Uitgerekend 16 - 31 oktober 2021.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavanvier95, 5 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    Haha de huilpoppetjes in begin van de tekst mogen weg :roflmao:

    fijn dat jullie weinig klachten hebben.

    hier ook niet extreem soms pijn aan de buik van het groeien ofzo denk ik en veel zweten heb het erg warm vooral in de nacht. En ben avondmisselijk mijn kwaaltjes komen elke keer meer in de middag avond :oops:
     
    chocolaatje en Aapie88 vinden dit leuk.
  2. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    Hier wel extreem angstig door de miskraam.

    dromen zijn nu zo levendig en dat helpt dan ook niet echt. Want droom nu vaak over de miskraam en ook slechte dingen helaas. Denk toch lichtelijk getraumatiseerd erdoor :(
     
  3. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ja dit herken ik dus!! Donderdag wezen bootcampen en de jumping jacks gaven echt een naar gevoel in de bekken. Dat heb ik normaal alleen op eerste dag van ongesteldheid. Toen vond ik dat ook wel verdacht al hoor.
     
    Aapie88 vindt dit leuk.
  4. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ja niet. Stond bij sensitest goeiemorgen :roflmao: had daar zo gezet dat eerste dag en eisprong dag klopte met wat FF aanwijst als eisprong en dan kwam ik op 20 oktober uit. Maar denk dat ik ei s nacht of in de ochtend heb gehad, dus 21 oktober zou ook prima kunnen. Niet dat het voor mij relevant is want ze komen toch eruit wanneer ze zelf willen. :roflmao:
     
  5. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Wat heftig voor je zeg :(
     
  6. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Wat zijn jullie kwaaltjes?

    Ik heb erge last van tepels en toeschietreflex gevoel. Echt erger dan normaal bij pms. Ook beetje pijn in stuitje en bekken.

    Verder alle normale pms klachten. Misselijk, moe, saggerijnig, futloos, etc.
     
    Mammavan1 vindt dit leuk.
  7. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    @Zuri ik doe normaal 3 keer per week personal training en sport iedere dag vrijwel even. Sinds ik het weet ben ik overgegaan naar iedere dag uur wandelen. En juist afgevallen lijkt het :eek:

    Sporten jullie nog vollop zware lessen nu?

    Ik merk dat ik echt snel uitgeput ben :(
     
  8. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    @Zuri hier extreem futloos misselijk meeste eten staat mij niet aan alleen yoghurt heel raar at ik nooit :eek:

    Eet veel minder zit continu vol terwijl ik vorige meer mega veel at :confused:

    verder ja borsten zijn stuk groter tepels pijnlijk maar te doen had vorige week heel veel hoofdpijn maar dat is weg. Warm wat opgejaagd gevoel.
     
    Zuri vindt dit leuk.
  9. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik sport helemaal niet op oefeningen van mijn bekkenfysio na :roflmao:
    Ik ben nog steeds onder behandeling bij de fysio vanwege mijn bekken. Echt sporten lukt echt nog niet helaas. Voor mijn zoontje sportte ik wel en was ik best fit.
     
  10. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ook lekker in beweging jij! En ja ik ben wel van plan lekker te blijven bootcampen zolang dat verantwoord is. Maandag cardio donderdag circuit. Ik denk dat zeker cardio nog wel heel lang moet kunnen. Circuit gebruik je wel echt veel buikspieren bij die gewichten dus denk dat ik daar mee zal moeten stoppen tzt
     
  11. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Zo heb ik het ook berekend inderdaad en kwam ik op 19 oktober uit. Haha, kwamen ze allemaal veel eerder of later?
     
    Zuri vindt dit leuk.
  12. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Klinkt miss heel gek wat ik nu ga zeggen, maar tussen dochter en zoon ben ik ook enkel maar onder behandeling geweest. Fysio vond 2e zwangerschap niet handig zei ze. Oke. Maar gek genoeg is het na de bevalling weggegaan en sindsdien geen last meer gehad! Hopelijk blijft dat zo maar ik zou zeggen heb hoop. Wie weet. (Ben trouwens wel altijd doorgegaan met fysio)
     
  13. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Eerste 42w is gehaald met inleiding (4.1kg)
    Tweede uit zichzelf 40+5 (4.5kg)

    Deze gaat 41.2 komen. Want ik wil dan 29e bevallen. Dan heb ik 9 - 19 - 29 das leuk :roflmao::roflmao:

    En bij jullie?
     
    Lizzie93 en Aapie88 vinden dit leuk.
  14. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Hier ontzettend veel zin in ei gekookt of gebakken maakt niet uit. Wel nu licht misselijk en ook verder niet veel zin in eten.

    vorige zwangerschap heel veel zin in eten. Toen ook gestopt met roken daar was ik toen echt al 7 kilo aangekomen in drie maand dat was echt van het stoppen met roken. Halverwege de zwangerschap kreeg ik bekkenklachten/instabiliteit dus weinig beweging :( ging ook niet over na de zwangerschap. Het ging juist weer wat beter nu. Alleen daardoor wel de nodige kilo’s door het niet veel beweging blijven plakken. Ik woog 55 kilo en nu 70 ik hoop in de toekomst ooit weer 60 kilo te wegen. Als ik ooit weer kan sporten :roflmao:
     
  15. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat dat bij mij ook zo gaat ;)
     
  16. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    :roflmao:
    Zeker mooie data haha wie weet gebeurd het wel ;)
    Mijn zoontje is gehaald met een geplande keizersnede, hij lag in stuit de hele zwangerschap. Vanaf de 20 weken echo dan ;)
     
  17. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik snap je wel hier ook wel onzeker... alleen voelt het dit keer wel beter deze zwangerschap heb wel een goed gevoel.

    echt niet leuk die dromen trouwens :( ik droom sowieso altijd al elke nacht. Gelukkig nog niet zulke dromen gehad.
     
  18. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    Lily is met 40 weken geboren heb gekozen voor inleiding ivm ruggenprik ik lag te slapen met 10 cm en daarna in 5 min bevallen mijn miskraam was een stuk heftiger eigenlijk en pijnlijker :eek:
     
  19. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    @Aapie88 klopt deze zwangerschap voelt extreem anders en goed alleen miskraam is zo kort geleden dat ik nog in de verwerking zit denk ik. Daardoor straks wel extra dankbaar mocht het goed gaan.

    zie bij jou ook een miskraam gehad? Ook kort geleden toch?
     
  20. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Wooow dat klinkt wel heftig! Met hoeveel weken had jij je miskraam gehad dan? Bij mij is het inderdaad ook niet goed gegaan werd 24 december naar het ziekenhuis gestuurd vanwege heftige pijn recht onderin mijn buik, pijn bij het plassen en continue aandrang te moeten poepen, maar dat lukte niet en deed pijn 5,5 week zwanger. Geen zwangerschap te zien verdenking op bbz, wel al wat vocht in mijn buik. Hcg 1600 Naar huis gegaan moest over 2 dagen terug komen weer bloed prikken en echo, maar bij veel meer pijn moest ik direct bellen en terug komen. Dag erna had ik zoveel pijn kon echt bijna niet meer lopen. Was alleen bij mijn ouders, want het was kerst. Ik dacht op een gegeven momenteel gaat niet goed er barst iets in mijn buik zoveel pijn deed het. Had nog nooit zo’n buikpijn gevoeld.

    bij het ziekenhuis bleek dat mijn hcg gedaald was naar 1100 het ging dus mis en had allemaal bloed in mijn buik bij mijn eierstok dat veroorzaakte die heftige buikpijn. Het vruchtje werd dus wel zelf afgestoten... uiteindelijk is het maar goed ook dat de bbz zich zelf afstootte anders was ik misschien een eierstok kwijt. Daarna veel nacontroles gehad en het duurde ook best lang voordat het helemaal loskwam. 5 januari is dat gebeurd.
     

Deel Deze Pagina