als ik moet inzetten zeg in een jongen. Wat denk je zelf te zien?
Morgen ben ik vast niet zo vroeg online. Dus succes alvast met de echo morgen @Wien046! Spannend hoor!