Ik heb ook al bandenpijn. Vanochtend met uitrekken of niezen. Man man man.... herken het van mijn vorige zwangerschap. Maarja, mijn buik zal nu ook wel sneller groeien dan de 1e keer
Dit heb ik ook maar het trekt wel weg als ik iets eet. Dus ik blijf maar eten.. die kilos vliegen er zo wel aan. Maar als ik niks eet word ik misselijk van die smaak.
Ben het hier mee eens! Heb niet altijd de tijd om alles te lezen en als er inderdaad 400 berichten per dag binnen komen, vlucht ik er ook binnen een dag weer uit. Lees dan liever het forum hier. Ik heb wel 10 dagen vakantie... komt heel goed uit, heeft mijn lichaam wel even nodig.
Ohhh, IK KON HET NIET LATEN. Met 5 weken zwangerschap is het inderdaad best vroeg om iets te kopen... maar, het is zooo verleidelijk! Toch maar gedaan:
Leuk en heel begrijpelijk! Ik heb zo ondertussen (in mijn hoofd) de hele babykamer, buggy en allerlei andere dingen al samengesteld, maar nog niets gekocht. ja in het verleden kleine mini Nikes, maar die liggen nog netjes in de doos in een la.
Had je er toen ook al vroeg last van? Ik heb vooral last van mijn buik, af en toe steken en heel erg opgeblazen. Gelukkig werk ik thuis, dus kan in soms ongegeneerd met mijn knoop van mijn broek loszitten.
Hier ook alles in mijn hoofd alleen nog maar!! ik hoop stiekem dat mijn vriend niet te veel dingen tweedehands wilt van vrienden. Want ik wil zelf nieuwe leuke spulletjes kopen!!!
Hier is mijn buik ook al zichtbaar. Vandaag zei iemand me wijzend naar mijn buik dat ik in de lockdown wel ben aangekomen. Ik knikte maar gewoon
Ik werk thuis, dus geen problemen hier, maar je ziet ook nog niets... Gewoon losse kleren dragen voorlopig?
Ja heb alleen niet echt los. En zijn ze ook niet van mij gewend dus moet mij morgen denk ik toch weer in de spijkerbroek proppen
Is wel al ons 4e kindje. En de 10e zwangerschap. Dus het groeit denk ik daarom ook allemaal wat sneller. Ik vind het niet erg. Na de bevalling en borstvoeding gewoon weer aan de lijn om alle kilos er weer af te krijgen
Ik heb het inderdaad voorgesteld omdat ik daar hele leuke ervaringen mee heb met ons vorige groepje van mijn zoontje. Zou dat weer heel tof vinden. Alleen heb ik ook gezegd dat beter te doen als iedereen een goede echo heeft gehad dus als we iets verder zijn dat alles iets zekerder is. en dan voor degene die er behoefte aan hebben
Hier a de vierde dag op rij echt weer bijna de hele dag last van mijn bekken. Ik sta echt in de fik. Maakt niet uit of ik zit lig of sta, ben bang dat dit een zware zwangerschap gaat worden. Ik had wel verwacht dat ik weer meer last zou krijgen, maar niet zo vroeg al.
Gewoon je shirt in je broek en een beetje opbollen met daarover een (lang) vest? Dan kun je je buik nog een beetje verbergen.
Dit heb ik ook, samen met mijn vriend internet afstruinen in wat we beide leuk vinden. Wilde eigenlijk ook nog niets kopen, tot na de 12 weken... maar, zo'n kleinigheidje in huis hebben maakt het wel iets " echter ". Wij kregen afgelopen zondag een Joolz kinderwagen aangeboden door mijn schoonzus. Klinkt heel ondankbaar, maar heb hem afgewezen... niet mijn kleur (donker groen), en niet mijn soort kinderwagen. Dit word ons eerste kindje en dan zou ik graag alles nieuw hebben. Aankomende donderdag ben ik precies 5 weken zwanger, maar is er al een klein bolletje aan de onderkant van mijn buik te zien. Aan de bovenkant van mijn buik zitten mijn darmen ontzettend naar voren ... Zo snel... maar, hij zit er echt. Ik draag momenteel wijde kleding...
Zie!! Dank je!! Ik wil ook graag alles nieuw! maar letterlijk alles gaat me niet lukken vrees ik... De grote en belangrijke dingen wel (heb al gezegd dat ik een nieuwe kamer, kinderwagen, tripp trap... Wil), maar ik denk vooral zo van kleertjes en zo dat we wel wat tweedehands zullen doorkrijgen. Daar groeien ze meteen uit, dus als we dan een paar leuke nieuwe outfitjes hebben ben ik ook al wel weer blij! en uiteraard dan ook wel nog perfect in orde tweedehands. Want van sommige vrienden is het dan al snel derde of vierde hands... Ook nee dank u!