Uitgerekend 16 - 31 oktober 2021.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavanvier95, 5 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Nou voor ons is het een 4e kindje maar ik wil ook alles nieuw:D
    Gelukkig heb ik dan ook alles van de kids weggegeven :roflmao:

Wensje92 en Sanne2204 vinden dit leuk.
  2. Sanne2204

Sanne2204 Bekend lid

2 okt 2020
    992
    1.249
    93
    Vrouw
    Het blijft een nieuw kindje, dus snap dan ook dat je alles nieuw wilt. :D:rolleyes:

MoesCH vindt dit leuk.
  3. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Ik begin nu ook steeds meer klachten te krijgen zoals de vorige zwangerschap. Wat niet helpt is dat wij, net als de vorige zwangerschap :rolleyes:, gaan verhuizen. Toen helemaal kapot gegaan toen ik hoogzwanger 2 weken lang dozen heb lopen sjouwen en uitpakken :cry:.

Gisteren hele middag kratten met spullen sjouwen en uitpakken omdat de fotograaf kwam voor dit huis en we tijdelijk veel zooi bij de buren moesten stallen.

Savonds op de bank stond ook hier alles in de fik weer. :(:(

4. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ik heb dat dan weer helemaal niet he, dat ik alles nieuw moet. Ik vind mooie, waardevolle herinneringen belangrijk. Spullen niet. Vind het juist fijn dat we voor de 3e praktisch alles hebben. Ben ff gekke henkie dat ik weer voor 1000 euro een nieuwe wagen ga kopen, terwijl er nog een prima wagen op zolder staat :roflmao:

Maar @MoesCH ik ga er ook een beetje van uit dat jouw spullen al weg zijn en je ze niet al die jaren bewaard hebt om ze nu weg te doen en alles nieuw te kopen :roflmao:

Miss M vindt dit leuk.
  5. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    @Aapie88 loop je al bij een bekkenfysio oid? Klinkt heftig voor je zeg :(

6. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    @Fennec poe ja verhuizen als je zwanger bent is niet niks. Met hoeveel maanden zwangerschap kan je dan in jullie nieuwe woning?

7. PixieDust

PixieDust Bekend lid

12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    Nee, toen niet zo vroeg. Teminste, in mijn herinnering kwam dit pas later. Maar het gevoel is precies hetzelfde. Een soort kramp in mijn liezen als ik nies of mij even uitrek. Het is onschuldige pijn gelukkig.

Dit keer groeit mijn buik ook sneller, omdat mijn baarmoeder al een zwangerschap gewend is

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Haha zou wat zijn :roflmao:. Nee onze jongste is al 6, en eigenlijk dachten we ook dat we klaar waren haha dus alles weggegeven. Toen begon het toch weer te kriebelen voor nog een laatste kindje :)

9. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Verhuizen is sowieso al zwaar. Laat staan als je zwanger bent!

Fennec vindt dit leuk.
  10. rb19

rb19 Lid

17 feb 2021
    33
    71
    18
    Vrouw
    Dat heb ik ook, dat ik steken in mijn liezen voel als ik nies. Overdag nog niet echt een buikje, maar 's avonds wel. Dan gaat bij mij de knoop van mn broek ook open haha.:)

Vrijdag komt er iemand van moeders voor moeders om de spullen te brengen... ben benieuwd!

En ik kon het niet laten om vast wat rompertjes te bestellen... Het is de eerste dus we hebben nog niets, en daar wordt het toch wat 'echter' van ofzo.:$

11. Wensje92

Wensje92 Fanatiek lid

8 jan 2021
    1.478
    1.187
    113
    Vrouw
    Ik ben een paar dagen niet op het forum geweest.
    Moet dus nog flink wat bijlezen.
    Zag dat maandag de eerste echo’s al waren.
    Hoop dat dit goed is gegaan. (Maar zou ik wel kunnen teruglezen)

hier is gister mvm geweest. Wat stinkt dat spul in die flessen zeg!
    Ben nu eigenlijk bijn continue misselijk, maar (nog) zonder spugen.
    Verder heb ik nog steeds last van vermoeidheid.
    En m’n borsten! Ik kan geen goede slaaphouding vinden door m’n borsten, dus lig nu vaker op m’n rug dan op m’n zij.

verder hebben we het weekend een rondje familie gemaakt.
    Schoonouders dachten niet dat we nog een 2de wilde.
    En m’n eigen moeder vond het onderhand wel tijd, dus die vroeg ook gelijk of we er nu langer mee bezig waren geweest.
    In het algemeen iedereen heel enthousiast, maar had ook niet anders verwacht.

nu aftellen tot 11 maart.
    Gelukkig hebben we het druk zat, met oogarts voor m’n dochter en kaakchirurg voor mezelf.
    kaakchirurg vind ik ook wel spannend nu ik zwanger ben, maar zie wel hoe dat verloopt.
    Als het goed is houden ze daar rekening mee, dus zal wel goed komen.

Aapie88 vindt dit leuk.
  12. Daantjeee

Daantjeee Fanatiek lid

28 jan 2021
    1.617
    1.617
    113
    Vrouw
    @Aapie88 wat naar al zo vroeg zo veel last! Is dat normaal als je het eerder ook hebt gehad?

Qua spulletjes ben ik de afwijkende denk ik :|. Ik ben heel blij met de tweedehands spulletjes van familie en vrienden. Mijn zus heeft toentertijd alles nieuw gekocht, en heeft zo kort met alles gedaan, dat ik het zonde vind om echt alles nieuw te doen. Dus de maxicosi, box en wat andere spulletjes nemen wij over. Maar uiteraard kan ik ook niet wachten een beetje te gaan shoppen:oops:.
    Mijn vent zij gister tijdens het wandelen: nou spullen kopen gaan we echt pas doen bij 20 weken ofzo. Wat een grapjas:roflmao: . Ik hoop dat ik het vol kan houden tot 12 weken, maar dan ga ik echt los. ;)

Wensje92, Zuri en Lientje91 vinden dit leuk.
  13. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Ja, al bijna 2 jaar... tijdens de zwangerschap al daar begonnen en ook na de zwangerschap. Ik heb nu nog altijd 1 keer in de 2 weken een afspraak. Ik moet aankomende maandag weer dus zal aangeven dat ik weer zwanger ben.

14. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik was er nog steeds niet helemaal vanaf. Loop nog steeds bij de fysio 1 keer in de 2 weken. Wist wel dat her met een tweede sneller kon komen, maar dit is wel heel snel. Misschien ook wel omdat het sowieso nog niet helemaal over was....

15. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Haha! Jah ik ook hoor!! Ik kom thuis van de 12 weken echo en begin meteen de kamer die babykamer word leeg te halen hoor! En dan maar shoppen! :p
    Ik heb ook een klein vermoeden dat mijn mama zich arm gaat kopen eens ze het geslacht kent... Die is sowieso al koopziek voor zichzelf, en stuurt al elke week instagram foto's van babywinkels door met 'kijk nu die sokjessssssss!' en zo... :p

Wensje92, ano en Daantjeee vinden dit leuk.
  16. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Wij hebben nu een tweede babykamer van mijn zus gekregen, omdat L. nog in een ledikant slaapt en ook nog luiers heeft dan ;) zijn babykamer is wel nieuw. We hebben toen de Kinderwagen ook nieuw en box en maxicosie. Aangezien mijn zus tegelijkertijd zwanger was met mij konden we dat niet overnemen. Kinderwagen hadden we sowieso nieuw gekocht, maar anders hadden we het wel willen overnemen. Dat hebben we nu alsnog gedaan voor deze baby de babykamer dan ;)

17. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Kan iemand mij (nog eens) gerust stellen trouwens?? Van 4 tot 5 weken was ik eigenlijk elke dag heel de dag door misselijk, het idee alleen al dat ik ging moeten eten was er te veel aan.
    Nu sinds het weekend eigenlijk amper nog misselijk, enkel 's morgens wat kokhalzen.
    Ik heb nu wel elke avond pijn aan mijn borsten als ik er op duw, de trap op en af ga... Ook de krampen en steken die ik vorige week had zijn nu eigenlijk echt weg.
    Is het normaal dat dat allemaal zo mindert? Misschien stilte voor de storm hoor, maar momenteel ben ik gewoon doodongerust als ik niets/minder voel dan daarvoor... En ik wil ook niet elke dag mijn fertiliteitsarts bellen voor iets dat hij waarschijnlijk toch maar een stomme vraag gaat vinden...:oops:

18. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    He je ook heftige bekkenklachten gehad met je vorige zwangerschap? Echt niet leuk :( en als je dan nog een kleintje hebt lopen nog lastiger.

19. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Ooh spannend wel allemaal zeg! Zeker naar de chirurg als je zwanger bent... Snap dat je dat spannend vindt! Maar idd, zullen ze wel rekening mee houden! :)

Wensje92 vindt dit leuk.
  20. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Dat is normaal en zeker als dan bijv je borsten nog wel zeer doen. Ik ben ook de ene dag veel misselijker dan de andere dag (de laatste dagen dan) hiervoor was ik een dag misselijk en dan zo een paar dagen nergens last van. Kwaaltjes komen en gaan. Dat kan heel onzeker maken, maar is wel heel normaal ;)

Deel Deze Pagina