Pittig hoor! Ik voel me ook wel steeds minder fit hoor. In de ochtend een beetje misselijk geweest, ook voor het eerst. Hoewel ik ervan overtuigd was dat dit een jongetje wordt, lijkt de zwangerschap tot nog toe veel meer op die van m'n dochter. Al was ik daar wel veel misselijker. Speculeren blijft leuk hehe
Dames! Het is bijna niet te volgen met werken Hier weinig klachten. Voel af en toe wat in mijn buik en gevoelige borsten. Het is dat ik niet ongesteld ben en positieve testen heb gezien, maar anders zou ik het niet geloven besef het me sowieso nog niet eigenlijk. Ben benieuwd wanneer dat komt. Ik moet lachen om jullie testen, ik wil ook nog wel een keer En verder moet ik me in strakke witte broeken proppen op het werk. We zullen zien hoelang dat gaat Wow, gefeliciteerd!! Wat een heerlijk gevoel moet dat geven.
Jaaaa, tuurlijk ken ik jou nog!! Wat ontzettend lief, dankjewel, waardeer ik echt!! ❤ Hoe gaat het met jou?? Sorry voor de andere aangestoken dames, was niet mijn bedoeling, maar geeft me wel een fantastisch gevoel, want WAT EEN KNALLERSSSSSS!
Goed meid, heb je zo nu en dan gevolgd, herinner een verhuizing naar jullie droomhuis, corona en hup zwanger. (Als ik het goed heb) Morgen mijn 2de Follikelmeting voor onze 3de IVF/ICSI. We zullen zien. Maar vind het oprecht zo fijn voor je.
We zitten inderdaad heerlijk in ons (nieuwe) droomhuis, met hele lieve buren! Veel ellende mee gemaakt inderdaad, achter elkaar familieleden verloren... En dan zo'n prachtig wonder wat nu in mij groeit. Het is allemaal nog niet echt te bevatten, maar we genieten volop!❤ Spannend voor jou... hoop dat het ook snel zo mag wezen voor jullie! Dankjewel! Xxx
Dat doe ik zeker. Heb ze binnen en gelijk om gedaan. Nu hoop ik morgenavond goed nieuws te kunnen melden
Ik wil jullie niet weer aansteken natuurlijk ... Maar ik ben zo verliefd ... een " verliefd " gevoel, in mijn buik. En vooral als dit in de brievenbus ligt; BIBS speentjes, iemand ervaring mee? Mijn schoonzus zegt dat het goed is voor de zuigreflex en het speentje niet doorgekauwt kan worden als het kindje tandjes gaat krijgen. Dit zijn speentjes voor 0-6 maanden, je kan ze voor hogere leeftijden kopen, maar vind het voor nu wel even oké. Neutrale kleurtjes, misschien later nog blauw of roze erbij, we will see. En.. het eerste knuffeldoekje. ❤
Hana, die zijn schattig he? Mijn zoontje heeft ook bibs speentjes ik vooral omdat die het meeste op een tepel lijkt qua vorm. Daarbij zijn ze ook nog eens überschattig mijn zoontje kan niet zonder zijn speentjes met slapen. Dat word nog wat ooit om af te leren
Té schattig!! Heeft je zoontje ze ook vanaf zijn geboorte? Je kan ze ook zo leuk combineren met de kleertjes, hihi. Zolang ze er troost in vinden, vindt ik een speentje niet erg.. Maar, moet niet zo zijn dat als ze naar de kleuterschool gaan ze nog met zo'n ding slapen.
Ik ben denk ik een van de weinige die de bibs speentjes helemaal niet zo leuk vind iedereen in onze omgeving met kids vind ze geweldig.. maar ik vind het gele speengedeelte vooral niks
Ik ben voornamelijk savonds/snachts misselijk. Nu ook weer. Maar niet zo erg dat ik moet overgeven ofzo. Meerdere meiden hier last van?
Ik wilde eerst geen speen gebruiken alleen had mijn zoontje heel veel zuigbehoefte. Probeerde steeds op zijn duim te zuigen maar dat lukte niet hij krabte zich alleen maar open in zijn gezicht. Dat vond ik zielig... dus toen na ongeveer 3 weken toen de bv goed op gang was ben ik een speentje gaan geven als hij na de voeding nog zuigbehoefte had.
Als ik misselijk ben dan ook wel het meeste in de avond of nacht. Alleen word ik ook wel eens in de ochtend misselijk wakker. Ik ben nu alleen weer 2 dagen nier misselijk geweest. Maakt direct onzeker Ook al wil ik dat niet
Ik herken het van mijn eerste 2 zwangerschappen. Begon vaak rond het avondeten. Ik zit nu gewoon te wachten wanneer het gaat komen
Dat afleren kan meervallen hoor! Hoe allebei rond 2,5 jaar al gelukt, terwijl ik dat nooit had verwacht. In het geval van de jongste was het kapot bijten een voordeel, want daardoor het juist kunnen stoppen
Dit waren de enige spenen die mijn zoon pakte. Jammer dat hij ze opvrat toen hij tanden kreeg dus sindsdien geen spenen meer. O wacht. Ze konden niet kapot gebeten worden door een kind? Vandaar dat mijn zoon dagelijks dino geluiden maakt!
Lichtelijk in paniek hier..... ik weet ook niet waarom ik het heb gedaan, ja uit onzekerheid. Ik voel mijn klachten niet meer zo ging het de vorige keer ook. Nu had ik nog 1 test liggen en die is lichter dan de laatste test die ik vorige week heb gedaan de controlestreep is zelfs wat donkerder dan mijn teststreep...... is het echt waar dat je dus eigenlijk beter niet meer kan testen na 6 weken omdat je test dan lichter uit kan slaan? Ik kan mezelf wel voor de kop slaan want nu maak ik me zorgen