@Miss M ja tweeling heeft voor en nadelen bij jou worden het er dan wel meteen 7. nee heb een keer een miskraam gehad verder altijd goede. Maar dat was in november/december dus heel recent nog. September waren wij gestart en meteen zwanger dus ook gewoon veel alcohol nog gedronken zijn allemaal in september jarig. Wisten ook niet van meteen zou lukken. Toen met 8 weken tweede echo en te klein vruchtje voor die termijn en geen hartactie dus nietsvermoedend ineens een miskraam en nu in ronde twee weer terug aan zwanger geraakt. Extreem dankbaar maar ook heel andere nu helaas door die ervaring.
Daarom , dat is wat teveel van het goede Mijn jongere zusjes zijn een tweeling. Dat is ook heel leuk, maar mijn moeder heeft het er ook echt zwaar mee gehad. Ah, pittig idd! Ik heb rond dezelfde periode ook mijn laatste ma gehad. Dus lopen enigszins gelijk op. Maar dit is je 2e kindje toch, volgens de lijst? Omdat je het over 4 eerdere zwangerschappen hebt, mijn pregnancy brain snapt het niet meer
Haha @Miss M klopt idd heb twee abortussen gehad toen ik jong was raakte door de pil zwanger ongewenst dus daarna nooit meer de pil geslikt ook. eentje met 13 weken en eentje met 8 weken. Dus nu mijn 5de keer zwanger.
Dat heb ik ook. Voor mijn zoontje op marktplaats meubels gevonden, zelf geschuurd en geverft. En het was zo goed als nieuw. En het kamertje is gaaf geworden! Net als de kinderwagen. Ook die 2ehands gekocht. En man lief verdient genoeg om nieuwe spullen te kunnen kopen, maar ik vind het leuk om marktplaats af te struinen
Het is normaal dat het je onzeker maakt. Maar zolang er geen bloed of krampen is, is er geen reden tot paniek. De eerste weken zijn vervelend omdat je continu moet wachten. Misschien ben jij gezegend met een zwangerschap waarbij je amper misselijk bent. Ik heb buiten vermoeidheid bijna geen klachten gehad 2 jaar geleden. Probeer jezelf een beetje af te leiden. En 1 tip, zoek geen slechte verhalen op internet, want dat maakt je alleen maar gek
Wat heftig! Ik snap dat je niet meer aan de pil ging idd, daar heb je dan ook geen vertrouwen meer in. Dappere beslissing!
Jah, word je idd gek van!!! Zal blij zijn als we een weekje verder zijn! Zal allemaal wel in orde zijn hoor! Moeten we gewoon van uit gaan! Idd geen bloed en geen krampen, ben ik al heel blij om!
Bij jou ook heftig dus! Ja, hier dus nog 1 keer in de twee weken naar de fysio. Ik heb ook oefeningen die ik dan verder tussen de behandelingen door doe. Die gingen steeds beter, maar sommige oefeningen kon ik eerst niet eens dat was gewoon te pijnlijk en voor 1 oefening gewoon nog te zwak kwam niet eens omhoog met mijn billen. Elke keer weer opnieuw proberen en nu lukken ze wel. Die vlinder oefening die kon ik eerst nooit als ik die wel deed had ik daar heel veel last van. Uiteindelijk lukte het wel..
Hopelijk een goede echo met een kloppend hartje @Mammavan1 Vanmiddag even flink stuk gewandeld met de meiden.. pff ik was helemaal gaar en zo moe. Was blij toen we weer thuis waren.
Bah, jah die vermoeidheid is iets vreselijks!!! Ik haal het einde van de dag niet zonder middagdutje onder de pauze... Moet volgende week een dag naar kantoor, geen idee hoe ik het dan ga doen! Dan moet ik heel de dag gewoon wakker zijn... En overgeven op kantoor, nog zoiets! Hoe doe je dat?
Ik kan ook nog steeds niet lang me billen van de ondergrond houden. Mijn bekken zijn nog steeds te slap en daardoor staan ze heel de dag gespannen. Maar t lijkt me heftig nu al in bramd te staan.
Ja, balen he? Ik kan die oefening ook maar een paar keer doen (een paar keer omhoog en naar beneden) daarom heb ik ook nog steeds fysio ze masseert me dan nog elke keer wat losser. Vandaag heb ik er niet zo last van als de afgelopen 4 dagen. Ik sta vandaag nog niet in de fik gelukkig. Maar dat is het ook he? De ene keer meer last dan de andere keer. Alleen had ik de afgelopen dagen wel zoiets van nee, nu al zo branden.... hoe gaat dit verder verlopen? Maandag moet ik sowieso weer naar de dysio toe.
Ja dat zal idd een zwaar kantoordagje worden haha.. Ik viel me net ook in slaap op de bank. Gisteren ook al...
Hee, dit is een leuk draadje! Ik zag toevallig een linkje in een ander onderwerp op dit forum. Sommige namen heb ik daar ook al vaker gezien. Wat wordt hier veel gereageerd, leuk! Ik ben vandaag 6w3d (17 oktober uitgerekend) en heb morgen de eerste echo (ivm herhaalde miskramen). Ik ben zooooooo bang voor wat er morgen gaat komen. Elk uur word ik heen en weer geslingerd tussen: "ik ben zwanger, dit gaat goed komen" en "ik voel totaal niks, dus dit gaat sowieso weer fout". Ik vermoed dat ik weinig slaap vannacht. Ik tel de uren af. Nog 15 uur
Welkom @Kippie13! Helaas ken ik dat gevoel ook. En ook na een goede echo durf ik n9g niet blij te zijn. Ja ik ben nu zwanger... maar de ervaring is ook dat het alsnog fout kan gaan. Het zijn gewoon vreselijke weken dat eerste trimester na herhaalde miskramen en het is echt dagen aftellen!