Lief dat je het vraagt. Lichamelijk gaat het gelukkig goed, het is nu alweer een week geleden, het bloeden is al volledig gestopt. Fijn dat het herstel zo snel is gegaan. Verder gaat het met ups en downs. We willen wel graag er meteen weer voor gaan. Nu dus vissen naar een nieuwe eisprong, best lastig met nog een restje hcg
Lijkt mij onbeschrijfelijk moeilijk om mee te maken.. Hopelijk komt er snel een betere tijd voor jullie met een mooie zwangerschap!
Vandaag een echo gehad. Ik vond het wel eng dat hij/zij niet bewoog. De vk zei dat hij/zij gewoon slaapt. Verder zag alles er goed uit, echt al een mini mensje te zien.
Wel schrikken zeg maar gelukkig heeft je vk bevestigd dat hij/zij slaapt en dat alles goed is helemaal goed nieuws.
Heftige tijd zo voor jullie. Fijn dat jullie de moed niet opgeven en gewoon weer doorgaan. Heb je ook een echo gehad nog? Om te zien of je baarmoeder helemaal leeg is. Of zei de vk dat t wel goed zit zodra t bloeden gestopt is?
Hier al mensen de NIPT test gedaan? Met of zonder nevenbevindingen? Of mensen die het misschien juist niet gaan doen? Ik heb straks de bloedafname voor de NIPT met nevenbevindingen.
Hier een goede echo gehad. Ben nu 10+5. Nee wij hebben nog geen nipt gehad. Misschien doen wij het niet omdat we bij de eerste ook niet gedaan hadden.
♡ Uitgerekend 16 / 31 Oktober 2024 ♡ 16 oktober : 17 oktober : Shiru - 33 jaar - 3e kindje 18 oktober : KleineMama15 - 35 jaar - 2e kindje 19 oktober: Lucky123 - 31 jaar - 2e kindje Levice - 30 jaar - 1e kindje 20 oktober: 21 oktober: 22 oktober: Moonlightqwerty - 2e kindje 23 oktober: Kriebeltje - 29 jaar - 2e kindje 24 oktober: 25 oktober: Nan92 - 31 jaar - 2e kindje 26 oktober: 27 oktober: 28 oktober: 29 oktober: 30 oktober: 31 oktober: Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 22 maart: Lucky123 - Termijnecho + intake 25 maart: Levice - termijnecho 27 maart: KleineMama15 - eerste echo 28 maart: Kriebeltje - intake + termijnecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg Ben op de 18e uitgerekend inplaats 20e. Precies op de verjaardag van onze zoon
Voel me goed af en toe wat misselijk maar verder valt het allemaal mee. Heb alleen soms laat van me dijbenen.
♡ Uitgerekend 16 / 31 Oktober 2024 ♡ 16 oktober : 17 oktober : Shiru - 33 jaar - 3e kindje 18 oktober : KleineMama15 - 35 jaar - 2e kindje 19 oktober: Lucky123 - 31 jaar - 2e kindje Levice - 30 jaar - 1e kindje 20 oktober: 21 oktober: 22 oktober: Moonlightqwerty - 2e kindje 23 oktober: Kriebeltje - 29 jaar - 2e kindje 24 oktober: 25 oktober: Nan92 - 31 jaar - 2e kindje 26 oktober: 27 oktober: 28 oktober: 29 oktober: 30 oktober: 31 oktober: Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 22 april: Levice - 13 weken echo 1 mei: Levice - controle 27 mei: Levice - 20 weken echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg
Fijn! Hier gaat t goed. Nog steeds wel wat moe maar verder niks dus mag niet klagen. Maargoed ken ook heel goed de andere kant dus dit is ook wel eens fijn. Ik heb maandag geprikt voor de nipt met nevenbevindingen. Max 10 werkdagen duurt t maar lijkt laatste tijd wel sneller bekend te zijn al. Dus hopelijk snel uitslag Ik heb er voor gekozen omdat ik wil weten of er afwijkingen zijn. Zoals syndroom of andere dingen. Dan kunnen we daar op handelen als t nodig is. Maar elke keuze is hierin goed zolang je er zelf en samen met je partner maar achter staat.
Kan ischias zijn. Typische zws kwaal. Zoek maar eens op of t past bij je symptomen. Doe je helaas niks aan. Gaat over na de bevalling