Licht roze in mn afscheiding zag ik net op wc papiertje. Net een clearblue gedaan en die gaf ineens 3+ aan. Precies 7 dagen geleden nog 1-2.
Gelukkig idd geen afname hcg. Nu afwachten met dat roze bloed, maar ben wel wat meer kalmer dan gisteren. Ben wegens chlamydia infectie in het verleden toch wat sneller angstig voor een bbz. Maar heeft geen zin om te veel te piekeren. Vandaag hebben we een leuke planning, hopelijk voldoende afleiding en gaat de tijd snel tot de eerste echo
Wat lief! Ik ben op t werk, geeft afleiding. Nog steeds veegjes roze met afvegen maar niet alle keren en een veegje op inlegkruisje, maar echt minimaal. Ik ben er niet gerust over maar wel fijn dat het ook niet erger is geworden. Ik tel heel erg af tot 1 maart en hopelijk dan goed nieuws bij de echo. Hoe gaat t met jou??
Het is bij mij mis gegaan.. Vol goede moed deed ik een clearblue om de 3+ te zien staan.. hij gaf aan "niet zwanger". Ik ben in shock..
Dan lijkt het nog wel goed te gaan toch. Jouw hcg is mooi hoog ook toch. Hopelijk een mooie echo straks! Hier gaat alles nog goed. Wel erg moe al, maar dat hoort erbij.
Heh hoe kan dat nou?! En niks verloren qua bloed/stolling? Nog een andere test gedaan? Jeetje wat heftig dit! Verloskundige gesproken???
Ja na de laatste clearblue van afgelopen zaterdag besloten geen tests meer te doen want die gaf 3+ aan. Een aantal dagen daarvoor een knaller met sensitest streepjestest, dus alles wat ik nu nog zou doen zou mij extra onzekerheid kunnen geven eventueel als er bijvoorbeeld een hook effect optreedt. Enige wat nu kan is afwachten tot de echo. Ja lastig soms die moeheid als het niet uitkomt, hopelijk krijg je niet al te veel kwalen! Weet je al wanneer je echo is?
Heel fijn dat het zo minimaal blijft! Ergens een geruststelling alhoewel ik begrijp dat je er totaal niet gerust op bent. Laat het maar gauw maart zijn!
Hee meiden! Ik ben nu 10dpo en positief getest! Ik had een hele late eisprong op cd23 dus ik denk zelf dat ik dan 3,5 week ben ongeveer. Mijn app zegt uitgerekend 1 november, maar dat kan dus misschien ook iets eerder zijn. Dus ik dacht ik kom nu even hier mee kletsen als jullie het goed vinden!