Hee dames! Hebben jullie al een (groeiend) buikje? Ik wil het graag gaan bijhouden. Mijn onderbuik staat strak en mijn darmen liggen erg naar voren momenteel. Ben van mezelf niet een van de slankste, maar heb wel een "harde" buik aan de onderkant + dat hij best naar voren komt nu... Sinds vandaag ook last van de banden waar de baarmoeder aan vast zit, iets van een trekkend gevoel.
Ik heb bij mijn 1e geen nipt gedaan, puur doordat er mensen om mij heen te horen hadden gekregen, dat het beter was het kindje weg te laten halen, en puntje bij paaltje is het kind gewoon kerngezond geboren. Ik wilde dit kindje ongeacht de uitkomst en wilde een zwangerschap waarin ik kon genieten. Nu denk ik er toch heel anders over. Ik wil mijn zoontje ook de juiste toekomst bieden. Ik heb nu niet alleen aan mijzelf te denken. Ik wil dan toch even wat langer erover kunnen nadenken, mocht het kindje ernstig ziek of gehandicapt zijn. Maar even buiten dat... ik ben mij toch ineens misselijk.... pffff. En ik woon in een appartementencomplex op 2 hoog. Ik doe mee aan moeders voor moeders en wilde mijn buurman, de voorzitter van de VVE op de hoogte houden over de flessen die er gaan komen. Heeft die man het gelijk aan iedereen laten weten die mee doen van de VVE. Ik krijg aan alle kanten al felicitaties, zelfs een kaart gisteren. Ik vind dat toch wel ergens ver gaan. Mochten ze mij nou die flessen zien neerzetten en ze vragen er naar, tja dan komt het van mij af. Maar het hij is nog net geen flyers langs de voordeuren gaan uitdelen Lang verhaal... ik ga weer slapen
@Aapie88 en @Daantjeee ; hadden jullie eigenlijk een inwendige echo of langst de buik gewoon? al super benieuwd naar volgende week...
Op mijn buik nog niets te zien! Wel vannacht amper geslapen omdat mijn borsten pijn deden. Voor het ontbijt ook super misselijk en 2x gal overgegeven. Zit nu aan het ontbijt en voorlopig gaat dat wel vlot... Gisteren was een heel goede dag, nergens last van gehad. Dus benieuwd naar vandaag!
Lekker zo'n buurman! Wij hadden het aan goede vrienden verteld die, heel lief, een bloemetje met felicitaties hebben gestuurd. Ik was alleen niet thuis, dus die is bij de buren beland. Die buurvrouw is ook precies zo'n roddelkont en bemoeial, dus mijn straat zal het ook wel weten inmiddels
Ik had een vaginale echo, maar was ook pas 5 weken zwanger gisteren. Jij bent volgende week al 6 en een beetje toch? Volgens internet kan het op zijn vroegst pas vanaf week 7 via de buik, dus ik denk dat het ook een inwendige echo wordt voor jou .. Weet eigenlijk ook niet hoe ze het 8-3 bij mij willen doen. Dan ben ik precies zeven weken. Vind het nu al spannend!
Jah, zal sowieso wel inwendige zijn hoor! Ben vooral ook benieuwd of ik dan het hartje ook ga kunnen horen. Dr Google is daar niet zo duidelijk in over inwendige echo's!
Inwendig maar ik had ook niet anders verwacht zo vroeg doen ze dat altijd en bij de volgende echo ga ik er zelf om vragen. Ik heb bij mijn zoontje alle echo’s inwendig gehad (de echo van 8 weken en van 11 weken) dan heb je een veel duidelijkere echo en ik heb er absoluut geen moeite mee dat ze het inwendig doen. Later wel gewoon via de buik haha dan is de baby groot genoeg natuurlijk
Jah, ik heb ook al duizenden inwendige echo's gehad. Could not care less! Maar dan kan ik met jullie echo foto's al wel een beetje een verwachting vormen!! Ben best zenuwachtig... Maar dat zal iedereen wel zijn!!
Wanneer heb jij ook alweer je echo? Tuurlijk ben je zenuwachtig! Is ook hartstikke spannend, iedereen wil graag dat het goed is en dat is heel spannend
dames vraagje hoe gaan jullie om met de misselijkheid. ik ben behoorlijk extreem misselijk vooral in de nachten ik hoef alleen niet te spugen kan ook niet uit mijzelf spugen door jaren boulimia gehad te hebben. Als ik juist meer doe of beweeg heb ik dat de misselijkheid toeneemt herkend iemand dat? En wat helpt voor jullie heb al gember capsules. En kan iets van de huisarts krijgen maar liever niet natuurlijk
Goedemorgen, fijn de goede echo's @Aapie88 en @Daantjeee ! Heftig van je pols @MoesCH Appgroepje/fb groep lijkt me hartstikke leuk. Maar als de appgroep al heel veel leden heeft wil ik best in een 2e groep hoor. Nipt, ik wil die wel heel graag om dezelfde redenen die @PixieDust aangeeft. En lekker van die buurman pixiedust. Ik ben vooral heel moe nog steeds, niet misselijk gelukkig. Maar echt compleet uitgeput had gister ook geen energie meer om hier bij te lezen dus had 4 pagina's te lezen net haha.
Bij mij gaat het beter als ik cornflakes eet, maar is nog niet extreem ook... Ik moet nog niet echt zwaar overgeven of zo...
Van een badday naar een middle- badday vandaag. Ik heb last van mijn liezen en een trekkend gevoel thv mijn eierstokken, het lijkt alsof het de banden zijn waar de baarmoeder aan vast zit. Verder menstrustieklachten en vanmorgen kotsmisselijk wakker geworden, maar niet overgeven. Mijn tepels staan in de fik en kan weinig verdragen... Oh happy day!
@Sanne25302 zo dat zijn al veel dingen voor jouw termijn. Is banden nog niet een beetje vroeg met 4-5 weken? Denk krampen en trekkend gevoel van je baarmoeder? heel veel succes vandaag