Mm.. snap wat je zegt maar vind je test evengoed wel heel donker alsnog hoor.. misschien zijn die andere gewoon donkerder ingedroogd?
Dit zijn ze met flits.... en dus nie top donker als die van gisteren maar misschien is dit testje net wat lichter was weer een andere verpakking m. Ik zie wel dat hij inkt van de controlestreep wegpakt....
Ja of minder geconcentreerde urine? Mijn vmk is echt nooit zo donker geweest hoor. Heel licht streepje en dat zie ik bij de meeste die vmk hebben.
Denk dat het wel meevalt @Aapie88 ik zou gewoon stoppen net testen je hebt hele mooi testen @Zuri ik ben zelf redelijk actief in projectontwikkeling en zie het wat anders maar dat is prima gaat hier over zwangerschap niet over specificaties van de bouw van een woning
Ik ga voor 1 kind dit keer nu 12dpo. Ipv heeeeel vaag streepje nu een duidelijke lichte streep. Fijn!! Had ik ff nodig vanochtend.
Je begon er zelf over ik probeer je alleen te begrijpen en met de info die je deelt lukt dat niet. Maar we hoeven het er verder ook niet over te hebben hoor.
Bedankt dames jullie stellen mij weer gerust werd alweer helemaal ongerust blij dat ik het dan hier kan delen
Ik heb er 3 gehad tussen de zwangerschappen vam de jongens. En 1tje in sept 2019.dat was een verassing en toen dachten we laten het zo 3 is goed maar deze verassing had ons toch doen twijfelen waardoor we nu alsnog voor een 4e wilde gaan
Hoi allemaal!! Gefeliciteerd!! Ik kom me graag bij jullie melden Ik ga straks alles even lezen op m'n dooie gemak. Ik ben nog maar 10 dpo maar cb gaf al 1-2 aan dit ken ik niet van mijn mk's. Ik heb het afgelopen jaar 4 mk's gehad tussen 5 en 9 weken. Dit is echt onze allerlaatste keer, maar heb nu al meer hoop.
@Aapie88 je test is goed hoor. Lijntje is goed donker! @Wensvooreenderde welkom meid! En gefeliciteerd!
ik ga toch einde van de middag nog eens testen en dan misschien maar even stoppen. Maak mezelf helemaal gek zo.... maar nu durf ik dus niet naar mijn VK te bellen dat wilde ik vanochtend doen.
Ja dat testen kan je flink onzeker maken. Om die reden ben ik er mee gestopt. We zijn nu gewoon zwanger en hoe het verloopt hebben we toch geen invloed op. En ja, ik heb wel gegoogled de afgelopen dagen op positieve zwangerschapstesten (tja.....) en dan zie je bij veel testen dat ze er zo uitzien of zelfs een paar dagen geen oploop etc.
Zo.. een huis van ruim een ha.. kanonne.. ruimte genoeg dan ja. Wij zoeken een huis met minimaal 10.000m2 grond Zo kunnen de paarden ruim wonen. Ieder zn ding En qua testen zou ik dat liever ook dagelijks blijven doen.. loslaten is lastig