Uitgerekend 16 - 31 oktober 2021.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavanvier95, 5 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Wat @Aapie88 al zei: de baby zal veilig zijn. Die zit nog achter je schaambot.

Als je echt veel pijn aan je pols hebt kan het gebroken zijn. Als het morgen nog pijn doet zou ik de huisarts bellen hoor.

2. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Wat een schrik MoesCH. Hoe is het met je pols?

Hier gaat de eerste echo nog wel even duren. Onze praktijk doet alleen een termijn echo tussen de 10 en 12 weken. Een hoop geduld dus nog.

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hoe ik het voor elkaar kreeg, geen idee. We kwamen terug van de speeltuin dus meteen de kids de douche in gedaan. Kids klaar en ik nog even badkamer opruimen en toen gleed ik dus uit. Mijn hand heeft de klap opgevangen maar kwam ook nog kei hard op mijn billen terecht.
    Pols is bij bepaalde bewegingen wat pijnlijk. Maar niet hele erge pijn ofzo.

4. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Woooow ik zou echt helemaal gek worden :eek: of naar een andere praktijk gaan. Ik vind dit allemaal al lang duren :eek:

5. Wensvooreenderde

Wensvooreenderde Bekend lid

1 mei 2020
    812
    1.008
    93
    Welkom en gefeliciteerd @Wien046

@MoesCH oh jakkes, dat is pijnlijk. Hopelijk gaat het morgen wat beter met je pols.

Wij hebben vanavond zoete aardappelfrietjes, broodje hamburger en aardbijenijs gehad. Mn darmen zijn nu zo ontzettend van slag, absoluut niet fijn. Waar zullen ze op reageren denken jullie?

6. Daantjeee

Daantjeee Fanatiek lid

28 jan 2021
    1.617
    1.617
    113
    Vrouw
    Ja ik ga ook voor ons duimen!! Uiteraard kreeg mijn man de volle lading, totaal onverdiend. En ik was ook gewoon niet rustig te krijgen. Herkende mezelf gewoon niet terug. Gelukkig kunnen we er inmiddels samen alweer om lachen.
    succes met de spanning morgen. Zal vast goedkomen! Laat je weten hoe het was?

7. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    De hamburger? Frietjes en ijs is niet zo heftig lijkt me.

Wensvooreenderde vindt dit leuk.
  8. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ja helaas valt het enorm op.. veel meer dan op m'n buik en borsten vind ik. Juist omdat er onder mn arm zon kipfilet hangt met rode striemen. Is gewoon raar.

Lang heb ik aangehoord dat mensen zeiden je "moet" er trots op zijn op je moeder strepen. Tot ik op een dag dacht: fuck it. Ik ben er niet blij mee. Ik accepteer het zoals het is, maar ik "moet" niet verplicht blij zijn met iets waarover ik me rot voel. En sinds ik dat zo voel, voel ik me er zelf wel beter onder. Juist door te benoemen dat ik het lelijk vind :o::roflmao:

Maar die 15kg afvallen in 2w tijd ken ik :roflmao: bizar he

9. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    O jemig! Sterkte zeg zal wel ff zeer doen nog zo te horen :(

10. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Koude ijs op een warme maag denk ik

Wensvooreenderde vindt dit leuk.
  11. Sanne2204

Sanne2204 Bekend lid

2 okt 2020
    992
    1.249
    93
    Vrouw
    Vandaag zou mijn NOD zijn en ik voel me hartstikke zwanger.
    Kan het nog niet helemaal beseffen, dat er een hagelslagje in mijn buik groeit en die hormonen me laten voelen alsof ik in een ander lichaam ben belandt.
    Maar, het is zo ... De testjes geven steeds weer het bewijs dat de aanleg van dit nieuwe wondertje oké is en " goed " gaat. ❤
    En, met alle hoop van zegen dat het 9 maanden lang goed blijft gaan!

20210221_221057-01.jpeg

Ik ben afgelopen nacht ontzettend misselijk geweest en aan het eind van de dag heb ik enorme rugklachten en pijnlijke liezen.
    Alles voor een goed doel, maar jeetje ... wat kan zo'n zwangerschap er al zo vroeg bij een vrouw inhakken!

#proudmommytobe

Wensje92, ano, Lientje91 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hou je het wel in de gaten? Met zo'n soort val heb ik ooit een scheurtje in mijn bot opgelopen (bij de overgang van pols & duim).
    De baby zit nog wel veilig, maar het is wel schrikken!!

13. Daantjeee

Daantjeee Fanatiek lid

28 jan 2021
    1.617
    1.617
    113
    Vrouw
    @Aapie88 hoe staat het met de zenuwen? Jij mag rond 12u toch?

Ik stik van de zenuwen. Werd net gebeld dat mijn dokter ziek is, dus dat de echo is verplaats naar 14.15 (ipv 15.30) dus dat is wel fijn wat eerder.
    Alleen ipv door de hoofdarts wordt hij nu gemaakt door een arts-assistent, dus dat is weer minder. Zeker omdat ze in het ZH ervan overtuigt zijn dat ik vandaag 6+1 ben ipv 5+1.... Nouja, we gaan het zien... maar de tijd gaat deze ochtend EXTREEM langzaam!

Sowieso gaat het qua planning met die echo echt bizar. Van 5-3 naar 1-3, toen naar 22-2 om 15:30u en nu 22-2 om 14.15 :roflmao:. Heerlijk zo'n academisch ziekenhuis

Wensje92 en Lientje91 vinden dit leuk.
  14. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    #1154 Aapie88, 22 feb 2021
    Laatst bewerkt: 22 feb 2021
    het gaat hier heel slecht met de zenuwen.... vanochtend wel heel misselijk wakker geworden, alleen ben gisteren naar bed gegaan omdat ik weer helemaal in de fik stond, rug, stuitje, billen en liezen. Kan Zeker van mijn bekken zijn aangezien ik daar ook last van heb, maar de vorige keer toen het mis ging brandde het ook zo. Het kan dus van allebei zijn, dat maakt super onzeker. Gisteren paracetamol genomen en gaan slapen. Werd nu wakker met meer steken ipv branden, maar wel een stuk minder...
    ik ben daarom erg zenuwachtig. Ik ben gewoon zo bang dat het weer niet goed is. Laat het maar gauw zover zijn en goed zijn, dan hoef ik ook niet zo te stressen. Dat is ook niet goed. Ik probeer ook heel positief te denken, dat wisselt elkaar af :$:$

balen dat het niet door de hoofd arts word gemaakt, maar die arts-assistenten kunnen ook wel wat ;) die doen er alleen vaak iets langer over :) is mijn ervaring. Ook fijn dat je wat eerder terecht kan dat scheelt weer wachten. Deze uren gaan echt heel langzaam voorbij kruipen. Fingers crossed voor ons allebei! Sterkte met wachten ;) en succes straks bij de echo!

15. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Had vannacht wel last van mijn pols en nu ook nog wat pijnlijk. Zal zo even overleggen met de huisarts. Alleen wil ik nu echt geen rontgenfoto.

16. Daantjeee

Daantjeee Fanatiek lid

28 jan 2021
    1.617
    1.617
    113
    Vrouw
    Gezien jouw geschiedenis kan ik me je onzekerheid heel goed voorstellen! Laten we voor nu uitgaan van het positieve! Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat voor je en dat je een prachtige echo in je handen hebt vanmiddag. Jij ook succes met wachten ;)

Aapie88 vindt dit leuk.
  17. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Succes vandaag met de echo. Hopelijk zit het op de goed plek!

Aapie88 vindt dit leuk.
  18. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Jij ook succes vandaag! Hopelijk ziet alles er goed uit!

Daantjeee en Aapie88 vinden dit leuk.
  19. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Alle nieuwe dames, welkom! Heb gister eigenlijk niets gelezen behalve mijn eigen posts:|

Wensje92 vindt dit leuk.
  20. Wensvooreenderde

Wensvooreenderde Bekend lid

1 mei 2020
    812
    1.008
    93
    Whaaa!! De 1e echos vandaag. Superspannend! Heel veel succes allebei.

Ik ben zo onzeker. Zo bang dat het weer niet goed zit. Ook al had ik bij de mk's de hele tijd bruin en roze verlies en nu niets van dat. Alleen nu onzeker omdat ik niet echt veel kwaaltjes heb.

Zuri vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina