Is at een typefout: 11.000m2 of is het gigantisch haha Mijn broertje en zusje zijn een tweeling, maar weer niet of dubbele eisprong erfelijk is..
Volgens mij kan dat wel erfelijk zijn hoor want je hebt echt familie’s waar veel tweelingen voorkomen.
Jaa twee-eiig is erfelijk. Dus dat je 2 eitjes hebt bij 1 ovulatie. Een-eiig heeft iedereen evenveel kans op.
Haha een kasteel zo noemt mijn partner het ook altijd. Haha nee maar idd wel 11.000. Wonen nu in een standaard vrijstaand nieuwbouwhuis mijn partner is nu 28 en wilt echt een huis waar we alles straks in maken en dan heel lang kunnen blijven wonen. Dus eigenlijk onze eindstap. Maar wij willen niet afgelegen en ook weer in een woonwijk omdat ik vrij bang aangelegd ben. Met zo een stuk is dat moeilijk bestemmingsplan technisch. Gelukkig heeft mijn partner een bouwbedrijf en bouwen zij die nieuwbouwwijk waar wij graag willen wonen waardoor wij daar nu die mogelijkheid hebben. Alleen wel een heel project. Kost even tijd maar hebben dan hopelijk wat. Ook een spannend toekomstplan
Vind een tweeling altijd wel heel bijzonder ook qua band maar ben al zielsgelukkig met een gezond kindje erbij
Wat leuk! Wij gaan volgend jaar ook verhuizen naar ons nieuwe huis! De bouw gaat nu ook van start en dan hopen tegen zomer volgend jaar dat we erin kunnen. Dus voor nu in dit huis geen babykamer want daar hebben we nu de ruimte niet voor. Maar voor in het nieuwe huis hebben we genoeg ruimte!
Een van mijn miskramen waren wel 2 vruchtzakjes. Eentje was al heel snel verdwenen en de 2e werd een miskraam helaas.
@Zuri hoe bedoel je in de war. Ik weet wat 11.000 m2 is haha ik ga in de toekomst hopelijk wel een stuk vergeetachtiger worden door de hormonen maar zo ver weg ben ik nog niet
Ok nou heb nog nooit gehoord van zon groot huis. Waarom werkt een bestemmingsplan niet mee dan? En hoe zit zoiets dan als je man een woonwijk bouwt krijgt hij dan zomaar een stuk grond/woning cadeau?
Haha gelukkig bouwt die het niet allemaal zelf is vanuit zij bedrijf. Er bestaan zeker wel meer van dat soort percelen Dat heeft vaak met verschillende fases te maken als bijv bij flora fauna al een musje vleermuis veldmuis of iets getraceerd word schuift het een half jaar op. hoe voelen jullie je vandaag dames?
Mijn test is lichter en niet verdubbeld vergeleken met 12 dpo ik ben nu helemaal onzeker.... denk dat ik vanmiddag nog een testje doe
@Aapie88 mijn test was redelijk hetzelfde hoor. Hangt denk ik ook af van je urine op dat moment en soms kan die weer even stabiliseren.
Maar onderzoek beschermde diersoorten heeft niks met een bestemmingsplan te maken? De beschermde diersoorten zijn landelijk vastgesteld en een bestemmingsplan is locatie afhankelijk.