Uitgerekend 16 - 31 oktober 2021.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavanvier95, 5 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    @Aapie88 balen van je off day:$ hopelijk voel je je morgen beter.

Aapie88 vindt dit leuk.
  2. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Bedankt dames :) ik herken het wel van de zwangerschap van mijn zoontje. Had ik ook veel last van mijn hormonen dan heel blij en slappe lach, verdrietig of depri of heel boos :roflmao::roflmao: was niet altijd heel leuk voor mijn man.... gelukkig snapte hij wel waar het vandaan kwam en komt :oops::oops::oops:

ano, Wensje92, Fennec en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    @Aapie88 zo ik herken het helemaal heb ook zo een leeg ongelukkig gevoel deze avond :( ik had dat nooit alleen als ik bevallen was dus ben meteen bang dat mijn hormonen gedaalt zijn :(

laat het idd maar snel morgen zijn.

Aapie88 vindt dit leuk.
  4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Als je hormoon gedaald zou zijn. Dan zou je toch ook last krijgen van bloedingen?
    Het verschilt denk ik gewoon per dag.
    Ik heb helemaal geen kwaaltjes. Alleen in de avond lijken mijn borsten wat gevoelig. Terwijl ik daar vorige week gewoon de hele dag last van had.. maar ik denk als het hcg hormoon gedaald zou zijn dat er dan ook bloedingen zijn...

Maar ik begrijp.je onzekerheid heel goed hoor.. ben ook zwaar onzeker en dan vooral als ik lees dat veel dames wel kwaaltjes hebben...

Aapie88 vindt dit leuk.
  5. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ik was vorige week echt wel moe, nu al 2 dagen helemaal nergens last van. Het komt indd met vlagen. Maar mensen die wel klachten hebben klagen ook over angst. Die zijn juist weer bang dat hun klachten past bij een miskraam. De angst hoort er voor sommige gewoon een beetje bij en daar doe je denk ik weinig aan. Blijf gewoon reeel er verlies jezelf niet in je angsten, denk ik.

ano, S2909, Lizzie93 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Lizzie93

Lizzie93 Actief lid

8 aug 2012
    277
    163
    43
    NULL
    NULL
    Yep.. Ik kreeg gisteren mn knoop met geen mogelijkheid dicht.. elastiekjee

ano vindt dit leuk.
  7. PixieDust

PixieDust Bekend lid

12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    Ben ik het helemaal mee eens. 2 jaar geleden was ik ook zo bang, dat ik er amper van kon genieten tot de 1e echo. Ik maakte mijzelf gek. Probeer het soms los te laten, mocht het fout gaan (wat we natuurlijk niet willen) dan heb je nog alle tijd om verdriet ervan te hebben. Dit bleef ik tegen mijzelf zeggen toen ik zwanger was van mijn zoontje. Vanaf dat moment heb ik het naast mij neer gelegd en ben ik ervan gaan genieten. Tuurlijk met af en toe een momentje van paniek. Die heb ik overigens nu ook soms, maar dan probeer ik weer positief te zijn. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap geen kwaaltjes gehad en ik voel momenteel ook niet heel veel. Geen symptomen betekend niet altijd dat het fout gaat

Ik heb nog maar 1 test hier thuis liggen. Die test ik morgen ochtend en dan stop ik er mee. Ze lopen mooi op moet ik zeggen:)

Bijgevoegde bestanden:

ano, S2909, Zuri en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Slapeloosheid nacht 15 ofzo o_O ik hoop dat dat snel over is! verder best zere borsten op het moment. Vannacht werd mijn zoontje wakker en ging hij drinken dat was best gevoelig ;) ik vind het wel bijzonder dat ik nu last van mijn borsten krijg aangezien ik ook nog bv geef. Zwangerschap van mijn zoontje helemaal geen last van in het begin dat kwam pas met 25 weken ofzo.

ano, S2909 en Mammavan1 vinden dit leuk.
  9. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Mooie testen!

10. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Ow dat lijkt mij niks nu borstvoeding geven. Mijn borsten zijn heel pijnlijk vooral tepels en ze geven beide al beetje melk :confused:

Eentje meteen na eisprong andere sinds deze week.

ze zijn ook echt pijnlijk en twee maten gegroeid :( mijn tepels zijn ook heel paars en groot.

Aapie88 vindt dit leuk.
  11. Daantjeee

Daantjeee Fanatiek lid

28 jan 2021
    1.617
    1.617
    113
    Vrouw
    Hier ook zeer lastig slapen, heel licht ook. Eenmaal wakker ben ik ook gelijk klaarwakker en niet slaperig meer... En ik voel mijn borsten zeker (ondanks dat ik er normaal nauwelijks gevoel in heb door een borstverkleining ;)). Zou er niet aan moeten denken dat ik met deze zere memmen borstvoeding zou moeten geven. Respect! En hopen dat je snel weer goed kunt slapen!

Aapie88 vindt dit leuk.
  12. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Exact mijn woorden inderdaad. Als je niet geniet van de momenten die wel goed gaan en altijd maar angst hebt voor hetgeen wat mis kan gaan, dan zal je nooit genieten.

PixieDust, MoesCH en Wensje92 vinden dit leuk.
  13. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Je lichaam is druk aan het werk om de baby straks vol te kunnen stoppen met melk :roflmao:

Aapie88 en Wensje92 vinden dit leuk.
  14. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Wooow dat klinkt niet fijn.... op zo’n manier heb ik er geen last van. Wel tepels alweer iets groter geworden. (Dat had van mij niet gehoeven o_O) wel gevoelig en met de bv ook maar het is alleen met aan happen en dan de eerste minuut ofzo.

15. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Ja, ontzettend vervelend, maar ik weet dat het overgaat ;) dus dat is dan een fijn vooruitzicht :roflmao:

nou ja het is gevoelig en dus ook met de bv maar dat is met aan happen en dan ongeveer een minuut erna nog. Ik kan het aan :roflmao: het is net zoals in het begin van de bv zo voelt het.

Daantjeee vindt dit leuk.
  16. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Vast een voorbereiding op wat komen gaat:roflmao:
    Die gebroken nachten straks weer:o::o:

17. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Heeft iemand hier wel eens een doppler gebruikt bij een vorige zwangerschap?

18. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Ik heb een angelsound. Maar dat werkt pas vanaf 11 weken geloof ik.

19. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Ja klopt ze werken allemaal pas rond die tijd. Bij mijn andere kids had ik ook de angelsounds. Alleen heb ik die ooit uitgeleend en niet terug gekregen:o:
    Het gaf mij bij de andere zwangerschappen wel rust. Vooral omdat de eerste mis ging bij 15wkn dus ik ook na die 12 wkn niet gerust was. Volgens mij had ik bij de jongste al rond de 10e week het hartje kunnen vinden.

20. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Ooooh help haha daar ben ik net pas vanaf :p mijn zoontje slaapt echt net een maandje door hij is bijna 16 maanden. Af en toe nog eens wakker in de nacht. Ben ze dus eigenlijk nog wel gewend :roflmao:

Deel Deze Pagina