Hier ook alweer last van mijn bekken. Pijn scheuten in mijn bil en tussen mijn benen. Had ook niet anders verwacht. Bij alle zwangerschappen gehad. Maar begint weer lekker vroeg.
Ik heb vannacht tijdens het draaien een paar keer last van pijn in m’n buik gehad. Bandenpijn denk ik. En begin nu ook beweging in m’n buik te voelen. Heel bijzonder vind ik dit. De vorige zwangerschap voelde ik dit pas ruim na de 20 weken. Toen lag de placenta er voor. Ben wel benieuwd hoe de placenta nu ligt. Maar voel duidelijk al iets, nog niet vergelijkbaar met de schopjes die je later voelt. Die deden soms gewoon zeer, dochter had lange sterke benen haha
Jah, heb gisteren middag even het ziekenhuis gebeld, die dacht ook bandenpijn, maar vond het ook wel wat vroeg... Dus ze zei dat als ik me morgen nog ongerust maakte ik wel even de gyn kon bellen, maar dat het normaal gezien wel allemaal oke zou zijn... Ik ga dan zien hoeveel last ik er vandaag nog van heb voor ik eventueel bel, maar zal idd wel bandenpijn zijn of zo... Of gewoon organen die naar alle kanten geduwd worden!
@Wensje92 en @Lientje91 ik heb dat ook al tijdje. En als ik in de nacht opsta om te plassen moet ik heel langzaam opstaan want dan doet mijn buik echt pijn. ik lijk soms ook at te voelen wat volgens mij te vroeg is het is meer een trilling door de buik. Mijn placenta ligt aan de achterkant bij mijn dochtertje lag die ook achter maar die voelde ik echt pas met 18-19 weken. voel mij wel echt al een stuk beter. Sinds gisteren alleen steken in mijn borsten maak mij soms zorgen ze zijn echt enorm gegroeid. Had ik bij mijn dochtertje ook en na de borstvoeding hield ik een b en d cup over. Ben totaal niet van de inplantaten of grote borsten maar wilde mij na 3 jaar wel weer vrouwelijk voelen en daardoor een correctie van de huid gedaan met een hele kleine implantaat bovenin voor stevigheid. Ze waren erna ook heel mooi natuurlijk een kleine d maar nu hangt en puilt alles weer uit en ben elke keer bang dat niet goed zit met de implantaat
en kan je met die bezorgdheid niet bij de verloskundige terecht of zo? Zal vast wel meevallen toch? Lijkt mij niet dat je nadat je implantaten laat zetten je risico's gaat lopen als je zwanger wordt... Vandaag trouwens geen pijn meer! miss gewoon een groeispurtje!
12 weken dansje vandaag!!!! Vandaag ook nipt laten prikken, zou donderdag ten laatste de uitslag moeten hebben!
Ik doe mee met het 12 weken dansje . Spannend de nipt, en dag ook gelijk geslacht bij jullie toch? Jaloers dat jullie zo kort moeten wachten op meer info
implantaat geen ervaring mee. Maar een 2de kindje kan je wel vaak wel sneller voelen. Dus niet heel onwaarschijnlijk. Ik voelde m’n dochter echt pas na de 20 weken, ik denk na 23 weken ofzo. Dat de verloskundige vroeg of ik het al voelde, raakte nog in paniek omdat ik nog niks voelde... maar paar dagen later alsnog. En tegen de tijd van de bevalling had ik al een paar keer zoiets gehad van doe nu maar eens rustig. Kan ik tenminste ook tot rust komen
uitslag van de nipt binnen! Alles goed gelukkig super blij! Ik heb jaren terug ook een borstvergroting gehad. Omdat ik van mezelf dus zo plat als een dubbeltje was. Ik had helemaal geen borsten. Mijn borsten zijn tijdens de zwangerschap ook gegroeid had ook erge groeistrepen, maar daar zie je nu niks meer van het enige wat ik nu heb dat ze dus nu wel groter zijn en wat meer hangen, maar dat is eigenlijk alleen maar mooi zo ziet het er nog natuurlijker uit kan niks met je implantaat gebeuren hoor door de groei en ik geef er al 1,5 jaar borstvoeding mee no worries.
Jah! Donderdag weten we met 99% zekerheid het geslacht meteen!! een vriendin had haar uitslag al na 3 dagen, en de gyn zei ook 3, dus wie weet staat het woensdag al wel online!! Vind het toch wel heel spannend allemaal... Ondertussen zit iedereen rond mij maar te roepen dat het uiteraard allemaal in orde zal zijn...
Ik had bij beide zwangerschappen al vroeg last van bandenpijn. Pas maar op als je gaat niezen, uitrekken of te snel opstaat haha. Soms vergeet je dan even dat je zwanger bent en dan komt er weer zo'n steek. Kan soms goed pijn goed, maar kan geen kwaad
Oke! Stelt al wel wat gerust!! Heb het nu vooral als ik in de zetel lig of als ik lang in één houding achter mijn pc zit of zo... En doet idd soms flink zeer! Maar soms ook gewoon een beetje zeurend. Toch blij zijn als we eerst de nipt hebben en dan 22/4 nog eens een baby-date... <3
Bandenpijn, herken het helaas in alles Vandaag weer een controle gehad, naar het hartje geluisterd en alles was goed. Alleen Rhesus C negatief maar dat schijnen toch aardig wat vrouwen te zijn.
Hier idd ook Rhesus C negatief, geen idee wat dit betekend. Ga ik hopelijk morgen horen. Wat zeiden ze er bij jou over?
Je kunt antistoffen tegen je kindje maken, maar dat hadden ze bij mij nog nooit gezien Met 27 weken weer bloed prikken om te kijken of ik antistoffen aanmaak.
Ze kunnen je ook gewoon een prik geven en Dan is er helemaal niets aan de hand. Bij mijn vriend en ik botsen onze bloedgroepen heel sterk, dus ik moet sowieso een prik tijdens de zwangerschap en eentje vlak na de geboorte, zodat de baby en ik idd elkaar niet vergiftigen. Dokter maakte er geen issue van, dus ik dan ook maar niet...