Hier is het truitje voor S toegekomen om het bekend te maken, alleen in maat 98 ipv 86. Dus ik baal wel.
Bedankt allemaal hoor dames. Ik heb bijna de hele dag in bed gelegen en geslapen. Allebei de slaapjes van mijn zoontje. Ook gewoon niet zo fit denk ik. Volgens mij zijn het mijn darmen in combinatie met wat groeipijn. Het voelt in ieder geval niet zoals de vorige keer. Ik ben wel gerustgesteld... Ik hou mij er maar aan vast dat het erbij hoort was er wel van geschrokken. Maar bijna echo gelukkig, als het op de goede plek zit voel ik me vast een stuk beter @MoesCH ook schrikken zeg was het voor iedereen maar alvast zo ver dat je kom spieken op de echo. Deze weken willen we allemaal wel overslaan denk ik
Knuff voor de dames!! Vervelend die onzekerheid allemaal he de eerste weken nog even volhouden tot die eerste echo en dan hopelijk goed nieuws. @aapie die groeipijn had ik gister ook ja, vervelend gevoel is dat
Hebben jullie ook af en toe nog krampjes? Echt lichte ongi krampjes? Vandaag wel enkele keer last van gehad hier..
Ja! Afwisselend krampjes en steken! Heel normaal blijkbaar ... Zolang het maar licht is, hoort het er gewoon bij lees ik overal... (Heb me al suf gegoogled) Hier is het ondertussen al veel minder ongi krampjes. Eerder darmen en steken af en toe.
Ja die krampjes is volgens mij groeipijn. Ik ervaar het beetje als ongi gevoel maar ook als harde buiken gevoel
Krampjes zijn hier ook zeker wel aanwezig. @Aapie88, ik weet niet of je misschien altijd al een buikje heb (ik wel) maar vind jou ‘darmenbuikje’ al best wel heftig! Maar dat is vooral in de avond als ik je goed begreep? Dan ben ik wel benieuwd hoe die overdag is ik zie nog niet zoveel aan m’n buik, maar kan dus ook komen, omdat ik altijd wel een buikje heb. Maar je hoeft natuurlijk niet iets te zien met dit termijn haha
@Aapie88 WoW jij hebt echt al een buikje. Ik was net bij mensen eten wie het nog niet weten maat dacht doe rokje met trui aan zie je het niet zo maar zie nu toch wel dat je denkt hmmm het staat toch wel echt naar voren
Ik heb ook al een darmenbuikje, haha. Zit ook weer verstopt, dus verbaasd me niks. Verder staan mijn tepels sinds vandaag in de hens. Ongi krampjes hier af en toe. En nog wat nachtzweten nogsteeds helaas. Morgen ga ik de MVM test doen. Maandag beginnen!
Ik ben bijna aan week 5 en de krampjes zijn nu minder, dus da's zo wat gelijk dan @MoesCH !! Vooral nog wat last van mijn darmen! Beetje verstopt, en véél scheetjes... Ik blijf vooral zéér moe en ben zowat heel de voormiddag misselijk. Gelukkig nog niet overgeven... Aan mijn buik nog niets te zien! mijn vriend gaat vanaf morgen elke week een foto nemen. Hij wil elke week eentje met dezelfde outfit, zodat hij die later snel achter elkaar kan tonen en mijn buik kan zien groeien als in stop motion of zo... ik vind het dan vooral wel leuk om het verschil te zien! Ik heb trouwens geen invulboek, maar wel een plakboek gekocht. Ik heb zo'n printertje dat foto's van je smartphone print, dus kan ik gewoon zelf alles bijhouden. Ik begin wel pas met plakken na de echo... Geen idee, maar voelt beetje als 'bad luck' om al te veel te doen voor we een hartje gehoord hebben. :-s blijf toch heel onzeker, al is er helemaal geen directe reden toe natuurlijk...
Haha, dit is echt in de avond mijn darmen van het eten. Ik ontplof echt in de loop van de dag Als ik wakker word ziet ie er niet zo uit. Wel een lichtelijk buikje (helaas niet meer zo plat als ik was voor de bevalling ). maar niet zo ik zal morgenvroeg ook wel even een foto maken
Haha zat je trui daar niet overheen dan? Hij staat idd wel wat naar voren is ze vast niet opgevallen Voor jezelf denk je altijd dat er een bord boven je hoofd hangt waar ik ben zwanger opstaat tenminste dat heb ik dan haha.
Volgens mijn zusjes was mijn buik al zichtbaar. Ik zie het zelf niet echt behalve in de avond wat opgezet. Maar aan de andere kant is dit wel al de 10e zwangerschap en 3 kindjes gehad.
Ik heb soms al het gevoel van bandenpijn. Soms steekt het een klein beetje, maar niet aanhoudende pijn. Hoe is het nu met je?
Ik wil even mijn hart luchten en ben op zoek naar mama's die misschien begrijpen wat ik bedoel. Ik heb een depressie gehad na de geboorte van mijn zoontje, ik ben daardoor altijd bang geweest dat dit terug zou komen bij een 2e. Natuurlijk ben ik meer voorbereid en zal het daardoor wat makkelijker gaan. Maar die angst is de afgelopen week weer een keer door mijn gedachten heen gespookt. Ik ga dit overigens natuurlijk bespreekbaar maken met mijn arts. Iemand die dit ook meegemaakt heeft?
Sorry pixiedust, geen ervaring mee. Snap dat je daar bang voor bent. Maar goed in de gaten houden is enige dat je kan. Hopelijk werkt het, en kan je deze keer meer genieten