Vandaag wat krampen gehad wat ik wel eng vond. Gelukkig is dat nu weg getrokken. Ook een beetje moe vanmiddag. Maar voor de rest gaat alles normaal zijn gangetje hier. Hoe is het bij jullie?
Ik heb ook wel wat krampen maar komt voornamelijk door m'n darmen denk ik, moeite met naar toilet gaan Ook ben ik echt super moe! Lig al in bed
Ik heb eigenlijk sinds het begin al last van af en aan kleine krampjes en steekjes. Vind ik stiekem we geruststellend! Merkte vandaag wel dat mijn avondwandeling voor geen meter ging. Zelfs zonder snel te wandelen kreeg ik steken in mijn milt. Tijd om even rustig aan te doen vanavond voor mij dus!
In week 4 had ik dit ook idd. Maar was weer weggetrokken. Vanmiddag ook met mijn jongste gaan wandelen, was blij toen we weer thuis waren haha.
Ow dat is wel vervelend. Hier gelukkig geen last van. Ook niet bij mijn andere kids. Maar je leest het idd veel, dat het een van de kwaaltjes van een zwangerschap kan zijn.
Ik was op het verstopt raken al voorbereid na de vorige keer. Heb de dag na mijn positieve test de huisarts gebeld en van die zakjes gevraagd, haha. Ik kan het zeer aanraden! Als ik het een dag vergeet zit ik meteen weer verstopt.
Angelsound ken ik niet. Ik was voorheen nooit onzeker en dacht altijd gewoon er komt een goede baby vanaf de eerste test. Maar wellicht nu wel een idee na de miskraam. Ik heb met mijn dochter tot heel lang obstipatie gehad ging vanzelf wel aan de kiwi en idd die zakjes die kun je ook bij drogist kopen tegenwoordig.
Klagen jullie mannen ook zo dat jullie zo onrustig zijn snachts? Ik blijk snachts dus heel onrustig te zijn en warm, echt bloedheet
Hou op schei uit! Ik ga van bloedheet naar ijskoud. Als ik 's nachts terugkom van de wc heb ik het megakoud, doe ik een shirt aan. Een uur later wordt ik dan wakker in een plas met zweet. Iedere dag moet mijn vent het bed wassen. Om gek van te worden
Haha nee die van mij ligt aan het andere kant van het bed. werd vannacht wel bezweet wakker. Bij mijn miskraam vond mijn vriend mij Snachts wel te warm maar nu zegt hij van niet. Zelf voel ik het niet echt zweet wel af en toe maar niet zo erg als vorige keer. Volgens mij hoort het erbij door je doorbloeding enzo.
Mijn man is zo'n vaste slaper. Die merkt dus helemaal niets, al staat er een orkest aan het bed Maar zelf merk ik er vrij weinig van. Ik kan tegenwoordig wel erg moeilijk opstaan in de ochtend
Hahaah, wel beetje herkenbaar dus ik kan er smorgens ook niet uitkomen. Ik kijk uit naar de vakantie van de kids aankomende week, geen wekker in ieder geval
Hier ook een woeler! Moeilijk in slaap komen, terwijl ik ontzettend moe ben en de hele dag moe blijf....
@Zuri wat fijn. hier komt het steeds meet en eerder op de dag. Maar goed te doen hoef niet te spugen ofzo.
Hey iedereen! Mag ik er ook (heeeeeeeel voorzichtig) bij? Na 1,5 jaar proberen, waarvan sinds mei 2020 in een traject wegens PCOS, ondertussen eindelijk een kleine week zwanger van ons eerste kindje! Tijdens de kerstvakantie hebben ze mijn rechtereileider vrijgemaakt tijdens een operatie, als bij wonder was de eerstvolgende eisprong met twee eitjes rechts, en nu dus zwanger! Wij blijven nog een beetje voorzichtig wel. Ik mag vanaf vanavond ook duphaston nemen ter ondersteuning, omdat mijn progesteron tijdens de LF ondersteund moest worden met een extra spuit pregnyl... 2/3 hebben we onze eerste echo al, en kunnen we hopelijk al een hartje horen (6w2d ongeveer, maar had al heel vroeg heel duidelijke testen, dus wie weet... ) Voor de foto's: eerste en laatste test, mijn NOD was 14/2! Symptomen op dit moment: Af en aan krampjes (afwisselend ongi-achtige en ik-moet-dringend-een-scheet-laten krampen ) en dood dood moe... Daarnaast ook zware kokhalsneigingen 's morgens, maar (gelukkig) nog niet moeten overgeven. Beetje bang dat het een tweeling wordt!