Dat snap ik helemaal! Je eerste kindje is super spannend, omdat je niet weet wat je kan verwachten. Dat maakt het ook wel weer heel leuk alles is voor de eerste keer
Of... zie hierboven had ik bij de 2e. Ook zo snel zo donker, waren er 2 helaas is 1tje weggegaan met 7w
Ik ben wel toe aan die test morgenochtend. Het voelt alsof het niet echt zo is. Alsof het een mooie droom is maar niet de werkelijkheid, ofzo. Ik heb echt even een nieuwe betere test nodig merk ik. Blijft zo onwerkelijk allemaal
Zo spannend allemaal! Ik had mijzelf gisteren weer aangemeld bij mijn verloskundige, ze belde vanmiddag om ons te feliciteren en vond het helemaal leuk. Ze heeft nu ongeveer 6 jaar haar eigen praktijk, en wij zijn het eerste gezin dat met ons 4e kindje bij haar komt. Zij is bij alle 3 mijn bevallingen geweest, dus dat is wel echt extra bijzonder. 3 maart had ik al een echo gepland, dus afgesproken dat ik haar daarna weer bel voor een intake afspraak.
Idd bijzonder! Hier elk kindje weer iemand anders bij de bevalling omdat ze met meerdere vk op de praktijk werken en onze jongste was de bevalling medisch. Ik durf nog geen afspraak te maken
Dag dames, even kort voorstellen: Ik ben Inge, 32 jaar en in verwachting van een 2e kindje Onze zoon is bijna 5 jaar en een heel vrolijk mannetje. Hij is geboren na een (voorspoedige ) zwangerschap van 41 weken en 5 dagen en een best pittige bevalling (ook voor mijn man). Ik schreef vanmorgen nog op het forum dat ik pas dinsdag (NOD) zou gaan testen, maar toen ik dezelfde afscheiding spotte als bij de eerste zwangerschap heb ik een ovulatietest gedaan en die knalde eruit. Voor ik het wist deed ik toch een zwangerschapstest en het resultaat was gelijk duidelijk.. Op dit moment dus wat maagklachten, gevoelige borsten, een gespannen buik en een vooral heeel blij gevoel. Ik kom graag met jullie meekletsen
Uitgerekend 16 - 31 oktober 2021. ♡ ------------------------------------------ 15/16 oktober MoesCH - 36 jaar - 4e kindje Inez95 - 25 jaar - 1e kindje mammavan1 - 33 jaar - 2de kindje 17 oktober Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje Lizzy93 - 27 jaar - 2e Kindje Ano - 36 jaar - 4e kindje 18 oktober 19 oktober Aapie88 - 32 jaar - 2e kindje Fringe - 32 jaar - 2e kindje 20 oktober Zuri - 32 jaar - 3e kindje 21 oktober 22 oktober 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober Afspraken: Februari: 24-02: mammavan1 - eerste echo en afspraak VK Maart: 03-03: Johanna01 - eerste echo om 18:45 09-03: Ano - eerste echo VK ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Dankjewel, jij ook gefeliciteerd! Hebben jullie ook bewust een wat groter leeftijdsverschil? Wij wel namelijk, vanwege baanwisselen en de bouw van ons nieuwe huis.
Nee is met mijn nieuwe partner. Verder word ons nieuwe huis volgend jaar pas gebouwd. Dus hebben daar geen rekening mee gehouden
Haha die maken we hier nog gewoon in een kamer hebben nog twee kamers vrij en het andere huis is denk ik pas over 1,5-2 jaar klaar alles met inrichting enzo is 11.000 m2 en een behoorlijk project. Maar we zitten hier ook heel goed en ruimte zat voor een kleine dus komt helemaal goed Een tweeling is hier ook mega gewenst maar dat zit niet in onze families