Joepie!!! Senitest doet daar lang over he??!! :-o Mooie oploop wel!! Ik moet straks boodschappen doen, door jou test krijg ik nu zin om toch een nieuwe te gaan kopen, nog eens kijken voor de lol... OOOH... Er scheelt echt iets met mij!
Ja, mega lang! En dit is dan nog de extra vroege test. Ohhh, hihi, sorry, heb ik je aangestoken? Ik vind die testjes nog steeds leuk om te doen en moet ze toch opmaken. Na morgen doe ik ze niet meer.
Ik ben 12 dpo beginnen testen, 16dpo had ik een knaller. Maar ze liepen echt traag op! Ook met de early, dus had eigenlijk gewoon 14dpo een dikke knaller verwacht... Mijn senitesten zijn op nu (ik had er echt belachelijk veel gekocht, paar keer twee per dag gedaan zelfs... ) en heb vorig weekend mijn cb gedaan. Nu dus niets meer in huis... Ben net nog maar even naar de Cb gaan staren. Dat hielp ook al wel... (geen garantie dat ik straks niet gewoon een test bij heb hoor!! Puur voor de fun... Want dat zegt dus helemaal niets he... -_-)
Ik had op 7dpo nog een spuit pregnyl gehad. Dus eigenlijk was 12 al te vroeg. Je moet eigenlijk minstens 8 dagen wachten na de spuit voor de HCG van die pregnyl laag genoeg is...
Nou bedankt @Sanne2204 , door jou heb ik ook weer toegegeven aan de testdrang. Had eigenlijk met mezelf afgesproken na maandag te stoppen met testen. En tot zonet heb ik me er goed aan gehouden. Vandaag 5+3, testlijn is donkerder dan de controlelijn En @Lientje91 ben benieuwd of er straks een testje tussen je boodschappen zit
Oooooh!! Ik ben net terug van de winkel! Stond letterlijk voor de testen met m'n hoofd te schudden en heb er geen meegenomen. Nu heb ik spijt... :'-(
Juist heel verstandig. Testen zeggen toch eigenlijk niets meer in dit stadium . We gaan gewoon duimen dat de tijd snel gaat tot je eerste echo komende dinsdag
Jah idd! Testen heeft geen nut *gaat nog even een uurtje naar haar oude testen staren* Ondertussen toch terug krampen trouwens, sinds mijn tussendoortje van 11u... Maar echt meer omdat mijn buik opgeblazen is dan iets anders... Pff... Echt al even een lossere broek gaan aandoen!
Ik walg echt van de snaak in mijn mond. Eet maar steeds iets om die smaak te onderdrukken. Word er af en toe ook misselijk van. En ik riep vorige week nog zo hard dat ik geen kwaaltjes had maar als ik lees hoe misselijk sommige dames zijn moet ik blij zijn met dit "lichte" kwaaltje
@MoesCH ja dat heb ik een beetje, het is niet echt perse een rare smaak, maar ik word er wel misselijk van.. niet echt te omschrijven, wellicht tijdelijk. En ik heb ook echt wel last van krampen (steken) in mijn buik of hele erge druk. Ohhh wat duurt het lang voor de echo, zit te denken om toch het ZKH te bellen of ik eerder kan, maar weet ook niet wat voor zin het heeft. @Sanne2204 haha je hebt me aangestoken. Ik wilde eigenlijk wachten totdat ik ver genoeg ben voor een laatste CB test, maar had nog 1 sensitest en 1 etos (beide "normale" geen early) liggen. Nu de sensitest maar gedaan:
Wat een mooie testjes zeg! Ik heb de hele dag op de bank gelegen. alleen als ik plat lig heb ik niet veel last van misselijkheid. Ik heb vanmorgen toch die seabands besteld en als het goed is komen die vanavond. Morgen gaan de kids lekker slapen bij opa en oma, als ik me dan nog zo min voel kan ik weer heerlijk in bed
:breekt even in: Weet niet of je nog weet wie ik ben, maar toen je je net had aangesloten heb ik wat berichten over en weer met je gehad (in positieve zin) en wil je echt van harte feliciteren. De aanhouder wint. :breekt weer uit: