Vandaag 6 weken. Voel me vrijwel niet zwanger, ben alleen heel moe. Maar dat kan ook komen door m’n druktemaker die in huis rondrent en momenteel al m’n energie opvreet Nog 2 weken geduld tot de eerste echo.
Hier nu bijna 5 weken. Ik ben de afgelopen twee dagen wel redelijk snel weeig. Verder ben ik ‘s nachts vaak wakker en vroeg wakker. Maar naast dit en zo nu en dan een steekje en een krampje nog niet zoveel. Ja en ik ben redelijk opgeblazen. Ergens hoop ik wel snel meer klachten te krijgen maar dat heeft ook gewoon te maken met dat ik dan geruster ben ofzo dat het goed zit. Dan voel je je wat meer zwanger ofzo. Ookal weet ik dat klachten niks zeggen als ik binnenkort boven de wc hang heb ik spijt dat ik dit nu gezegd heb
Precies dat heb ik ook, en nu 1 dag na m’n reactie van gister met zo stoer “ik voel niks” ben ik vandaag ineens misselijk
Alsof de duvel ermee speelt he! Hier is hij niet meer weg gegaan. Eigenlijk iedere hele ochtend, hele avond en nacht misselijk. In de middagen ging iets beter. Dan te bedenken dat ik nog maar in de 6e week zit
De echo gehad vandaag ivm eerder bloedverlies. Alles zag er goed uit en een kloppend hartje gezien!! was gewoon een uitwendige echo.
Dank je wel! Ben zo opgelucht.. hoe gaat het nu met je? Bij mij was de bloeding toch gewoon de gevoelige baarmoedermond volgens de verloskundige. Geen bloedingen in de baarmoeder, vleesbomen of hematoom of iets te zien gelukkig.
♡ Uitgerekend 16 / 31 Oktober 2024 ♡ 16 oktober : 17 oktober : Shiru - 33 jaar - 3e kindje 18 oktober : 19 oktober: Lucky123 - 31 jaar - 2e kindje 20 oktober: KleineMama15 - 35 jaar - 2e kindje 21 oktober: Levice - 30 jaar - 1e kindje 22 oktober: Moonlightqwerty - 2e kindje 23 oktober: Kriebeltje - 29 jaar - 2e kindje 24 oktober: 25 oktober: Nan92 - 31 jaar - 2e kindje 26 oktober: 27 oktober: 28 oktober: 29 oktober: 30 oktober: 31 oktober: Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 07 maart: Lucky123 - vroege echo 14 maart: Kriebeltje - eerste echo 14 maart: Levice: 2e echo (8+3 weken) 19 maart: KleineMama15 - intake 22 maart: Lucky123 - Termijnecho + intake 27 maart: KleineMama15 - eerste echo 28 maart: Kriebeltje - intake + termijnecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg
" breekt even in" Dan moet je nog lang wachten Superfijn dat alles goed is! Was echt benieuwd en heb voor je geduimd! Op naar nog meer mooie echo's
Ahh naar die spanning en de tijd die zo langzaam voorbij kruipt! Ik duim voor je dat het helemaal goed zit
Hi dames Wat een fijne berichten. Ik lees alles mee hoor Tijdje afwezig geweest hier, niet heel bewust ging meer beetje vanzelf zo. Ik leef nog en de Beeb doet t ook, maandag een sterk kloppend hartje gezien Vandaag 7 weken en al een week misselijk. Ook veel buikpijn door mijn darmen.. fingers crossed dat het hier bij blijft allemaal en niet weer over gaat naar spugen komende week zoals vorige zws. Hele dag kleine beetjes eten en ik leef op gember thee wat een narigheid ook weer voor ons vrouwen he. Maar we krijgen er zoveel voor terug
Wat fijn dat je ook een goed kloppend hartje hebt gezien!! Poeh die misselijkheid vind ik best zwaar.. heb je de hele dag misselijkheid of dat niet? Hier vooral de hele ochtend, avond en nacht.. en ook inclusief spugen af en toe of er echt tegenaan hangen. En dan nu midden op de dag voel ik mij prima! Zo tussen 12 en 18u ofzo lijkt er weinig aan de hand.
Wat fijn al 2 goede echo’s! Super blij voor jullie en wat een opluchting zal het zijn. Ben een paar dagen afwezig geweest. Sorry voor de late reacties