Opsluiten is ook wel erg dramatisch hoor van mij Naast m’n werk vermeed ik gewoon veel mensen, haha. Oeh dat lijkt me ook wel heel erg lastig ja! Zo moeilijk om je mond te houden want je wil het zo graag vertellen! Ik werk 4 dagen in de week dus ik kom redelijk m’n weken door, en jij?
Bij mij heel verschillend. Ik werk onregelmatige diensten. Zowel vroeg, laat en ook slaapdiensten. Soms 6 dagen en soms maar 3. Ik ga na mijn verlof wel minderen is mijn plan en naar 28uren.
Oef dat zal dan wel pittig zijn nu met een zwangerschap. Ga je dit blijven doen de gehele zwangerschap? Het is idd ook mijn plan om minder uren te gaan werken. Nu 32, straks denk ik 24/28
Tijdens zwangerschap als ik wat verder ben ga ik wel vragen om een wat beter verdeeld rooster. Je mag in principe bij zwangerschap weigeren om onregelmatige diensten te draaien, maar ik kan dan fatsoenlijk mijn functie niet uitvoeren (zie dan veel cliënten ook gewoon niet). Dus dat wil ik eigenlijk zelf niet. Maar ik ga dan wel vragen om een gezond rooster. Jaa wel fijn als de kleine er is wat minder uren. 24/28 wat je zegt is dan beter te doen. Ik denk voor mijzelf 28u. Ik heb gelukkig lichamelijk geen zwaar werk daar ben ik nu wel blij om.
Hier hetzelfde! Vandaag meer zere borsten dan gister. En ik ben ook nog aan t genieten van t feit dat ik niet misselijk ben. Ik zit te wachten op de duivel over 2.5/3 weken. Hopelijk blijft ie weg deze zws.
♡ Uitgerekend 16 / 31 Oktober 2024 ♡ 16 oktober : 17 oktober : 18 oktober : 19 oktober: Lucky123 - 31 jaar - 2e kindje 20 oktober: KleineMama15 - 35 jaar - 2e kindje 21 oktober: Levice - 30 jaar - 1e kindje 22 oktober: 23 oktober: Kriebeltje - 29 jaar - 2e kindje 24 oktober: 25 oktober: 26 oktober: 27 oktober: 28 oktober: 29 oktober: 30 oktober: 31 oktober: Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 07 maart: Lucky123 - vroege echo 14 maart: Levice - eerste echo 19 maart: KleineMama15 - intake 22 maart: Lucky123 - Termijnecho + intake 27 maart: KleineMama15 - eerste echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ook even mijn Afspraken er in gezet. Mijn verloskundige zei ook al, zodra ik nu maar beetje misselijk wordt gaan we emesafene inzetten om t spugen proberen te onderdrukken. Hopelijk is t niet nodig. Vorige keer hielp t ook niet altijd. Als ik moest spugen kwam t toch wel ook met medicatie gebruik het is helaas geen wondermiddel. Ik heb mijn eerste echo 7 maart bij de verloskundige maar ga stiekem zelf wel eerder kijken. Of naja doe ik al hihi. Vanavond stiekem gespiekt en vruchtzakje gezien
Hopelijk word je niet zo erg misselijk! Oh wat grappig ja natuurlijk spiek je alvast, geweldig toch dat dat kan vanwege je beroep haha!
Nou misselijk is niet leuk maar kan ik er nog voor over hebben. Maar spugen wil ik echt niet meer. Fingers crossed Ja hihi enige voordeel in dit vak
Mn zusje is 4 weken verder dan ik en is erg aan t spugen. Dat is erg pittig om zo beroerd te zijn. Jij bij vorige zwangerschap lang last van gehad?
♡ Uitgerekend 16 / 31 Oktober 2024 ♡ 16 oktober : 17 oktober : 18 oktober : 19 oktober: Lucky123 - 31 jaar - 2e kindje 20 oktober: KleineMama15 - 35 jaar - 2e kindje 21 oktober: Levice - 30 jaar - 1e kindje 22 oktober: 23 oktober: Kriebeltje - 29 jaar - 2e kindje 24 oktober: 25 oktober: 26 oktober: 27 oktober: 28 oktober: 29 oktober: 30 oktober: 31 oktober: Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 07 maart: Lucky123 - vroege echo 14 maart: Levice - eerste echo 14 maart: Kriebeltje - eerste echo 19 maart: KleineMama15 - intake 22 maart: Lucky123 - Termijnecho + intake 27 maart: KleineMama15 - eerste echo 28 maart: Kriebeltje - intake + termijnecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ja helaas wel. Begon bij 7 weken. 8weken nachtje zkhs ivm uitdroging. Tm week 13 a 14 wel gespuugd. Daarna werd t beter en 2e trimester nergens last van gehad
Ja ben echoscopist. Ik scan baby's in de buik voor gezondheid/op afwijkingen. Dus als ik tijd over heb kan ik even echo apparaat op mn buik zetten
Hoi allemaal. mag ik mij hier ook melden om mee te kletsen? Wij hebben een dochter van 3 jaar en na een miskraam afgelopen november had ik gisterochtend weer een positieve test in handen. Ik heb erg getwijfeld of ik nu al mee wilde kletsen want ik vind het toch wel erg spannend of het goed zal gaan deze keer, maar we gaan het allemaal zien. We zijn in elk geval weer op de goede weg. Ik verwacht dat mijn uitgerekende datum 25 oktober zal zijn. Zal een poging doen om de lijst aan te passen.
♡ Uitgerekend 16 / 31 Oktober 2024 ♡ 16 oktober : 17 oktober : 18 oktober : 19 oktober: Lucky123 - 31 jaar - 2e kindje 20 oktober: KleineMama15 - 35 jaar - 2e kindje 21 oktober: Levice - 30 jaar - 1e kindje 22 oktober: 23 oktober: Kriebeltje - 29 jaar - 2e kindje 24 oktober: 25 oktober: Nan92 - 31 jaar - 2e kindje 26 oktober: 27 oktober: 28 oktober: 29 oktober: 30 oktober: 31 oktober: Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 07 maart: Lucky123 - vroege echo 14 maart: Levice - eerste echo 14 maart: Kriebeltje - eerste echo 19 maart: KleineMama15 - intake 22 maart: Lucky123 - Termijnecho + intake 27 maart: KleineMama15 - eerste echo 28 maart: Kriebeltje - intake + termijnecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie