Ik heb gelukkig weer voldoende eetlust, vorige week was het even minder ivm maagklachten. Alles smaakt me eigenlijk wel goed. Mijn huisarts belde vandaag of ik al controles had ingepland. Ze gaf aan dat in verband met medicijn gebruik het kan zijn dat de gynaecoloog de controles wil doen. Ik gebruik Sertraline (anti depressiva). Meer dames die dit gebruiken? mijn vorige zwangerschap ging volgens het boekje, dus dat stelt me enigszins gerust. Even afwachten dus.. Wij hebben nu een Skoda Suburb, is heerlijk ruim. We gaan dit jaar kijken voor een nieuwe (auto van de zaak), maar ik wil wel weer graag een grote. Ook al hebben we straks ‘maar’ 2 kindjes.
hier geen medicatie gebruik, wel fijn dat je dan extra controles krijgt! Ook voor je eigen gemoedsrust en goed dat ze dat zo goed in de daten houden. wij willen ook een nieuwe auto want onze golf 4 word met 2 kinderen toch wel te krap hoor als we alles mee willen nemen wij willen graag een station.
Zijn er nog meer dames die nog borstvoeding geven? Of ben ik de enige? Ik wil over een poosje wel stoppen ik voed nu 15 maanden. Als mijn productie trouwens zelf niet binnenkort stopt. Dat hoor je wel vaker als je zwanger bent. Hij drinkt nu wel minder lang valt mij op. Eerst was mijn doel een jaar te voeden (nooit gedacht dat dat zou lukken) alleen toen kwam dat jaar ineens wel heel dichtbij en was ik er nog niet aan toe.... het is ook zo makkelijk als hij in de nacht eens wakker is even aanleggen en hij slaapt zo weer. Of als hij verdrietig is net zo. Normaal gesproken voed ik nog 2 keer in de ochtend en voor het slapen gaan in de avond. volgende kindje hoop ik ook weer lang te kunnen voeden
Nee geen borstvoeding meer die tijd ben ik al tijdje voorbij. @Fringe nee geen ervaring mee mijn zusje heeft dat wel gehad bij beide zwangerschappen stopte ze doen hoefde daarvoor niet naar de gunacoloog. wij rijden range rover dus qua ruimte zit dat goed. Willen nog 3 kindjes samen eigenlijk dat is onze droom
Hier geen medicatie en geen BV. De BV tijd ben ik ook alweer een tijdje voorbij haha. Hoop dit kindje wel weer BV te mogen geven. Bij de meiden is het mislukt. Mijn zoontje heeft wel een jaar BV gehad.
Ja die eerste weken vond ik ook totaal niet leuk! Daarom dat ik bij de meiden maar 2 wkn borstvoeding heb gegeven. Borstvoeding zelf is al een hele struggle, maar ze kwamen ook helemaal niet goed aan dus was er snel mee gestopt. Bij mijn zoontje verliep het begin ook niet soepel maar zodra hij en ik het onder de knie hadden vond ik het heerlijk!
Je hoeft niet te stoppen hoor! Gewoon doorgaan. Je hebt kans dat je droogvalt en dat kan al heel snel gebeuren. Grote kans dat je kindje dan vanzelf stopt, of hij gaat gewoon droog drinken en dan werkt het in slaap sussen dus nog steeds. Afbouwen lijkt me juist alleen maar lastig en drama O en zoon is 2j4m ben blij dat hij niet meer drinkt haha! Hij is met 21m zelf gestopt en ik was er ook heeeel erg klaar mee. De oudste stopte met 13m omdat ik zwanger was en droogviel. Toen wilde ze gelijk helemaal niet meer
@Aapie88 ik geef op dit moment geen borstvoeding meer, maar heb het tot de 4e verjaardag van mijn zoon gedaan. Als het aan hem lag gingen we nog langer door.. @Mammavan1 wat fijn dat zij kon stoppen, helaas is dat bij mij niet mogelijk. Vorige zwangerschap geprobeerd, maar dat ging niet goed helaas. Ik ga gewoon even afwachten en wat extra controles zijn nooit weg.
Ben ook al een tijd uit de borstvoeding. Als je aan mij ooit gevraagd had wat ik ging geven, had ik stug flesvoeding gezegd. Ik kende het alleen uit een soort ‘hippie hoek’ ofzo. Maar toen bleek dat ook heel veel ‘gewone’ mensen borstvoeding geven, begon ik toch te twijfelen. dus besloten om te kijken hoe het gaat, en het ging gelijk goed. Dus toen vond ik het wel leuk. Uiteindelijk 6 maanden ongeveer mogen voeden. Toen liep het te hard terug door werkstress en dochter begon af te vallen. Nu sta ik er eigenlijk hetzelfde in, lukt het (makkelijk) dan prima, goed, fijn. Moet het met teveel gedoe, dan hoeft het voor mij niet.
Ik hoop echt dat ook deze baby leker bv drinkt. Kv lijkt me echt zo'n enorm gedoe juist. Daarbij 2 kids met kma en 2e ook ei, soja, mosterd. Met bv snel opgelost. Met kv hadden we hele medische traject ingemoeten.
Waarschijnlijk gaat hij inderdaad zelf stoppen, ik merk dat hij nu al ineens wat minder drinkt, dat kan alleen ook aan een nieuw tandje liggen als hij uitzichzelf zou stoppen zou dat het fijnst zijn leuk om te lezen dat je ook lang hebt gevoed
Woooow jij hebt het helemaal lang volgehouden nou ja volhouden,op een gegeven moment gaat het ook helemaal vanzelf wat mooi dat je het zo lang hebt gedaan..
Ik hoop het ook vind en vond bv zo handig je hebt het altijd bij je, hoeft niet midden in de nacht een fles te maken en allemaal schoon te maken en maakt een stofje aan waardoor jezelf weer makkelijk in slaap valt. En een perfect troostmiddel wel vervelend zeg dat je beide kids allergisch zijn. Dan kom je er echt achter in hoeveel producten die dingen verwerkt zijn. Ik heb zelf gewerkt bij kinderen met een glutenallergie. Gelukkig zijn er tegenwoordig heel veel mooie recepten en best lekkere dingen