Uitgerekend 16-31 oktober 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kriebeltje, 9 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Woonbegeleider psychiatrie
    Ja dat MOET gewoon! Hoop het zo erg! Of iets anders onschuldigs. Kan sinds vandaag ook weer iets meer genieten van het idee omdat angst wat meer is afgenomen.

2. Ikwilzwangerworden

Ikwilzwangerworden Bekend lid

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Hierbij mijn test op 13 dpo!
    Ik had wel even stress want ik had daarnaast ook dipsticks van easy@home en sensitest gedaan en die waren dus lichter dan gister. En deze juist weer donkerder.
    Ik weet dus even niet wat ik daarvan moet denken maar ik hou het maar bij 1 soort test. Maar je schrikt wel even!

Zojuist het ziekenhuis gebeld en ze willen dat ik eerst daar heen kom. Dus 11 maart eerste echo. Dat is dan met ongeveer 6,5 week.
    Dat wordt dus 2,5 week afzien!

Bijgevoegde bestanden:

somebodyy, Kriebeltje en Levice vinden dit leuk.
  3. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Mooie test voor 13dpo hoor!

Ikwilzwangerworden vindt dit leuk.
  4. Shiru

Shiru Lid

23 feb 2024
    7
    13
    3
    Vrouw
    ♡ Uitgerekend 16 / 31 Oktober 2024 ♡

16 oktober :

17 oktober :
    Shiru - 33 jaar - 3e kindje

18 oktober :

19 oktober:
    Lucky123 - 31 jaar - 2e kindje

20 oktober:
    KleineMama15 - 35 jaar - 2e kindje

21 oktober:
    Levice - 30 jaar - 1e kindje

22 oktober:
    Moonlightqwerty - 2e kindje

23 oktober:
    Kriebeltje - 29 jaar - 2e kindje

24 oktober:

25 oktober:
    Nan92 - 31 jaar - 2e kindje

26 oktober:

27 oktober:

28 oktober:

29 oktober:

30 oktober:

31 oktober:

Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Afspraken:
    25 februari: intake gyn
    01 maart: Levice - vroege echo ivm bloedverlies
    07 maart: Lucky123 - vroege echo
    14 maart: Kriebeltje - eerste echo
    19 maart: KleineMama15 - intake
    22 maart: Lucky123 - Termijnecho + intake
    27 maart: KleineMama15 - eerste echo
    28 maart: Kriebeltje - intake + termijnecho
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Hoe pas je de lijst aan?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg

Levice vindt dit leuk.
  5. Shiru

Shiru Lid

23 feb 2024
    7
    13
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal :), ik weet sinds 11 feb dat ik zwanger ben van de 3e. We wonen in het buitenland en we hebben aanstaande zondag een intake met de gynaecoloog. Super spannend!

Bijgevoegde bestanden:

6. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

7. Shiru

Shiru Lid

23 feb 2024
    7
    13
    3
    Vrouw
    Dankjewel! Jij en de andere dames ook ;)

somebodyy en Levice vinden dit leuk.
  8. KleineMama15

KleineMama15 Bekend lid

27 feb 2019
    521
    219
    43
    Vrouw
    Gouda
    Gefeliciteerd

Shiru vindt dit leuk.
  9. somebodyy

somebodyy Actief lid

31 dec 2019
    145
    149
    43
    Vrouw
    Hier sinds vanochtend roze in afscheiding.. geen buikkrampen maar wel dood ongerust.

10. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    #150 Levice, 24 feb 2024
    Laatst bewerkt: 24 feb 2024
    Ahh lieverd wat vervelend die stress en onzekerheid. Kan het mij goed voorstellen. Ik kan je aanraden om te bellen met je verloskundige en wellicht kunnen ze je eerder laten komen voor de echo zodat je niet hoeft te wachten tot de 8 weken echo.
    Ik had roze verlies op precies dezelfde dag zowat als jij. Dat hield een paar dagen aan, daarna stopte het. Het bleef bij wat veegjes bij afvegen en idd in de afscheiding.
    Wat een stress en paniek belande ik in. Gebeld met de vk ze hebben mijn echo toen gepland op 6+4 in plaats van 8+3. Scheelt toch weer bijna 2 weken.. as vrijdag mn eerste echo..
    Ik hoop dat t iets onschuldigs bij je is en het snel weer stopt ook, snap de ongerustheid heel goed. Ik duim voor je!!

11. somebodyy

somebodyy Actief lid

31 dec 2019
    145
    149
    43
    Vrouw
    zo super lief van je dat je me gerust wilt stellen.. ik heb dit met mn dochter en met de MA (van afgelopen jaar) niet gehad, dus het was echt even schrikken.. wat naar dat jij dit ook hebt gehad, maar top dat het niet is doorgezet! Ik hoop dat het stopt en niet verkleurd naar helderrood :( het is nog echt super minimaal. Ik ga maandag denk ik even bellen naar de vk als het zo door blijft gaan. Ik maakte mezelf al helemaal gek met “wat als… wat als” en dat is nu alleen maar meer geworden.. wat een onzekerheid allemaal. Wat fijn dat jij eerder mag! Ik duim ook voor jou!!

12. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    #152 Levice, 24 feb 2024
    Laatst bewerkt: 24 feb 2024
    Vreselijk he die onzekerheid! Ik ging toen veel te veel lezen op internet erover en dacht toen dat t 50/50 was. Maar mijn verloskundige zei dat dat niet waar is, alleen bij helderrood bloedverlies 50/50. Roze afscheiding/veegjes komt stuk vaker voor blijkbaar zei ze. Maar zelfs na dat gesprek was ik nog mega gestresst.
    Of misschien sws even bellen maandag, want ookal is t rozeverlies gestopt dan is de ongerustheid vast niet helemaal weg ook. Hakt er best in. Zou dan gewoon fijn zijn als je al iets eerder kan komen voor wat geruststelling hopelijk.
    Ik heb nu nog dat ik snel nattigheid voel en naar de wc ren/ het snel check op andere manier omdat ik dan denk dat t bloed is, maar heb gewoon meer afscheiding dan normaal op t moment

somebodyy vindt dit leuk.
  13. somebodyy

somebodyy Actief lid

31 dec 2019
    145
    149
    43
    Vrouw
    Ja die onzekerheid is killing! Heb ook echt veel gelezen op het internet. Ik heb vanochtend niks roze gespot. Hoop dat het zo blijft :thumup: indd net wat je zegt ik ga maandag toch maar even de VK bellen om te vragen of ik eerder kan voor de geruststelling.

Levice vindt dit leuk.
  14. Shiru

Shiru Lid

23 feb 2024
    7
    13
    3
    Vrouw
    Een dikke knuffel voor alle onzekere meiden :(. Naar om te lezen hoe ongerust je kan zijn en schrikt van plotseling bloedverlies.

Vanmorgen heb ik een intake gehad bij de gyn en een echo! Er was een baby’tje van 3mm te zien met kloppend hartje van 6 weken en 2 dagen. Over 2 weken moet ik terugkomen. We wonen in de UAE en zwanger en de procedures zijn super medisch hier en je hebt geen verloskundigen hier. Ik moet daar even aan wennen na 2 zwangerschappen bij verloskundigen in NL.

Nogmaals veel liefs en knuffels voor deze onzekere tijd en hoop dat jullie snel een echo krijgen met goed nieuws. <3

15. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    #155 Levice, 25 feb 2024
    Laatst bewerkt: 25 feb 2024
    Gelukkig maar dat je niet meer iets hebt gespot. Hopelijk mag je wat eerder komen ook dat zou fijn zijn!
    Hier toevallig zojuist ook weer roze bij afvegen. Hiervoor dagenlang niet meer.
    Echter had ik een uur terug overgegeven en dat zet ook wel wat druk dus misschien adertje ofzo. Hopelijk gewoon heel gevoelig van onderen. As vrijdag al de echo, kan echt niet wachten. De onzekerheid is behoorlijk slopend he. Ik checkte zelfs met een wattenstokje een halve cm erin en kleurt rood. Grrr. Maar opvallend is wel dat ik dus kort hiervoor had gespuugd.
    Van t goede uitgaan maar.

16. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat je al een kloppend hartje gezien hebt!

Shiru vindt dit leuk.
  17. somebodyy

somebodyy Actief lid

31 dec 2019
    145
    149
    43
    Vrouw
    Wow wat fijn een goede echo! super bedankt voor je goede wensen

Shiru vindt dit leuk.
  18. somebodyy

somebodyy Actief lid

31 dec 2019
    145
    149
    43
    Vrouw
    Ik heb op internet wel gelezen dat zwangeren die roze spotting hebben, het vaker in hun zwangerschap opnieuw kunnen krijgen. Echt super vervelend, maar dat je hebt overgegeven is wel weer een goed teken:thumup: ik hoop dat het snel vrijdag wordt en je dan je kleintje kunt zien met hartslag en al!

Shiru en Levice vinden dit leuk.
  19. KleineMama15

KleineMama15 Bekend lid

27 feb 2019
    521
    219
    43
    Vrouw
    Gouda
    Wat fijn dat je een goede echo heb gehad.

Shiru vindt dit leuk.
  20. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Ja laten we maar uitgaan van het positieve. Echter hou je de stress nooit tegen natuurlijk.
    Denk ook idd als je eenmaal gevoelig ervoor bent t terug kan komen.
    Ben sinds gisteren hartstikke misselijk dus denk dat t hcg wel stijgt. Ik doe geen zwangerschapstests meer want het gaat nu niks veranderen aan mijn gevoel waarschijnlijk. Vorige week al knaller gehad. Jaa ik laat het vrijdag weten! Jij ook het beste en geruststelling gewenst!

somebodyy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina